| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kijkshop: nieuw tablet direct in reparatie/geen omruil
-
Gosse Ongemak
Kijkshop: nieuw tablet direct in reparatie/geen omruil
Ik heb onlangs online bij de Kijkshop een tablet gekocht. Prima prijs, vlotte levering, niets mis mee. Wel wat mis was er met het tablet; de WiFi-ontvangst was belabberd: in huis moeilijk bereik en in de tuin al helemaal niet, waar de smartfone en laptop wel prima bereik hebben. Kan een keer gebeuren denk je dan en de service en garantie kan via de fysieke winkel worden georganiseerd. Tot zover de positieve berichten.
Aangekomen bij de winkel constateerde men met mij dat er sprake was van een beroerde wifi-ontvangst op de tablet. Omruilen en een andere mee denk je dan. Maar nee zo werkt dat niet met dit soort apparaten bij dit bedrijf: die worden ingenomen en ter reparatie opgezonden; vermoedelijke reparatietijd 4 weken.
Daar sta je dan met een splinternieuw apparaat, nog geen 12 uur in huis dat ook in de ogen van het winkelpersoneel niet goed funktioneert.
Vier weken wachten en het ding dus niet mee op vakantie, waar hij eigenlijk voor gekocht was.
Slechte service van Kijkshop!!
Aangekomen bij de winkel constateerde men met mij dat er sprake was van een beroerde wifi-ontvangst op de tablet. Omruilen en een andere mee denk je dan. Maar nee zo werkt dat niet met dit soort apparaten bij dit bedrijf: die worden ingenomen en ter reparatie opgezonden; vermoedelijke reparatietijd 4 weken.
Daar sta je dan met een splinternieuw apparaat, nog geen 12 uur in huis dat ook in de ogen van het winkelpersoneel niet goed funktioneert.
Vier weken wachten en het ding dus niet mee op vakantie, waar hij eigenlijk voor gekocht was.
-
VioletPrue
Re: Kijkshop: nieuw tablet direct in reparatie/geen omruil
Kijkshop houdt zich gewoon aan de regels.
Waarom had Kijkshop u per sé een nieuwe moeten geven volgens u?
Dat is namelijk nergens wettelijk vastgelegd.
Dus u sleept nu een bedrijf voor niets door de modder, zij doen niets fout, u heeft verkeerde verwachtingen.
Niet erg netjes van u!
Waarom had Kijkshop u per sé een nieuwe moeten geven volgens u?
Dat is namelijk nergens wettelijk vastgelegd.
Dus u sleept nu een bedrijf voor niets door de modder, zij doen niets fout, u heeft verkeerde verwachtingen.
Niet erg netjes van u!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Gosse Ongemak schreef:Ik heb onlangs online bij de Kijkshop een tablet gekocht. Prima prijs, vlotte levering, niets mis mee. Wel wat mis was er met het tablet; de WiFi-ontvangst was belabberd: in huis moeilijk bereik en in de tuin al helemaal niet, waar de smartfone en laptop wel prima bereik hebben. Kan een keer gebeuren denk je dan en de service en garantie kan via de fysieke winkel worden georganiseerd. Tot zover de positieve berichten.
Nou, dan zal wel per kijkshop filiaal verschillen dan. Ik heb paar weken geleden een polaroid tablet gewonnen waar de wifi niet eens wilde opstarten.
Gekocht in plaats A maar ik woon in plaats B en daarnaar toe geweest maar was geen probleem om om te ruilen.
Nieuwe tablet werkte de wifi wel maar ontiegelijk slecht signaal en de usb kabel paste niet, later bleek dat er een verlegnstuk aan moest.
Anyway, ook 2de terug gebracht waarbij 2 kijkshop medewerkers al begonnen te lachen dus ik wist genoeg.......kortom alleen maar problemen en komen allemaal terug.
Cresta schijnt volgens de forums nog wel te doen te zijn, maar polaroid tablets pppppfff.......ja we weten allemaal dat goedkoop is, maar zo slecht.
TS, bij mij deden ze geheel niet moeilijk, zou wat meer stampei maken met een product wat 12 uur in je bezit is.
Daarbij heb je toch 7 dagen terugbreng garantie bij internetaankoop ?
S6
Die van de kruidtvat zijn goed.
-
MAXIEM
Gosse Ongemak
Je hebt met dit firmaatje een koopovereenkomst afgesloten en dan mag je als consument zonder meer verwachten, dat je het bestelde produkt krijgt geleverd dat werkt zoals het behoort te werken. De verkoper heeft zich dus ten deze niet aan de koopovereenkomst gehouden en daarmee een wanprestatie geleverd. Als koper kun je dan eisen, dat alsnog een spiksplinternieuw produkt wordt afgeleverd zonder defekten (dus dat het defekte produkt onmiddellijk vervangen wordt door eenzelfde nieuw produkt dat niet defekt is). Persoonlijk zou ik flink met de vuist op tafel slaan, als de verkoper daar anders over denkt en indien nodig de koop zelfs schriftelijk ontbinden.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Je hebt met dit firmaatje een koopovereenkomst afgesloten en dan mag je als consument zonder meer verwachten, dat je het bestelde produkt krijgt geleverd dat werkt zoals het behoort te werken. De verkoper heeft zich dus ten deze niet aan de koopovereenkomst gehouden en daarmee een wanprestatie geleverd. Als koper kun je dan eisen, dat alsnog een spiksplinternieuw produkt wordt afgeleverd zonder defekten (dus dat het defekte produkt onmiddellijk vervangen wordt door eenzelfde nieuw produkt dat niet defekt is). Persoonlijk zou ik flink met de vuist op tafel slaan, als de verkoper daar anders over denkt en indien nodig de koop zelfs schriftelijk ontbinden.
Uh....misschien moet onze fraaie deskundige even terug naar het klasje "consumentenrecht en garantievoowaarden"
Dit fraaie bedrijfje trekt zich helemaal niets aan van vuistjes op tafel en houdt zich gewoon aan de regels.
Dit fraaie bedrijfje trekt zich helemaal niets aan van vuistjes op tafel en houdt zich gewoon aan de regels.
-
VioletPrue
Kun je dat ook even onderbouwen d.m.v. wetteksten waar volgens jou uit moet blijken dat TS recht heeft op een nieuw product?MAXIEM schreef: Als koper kun je dan eisen, dat alsnog een spiksplinternieuw produkt wordt afgeleverd zonder defekten (dus dat het defekte produkt onmiddellijk vervangen wordt door eenzelfde nieuw produkt dat niet defekt is). Persoonlijk zou ik flink met de vuist op tafel slaan, als de verkoper daar anders over denkt en indien nodig de koop zelfs schriftelijk ontbinden.
Hij kan dat helemaal niet eisen en zeker niet op basis hiervan de koop ontbinden.
-
witte angora
Hopelijk heeft onze fraaie deskundige Maxiem van afwassen meer verstand. Anders kun je daar beter niet op de koffie.

-
Teunbosseman
- Contacteer:
Wat kan bij ene filiaal niet bij andere filiaal wel.
http://www.klacht.nl/kijkshop/klacht/po ... eede-keer/
http://www.klacht.nl/kijkshop/klacht/pr ... -het-niet/
En zo zijn er nog tig topics over de probleem tablets bij kijkshop.
Ik kreeg geen geld terug wel een waardecheque welke onbeperkt houdbaar is.
Kijk ze kunnen het wel bij kijkshop, ligt er net aan welk filiaal je hebt.
*edit* Hier nog wat leesvoer.
http://shoppingervaring.nl/kijkshop-reviews/
Hahaha en hier posters welke hier ook plaatsen met zelfde *****gedrag hahaha
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... d-mid8610/
En eentje uit de oude doos:
http://www.rechtkrom.nl/consument/kijkshop.html
http://www.klacht.nl/kijkshop/klacht/po ... eede-keer/
http://www.klacht.nl/kijkshop/klacht/pr ... -het-niet/
En zo zijn er nog tig topics over de probleem tablets bij kijkshop.
Ik kreeg geen geld terug wel een waardecheque welke onbeperkt houdbaar is.
Kijk ze kunnen het wel bij kijkshop, ligt er net aan welk filiaal je hebt.
*edit* Hier nog wat leesvoer.
http://shoppingervaring.nl/kijkshop-reviews/
Hahaha en hier posters welke hier ook plaatsen met zelfde *****gedrag hahaha
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... d-mid8610/
En eentje uit de oude doos:
http://www.rechtkrom.nl/consument/kijkshop.html
-
Bob Schurkjens
Er was ook een slager uit het oosten van het land die iets deed met tablets. Of zullen we het daar maar niet meer over hebben? Iets met tabpla..nog niets.
Verkoper moet wel aan zijn verplichtingen voldoen zonder ernstige overlast. 4 weken niet met een apparaat kunnen doen dat gekocht is en niet mee kunnen nemen op vakantie is toch al aardig ernstige overlast.
Daarbij zou TS zich eventueel kunnen beroepen op de bedenktijd van de koop op afstand.
Daarbij zou TS zich eventueel kunnen beroepen op de bedenktijd van de koop op afstand.
-
sassinassi
Ik heb net een telefoon gekocht bij de kijkshop en die doet het dus niet. De speaker is kapot en ik kan geen apps downloaden. Ik terug om een nieuwe te vragen en je krijgt een jammer dan en je kan hem 4 weken inleveren........Ik wilde dan mijn geld terug en toen werd ik gewoon uitgelachen!!
-
Teunbosseman
- Contacteer: