LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Martjola
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:16

BOL

Ongelezen bericht door Martjola »

Je kunt tegenwoordig dus via BOL bij partners van hun een artikel bestellen.
Zo heb ik via bol bij centralpoint een pc behuizing besteld.
Die kostte bij bol 59,44 euro zonder verzendkosten, daar kwam dan nog 1,95 euro verzendkosten bij.
Dus totaal kom je dan op 61.49 euro uit.
Bij centralpoint zelf, dus zonder tussenkomst van BOL, is die behuizing ook te bestellen, daar kost hij 47.60 zonder verzendkosten.
Verzendkosten daar 5.89 euro, totaal dus 53.49.
Nu echter heeft bol besloten geen verzendkosten meer te vragen als je artikels koopt boven de 20 euro.
En zie de behuizing is in 2 weken tijd ineens van 59.44 gestegen naar 61.82 euro.
Dus bijna 2,40 meer in prijs gestegen terwijl hij bij centrailpoint niet duurder is geworden.
Hoezo geen verzendkosten meer betalen?, hebben ze gewoon even heel snel door berekent in de prijs.
Volgens centralpoint zou dit niet moeten kunnen en zou je gewoon dezelfde prijs moeten betalen bij bol die je ook moet betalen bij centrlpoint.
maar het valt wel op dat de behuizing dus even 8 euro duurder is bij bol via centralpoint.

Martjola
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:16

Re: BOL

Ongelezen bericht door Martjola »

Zo Bol heeft de prijs waarschijnlijk op aandrang van centralpoint heel snel aagepast naar beneden.
daar zat nog geen 10 minuten tussen.
nu kost hij daar ineens ook 53.49.
Volgens central point willen de prijzen nog wel eens per week verschillen, het rare is dat ik die zelfde avond van bestellen bij central ;point de behuizing even duur was als dat hij nu nog is, maar bij bol dus duurder.
Centralpoint heeft even contact gehad met bol omdat toch even door te geven en zie daar, hij is nu even duur.
naar mijn teveel betaalde geld kan ik fluiten.
Weer een reden meer om niet meer bij bol te bestellen.

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: BOL

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Of je stuurt even een mailtje met je verhaal hoe en wat en krijg je het teveel betaalde terug ..

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: BOL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bol krijgt vanaf augustus concurrentie van www.amazon.nl . Daarom kennelijk die "gratis" verzending.

Verder zou ik voortaan op www.tweakers.net/pricewatch en www.kieskeurig.nl de prijzen vergelijken. BOL.com is meestal niet de goedkoopste aanbieder

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BOL

Ongelezen bericht door dhc »

Dank voor uw snelle reactie...daar heeft TS (die overigens geen vraag stelt maar gewoon klaagt) echt iets aan.

Gesloten