LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] medion slecht te bereiken
medion slecht te bereiken
Heb Medion gebeld en telkens voor de 5 minuten kreeg ik her klantenonderzoek en viel de lijn weg. Lekkere service. Kreeg een oplossing gemaild... maar niks. Nu gemaild en krijg ik telkens te horen dat ik moet bellen. Nou ja zeg. Slechte service heel slecht
Re: medion slecht te bereiken
onze medion tv gaat niet meer aan. eerst begon het afstand bediening en we dachten dat daaraan lag. we deden de tv met knopje ernaast opne doen. maar dat begon ook heel slecht te reageren. het duurde steeds langer dat de tv aan ging. nu gaat het helemaal niet aan!!!
door jullie een telefoonnummer doorgekregen maar een betaalde lijn die urenlang duurt en uiteindelijk niet helpt!!!
door jullie een telefoonnummer doorgekregen maar een betaalde lijn die urenlang duurt en uiteindelijk niet helpt!!!
-
Grote vraag, hoe oud is de TV, is er nog garantie? Zo word het moeilijk.arzu onen schreef:onze medion tv gaat niet meer aan. eerst begon het afstand bediening en we dachten dat daaraan lag. we deden de tv met knopje ernaast opne doen. maar dat begon ook heel slecht te reageren. het duurde steeds langer dat de tv aan ging. nu gaat het helemaal niet aan!!!
Dit bericht is verwijderd door de moderator