LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke vergeet hotel te reserveren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Caroline40
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2012 21:16

Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door Caroline40 »

Voor 3 t/m 7 juni heb ik een stedentrip naar new York geboekt via Arke.nl. We hadden wat te vieren dus ik heb voor het meest luxe hotel gekozen. Minder dan 48 uur voor vertrek werd ik gebeld door [Persoonsgegevens verwijderd] van TUI dat het hotel overboekt zou zijn. Direct het hotel gebeld om opheldering. De dame was zeer verbaast dit te horen, men had namelijk nooit een reservering voor mij ontvangen! Arke weer teruggebeld, dezelfde heer beweerde vervolgens dat hij NOOIT had gezegd dat het hotel overboekt was... Nee Arke was vergeten de kamer te reserveren. Mij werd een zogenaamd passende oplossing geboden. Een hotel dat qua kwaliteit stukken minder is en voor ruim Eur 1000 minder te boeken was geweest. Twee voor twaalf natuurlijk niet. Vlak voor het weekend zit alles vol en gaan de prijzen omhoog. Het oorspronkelijke hotel had overigens ook nog gewoon kamers vrij maar Arke wenste daar niet extra voor te betalen. Mij werd als pleister op de wonde nog een luizige Eur 132 aangeboden.. Ook nog naar een reisburo in Velp geweest. daar was het leugenachtige "overboeking" verhaal in het systeem te lezen. Ook, zo was geschreven, was "het wel lullig voor mevrouw". Moraal van het verhaal. Als Arke dus een wanprestatie levert laat het haar klanten de schade dragen.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jun 2012 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door dia »

Is dit echt waar of ook weer een verhaaltje.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Caroline40 schreef:Voor 3 t/m 7 juni heb ik een stedentrip naar new York geboekt via Arke.nl. We hadden wat te vieren dus ik heb voor het meest luxe hotel gekozen. Minder dan 48 uur voor vertrek werd ik gebeld door [Persoonsgegevens verwijderd] van TUI dat het hotel overboekt zou zijn. Direct het hotel gebeld om opheldering. De dame was zeer verbaast dit te horen, men had namelijk nooit een reservering voor mij ontvangen! Arke weer teruggebeld, dezelfde heer beweerde vervolgens dat hij NOOIT had gezegd dat het hotel overboekt was... Nee Arke was vergeten de kamer te reserveren. Mij werd een zogenaamd passende oplossing geboden. Een hotel dat qua kwaliteit stukken minder is en voor ruim Eur 1000 minder te boeken was geweest. Twee voor twaalf natuurlijk niet. Vlak voor het weekend zit alles vol en gaan de prijzen omhoog. Het oorspronkelijke hotel had overigens ook nog gewoon kamers vrij maar Arke wenste daar niet extra voor te betalen. Mij werd als pleister op de wonde nog een luizige Eur 132 aangeboden.. Ook nog naar een reisburo in Velp geweest. daar was het leugenachtige "overboeking" verhaal in het systeem te lezen. Ook, zo was geschreven, was "het wel lullig voor mevrouw". Moraal van het verhaal. Als Arke dus een wanprestatie levert laat het haar klanten de schade dragen.
En u ging dus akkoord met 132 euro.
:shock:
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jun 2012 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door dia »

Heb sterk de indruk dat dit ook weer een broodje aap verhaal is.

Innieminnie
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 mei 2010 07:55

Re: Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door Innieminnie »

Betwijfel het. Zelfde soort iets meegemaakt met Arke. Maar dan fijn vergeten het hotel te informeren dat men met 26 uur vertraging aankomt op bestemming(bij no shown, mag hotel je kamer weggeven). Aan de andere kant klopt er niet veel, toch wel nieuwsgierig naar de rest van het verhaal.

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Arke vergeet hotel te reserveren

Ongelezen bericht door wiseger »

dia schreef:Heb sterk de indruk dat dit ook weer een broodje aap verhaal is.
Weer een broodje aap? Bij de andere topics blijkt achteraf dat de TS gewoon gelijk had, ondanks dat jij er elke keer een broodje aap in ziet. Bij Arke gaat er echt regelmatig wat mis en helaas wordt het niet altijd even netjes opgelost.

Gesloten