LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Houding Marktplaats wat betreft schelden e.d.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
vannidejo

Houding Marktplaats wat betreft schelden e.d.

Ongelezen bericht door vannidejo »

Enkele weken gelden bood ik een geheel in de verpakking met zegel (cadeau gekregen) I Pad aan, omdat we via een ander weg ook een IPad hadden. Ik had (in eerste instantie) niet de bon.
Iemand ging bieden en ik gaf aan dat ik vanwege het feit dat het een cadeau was, de bon niet had, maar dat hij echt nog in de verpakking zat, etc. (foto's ervan later nog opgestuurd)
De bieder gaf aan dat hij dan bij Apple wel even ging controleren? En toen begon het: de Ipad was wel degelijk aan geweest gaf mijnheer aan en het schelden begon. Ik was een oplichter, etc. Ik voelde me bedreigd en geïntimideerd en besloot Marktplaats het gehele e-mailverkeer op te sturen met de mededeling dat ik zelfs bij de gever van de IPad inmiddels de bon had opgevraagd, omdat ik zo geschrokken was en dat ik de geheel verpakt IPad kon laten zien, etc.

De reactie van Marktplaats vond ik zeer matig. Men gaf aan nog nooit klachten te hebben gehad over deze beider en men zou het opslaan???

Je mag blijkbaar onschuldigen voor alles en nog wat uitmaken, maar als je wel bewijzen hebt voor het tegendeel doen we niets? Rare gang van zaken.

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze manier van doen van Marktplaats?

GJvdZ

Re: Houding Marktplaats wat betreft schelden e.d.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

vannidejo schreef: Je mag blijkbaar onschuldigen voor alles en nog wat uitmaken, maar als je wel bewijzen hebt voor het tegendeel doen we niets? Rare gang van zaken.
Op deze site gebeurt niet anders dan dat leveranciers (vaak ten onrechte) worden uitgescholden voor van alles en nog wat....

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

oh op markt plaats heb je er mensen bij zitten,als je niet snel genoeg op hun bod in gaat dan heb je al een dreig mail.
niks van aantrekken,niet meer reageren!
gewoon lekker je advertentie er nog een keer opzetten..
mails van dat soort mensen negeren....

toch doet marktplaast wel veel,als je bv een bod krijgt ,van een persoon waar ze veel klachten over hebben gehad krijg je een waarschuwings mail dat het beter is om niet met dit persoon verder te gaan,dus schrik niet als je ineens zo'n mail krijgt.

wij hebben het een paar keer al gehad,dan heb je iets van waarde als advertentie en dan gaan ze bieden en dan gaat er dus bij marktplaats een bel rinkelen,dus niet schrikken is alleen maar goed...

ik geef je alleen een tip om een boel gezeur te voorkomen en je bent er gelijk vanaf..als je hem verkoopt laten ze hem maar komen halen,jij hebt bewijs dat je hem goed hebt verkocht,en je hebt je geld gelijk in je handen...
heel vaak gebeurd het met dit soort dingen dat je dan gezeur krijgt,ja met de post is het niet goed gegaan,het is maar en tip!

succes

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ik geef je alleen een tip om een boel gezeur te voorkomen en je bent er gelijk vanaf..als je hem verkoopt laten ze hem maar komen halen,jij hebt bewijs dat je hem goed hebt verkocht,en je hebt je geld gelijk in je handen...
heel vaak gebeurd het met dit soort dingen dat je dan gezeur krijgt,ja met de post is het niet goed gegaan,het is maar en tip!
Ben ik helemaal met je eens, gewoon laten ophalen, dan kan het meteen bekeken en betaald worden. Hoef je geen bankrekeningnummer te geven, hoef je niet af te wachten of je betaald wordt, krijg je geen achteraf discussie dat het niet goed is, en weet ik veel wat.

Ze kunnen het ter plekke bekijken, het is graag of niet, en als het graag is, kunnen ze het betalen en mee nemen.

Gesloten