Wassenju schreef:Allereerst: Ik heb vooralsnog vertrouwen in een goede afloop van mijn bestelling.(noem me naïef maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...)Op 31 mei heb ik een tablet besteld met de vermelding dat deze week 23-24 geleverd zou worden.
Afgelopen zaterdag heb ik een mail gestuurd daar nu op zijn site stond dat er geleverd zou worden in week 25 en dat ik hiermee niet akkoord ging.
Binnen een kwartier een mail terug dat dit geldt voor bestellingen welke vanaf dat moment zouden worden gedaan. Ik zou mijn tablet week 24 (deze week) ontvangen (hij had het wat onduidelijk vermeld en zou dit aanpassen op zijn site. Dit deed hij dan ook direct)
Vandaag werd ik gebeld door de heer Crijnen om nog even toe te lichten waarom hij met een levertijd van ongeveer 1 á 2 weken zit.
Ik wacht dus gewoon geduldig af.
Ik vind het spijtig voor diegene welke slechte ervaringen hebben. Zelf houd ik het uiteraard in de gaten echter heb ik nog steeds geen reden te twijfelen aan pcwinkeljc.
En nee,.... ik ben geen heer Crijnen. Als je mijn gebruikersnaam zou Googelen kom je vanzelf achter mijn NAW-gegevens. Mail me gerust als je dit bericht wantrouwt.
De reden dat ik dit bericht plaats is namelijk dat het me opvalt dat in deze topic (mijn inziens) te veel negatieve berichten staan waardoor er voor pcwinkel geen mogelijkheid is dit nog op één of andere manier te kunnen verdedigen. (alles wat hij zegt zal standaard al als smoes worden gezien)
Prima dat er een forum als deze is om mensen te waarschuwen maar deze topic lijkt meer op een heksenjacht tegen pcwinkeljc. Mensen met goede ervaringen zullen immers dit niet vermelden op een forum van een consumentenprogramma.
Hij heeft mij de toezegging gedaan dat ik deze week mijn tablet zal ontvangen zoals dit was vermeld op de site ten tijde van het plaatsen van mijn bestelling.
Ik ga er gewoon vanuit dat dit ook gebeurd en zal mijn bevindingen hier vermelden.
Ik ben mans genoeg mijn gebrek aan mensenkennis toe te geven als ik wel belazerd ben maar tot op heden heb ik al heel wat internetaankopen gedaan (zowel particulier als via webshops) en ben nog nooit de mist in gegaan. Heb gewoon vertrouwen in de mens en ga niet gelijk van het ergste uit. Doe ik ook.
Hallo Wassenju,
Zoals ik al eerder aangaf in mijn post. Gebaseerd op het gedrag vanuit de verkoper ofwel pcwinkeljc zou ik als consument/klant bedrogen voelen.
* Voorgelogen worden (waarom een product niet op tijd is of waarom er niet gereageerd wordt)
* Onbereikbare verkoper, vooral wanneer het moeilijk wordt (beaamt niet veel meer vertrouwen)
* Beloftes niet nakomen (geld retourneren, bepaalde data halen)
Ik zou persoonlijk zou ik pissig zijn en geen vriendelijk woord over deze persoon kunnen delen na mijn product of geld te krijgen na een strijd.
Het gekke is, buiten de dubieuze prijzen en de onverzorgde website, hebben wij al deze informatie ontvangen van de 'mogelijke' klanten van pcwinkeljc.
Dus enerzijds zijn de helft van de punten die IK als bezwaar opbreng (zie de 3 *'tjes)kunnen geheel verzonnen zijn door verzonnen cliënteel, of waar zijn maar de reactie van de personen vind ik
écht ongelooflijk (neem dit woord letter, zo gek dat ik het niet geloven kan).
Daarom lijkt het mij logischer dat dit een complot is van pcwinkeljc die allerlei reacties en situaties schetst maar dan uiteindelijk toch nog een mooi einde teweeg brengt in de vorm van geld retour of product uiteindelijk ontvangen.
Waarom vraag je misschien af? Waarom jezelf zo in de slijk slepen? Zodat mensen toch de gok gaan wagen om een goedkopere tablet te krijgen. Vanuit de ervaringen van de huidige klanten lezen ze dat het nogal een rommelige weg kan zijn, maar dat er wel een happy end aan vast zat. Dus zijn niet te snel geneigd om te gaan roepen oplichting.
Vergezocht toch? Zo ongelooflijk vind ik de vergevensgezinde reacties van pcwinkeljc's klanten.
Wassenju, welke reden gaf de heer Crijnen dan aan waarom de tablet vertraagd zou zijn?
Want een andere plausibele verklaring zou zijn dat de heer Crijnen zelf in afwachting is van de specifieke tablet die van de vrachtwagen moet af vallen. Soms is dat gewoon helemaal afhankelijk van de mogelijkheden die gecreëerd kunnen worden voor opportunisten.
Helaas is het tegenwoordig noodzakelijk erg sceptisch te zijn en dan is de opmerking van Linoge een schot in de roos.
Opvallend is wel dat ze allemaal een puntje van kritiek hebben, maar uiteindelijk wel zeer tevreden en begripvol zijn.