Hallo!
Ik heb begin maart een wanddroogmolen gekocht bij Brabantiashopping.nl:
- deze werd pas 2 weken na de besproken levertijd geleverd
- op een verkeerd adres, Brabantiashopping.nl kon me niet vertellen welk adres
- deze mevrouw heeft contact opgenomen met Brabantiashopping.nl maar werd niet geholpen, uiteindelijk heeft ze na 3 weken speurwerk mijn naam gevonden en de droogmolen bij mij afgeleverd
- ik had Brabantiashopping.nl inmiddels reeds verzocht het geld terug te storten omdat ik mijn goederen niet ontvangen had en zelf een nieuwe molen elders had gekocht
- ik heb per ommegaande de molen retourgestuurd met nogmaals het verzoek het geld terug te storten.
- vervolgens kreeg ik een mail van ze dat mijn rekeningnummer niet zou kloppen (raar, want ze hadden wel mijn betaling ontvangen!), dus ik heb ze binnen enkele uren alsnog mijn rekeningnummer gestuurd
- we zijn inmiddels 3 weken verder: geen geld en geen gehoor!
- Brabantia zelf zegt niet verantwoordelijk te zijn voor haar eigen wederverkopers.....
* zijn er anderen die ook deze problemen hebben ondervonden met Brabantiashopping.nl ?
* ik waarschuw alle potentiele kopers om toch liever op zoek te gaan naar een alternatieve winkel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brabantiashopping > malafide?
Re: Brabantiashopping > malafide?
hbraakhuis
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.* zijn er anderen die ook deze problemen hebben ondervonden met Brabantiashopping.nl ?
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Brabantiashopping > malafide?
Als ik de WHOIS bekijk (openbaar opvraagbaar via SIDN.nl):
Lijkt me niet voor de hand liggend als het een malafide shop zou zijn.
Wel een slordige uitvoering van een order.
Ik zie een (bezoek)adres etc. maar geen KVK nummer vermeld (kijk ik er overheen).
Lijkt mij op een 'eerlijk' foutje. Maar wel een blunder op het gebied van service.
Klinkt als een zolderkamerwebwinkel - maar al wel een die 6 jaar bestaat.Domeinnaam brabantiashopping.nl
Status actief
Houder Rob Sierdsema
Administratieve contactpersoon [email protected]
Datum registratie 2006-01-11
Lijkt me niet voor de hand liggend als het een malafide shop zou zijn.
Wel een slordige uitvoering van een order.
Ik zie een (bezoek)adres etc. maar geen KVK nummer vermeld (kijk ik er overheen).
Lijkt mij op een 'eerlijk' foutje. Maar wel een blunder op het gebied van service.
Re: Brabantiashopping > malafide?
@
Geen KvK-nummer. Niet op de KvK-site en ook niet op de eigen site. Ik dacht dat het verplicht was om te staan ingeschreven als je een professionele verkoper bent. Als die verplichting er wel is in dit kikkerland, dan is dit dus geen professionele verkoper.
Maxiem.
Geen KvK-nummer. Niet op de KvK-site en ook niet op de eigen site. Ik dacht dat het verplicht was om te staan ingeschreven als je een professionele verkoper bent. Als die verplichting er wel is in dit kikkerland, dan is dit dus geen professionele verkoper.
Maxiem.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 jun 2012 13:58
Re: Brabantiashopping > malafide?
Dank voor jullie hulp!
Ik heb Brabantiashopping.nl per mail en per post verzocht ervoor te zorgen dat voor 29 juni het verschuldigde bedrag op mijn rekening staat en ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.
De telefoon wordt standaard niet beantwoord, op mail wordt niet gereageerd dus ik hoop van harte dat de dame die mijn rechtsbijstandaanvraag behandelt mij kan helpen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb Brabantiashopping.nl per mail en per post verzocht ervoor te zorgen dat voor 29 juni het verschuldigde bedrag op mijn rekening staat en ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.
De telefoon wordt standaard niet beantwoord, op mail wordt niet gereageerd dus ik hoop van harte dat de dame die mijn rechtsbijstandaanvraag behandelt mij kan helpen.
Ik hou jullie op de hoogte!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 jun 2012 13:58
Re: Brabantiashopping > malafide?
nog een leuke thread waaruit blijkt dat deze Rob Sierdsema er bijzondere marketingpraktijken op nahoudt:
http://www.veit.nl/74051-leuke-kookwinkel-gevonden
Adresgegevens:
http://whois.domaintools.com/brabantiashopping.com
http://www.veit.nl/74051-leuke-kookwinkel-gevonden
Adresgegevens:
http://whois.domaintools.com/brabantiashopping.com
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 jun 2012 13:58
Re: Brabantiashopping > malafide?
BrabantiaShopping.nl (Onderdeel van deKookshop.nl)
Ook nog gevonden:
Kantooradres:
Hoorneslaan 169
2221CN Katwijk
Magazijn: (afhaaladres)(evt retouradres)
Scheepmakerstraat 10
2222AC Katwijk
KVK: 08053524
Ook nog gevonden:
Kantooradres:
Hoorneslaan 169
2221CN Katwijk
Magazijn: (afhaaladres)(evt retouradres)
Scheepmakerstraat 10
2222AC Katwijk
KVK: 08053524