LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aevitae - waardeloze administratie

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
blaau
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2012 15:18

Aevitae - waardeloze administratie

Ongelezen bericht door blaau »

En daar is dan een partij die het ZO ontzettend bont maakt dat ik Radar inschakel.

De zorgverzekeraar AEVITAE heeft ons twee maanden geinformeerd over een nieuwe zorgverzekering voor mijn echtgenote.
Helaas is de achternaam onjuist gespeld, dat gebeurt wel vaker, maar we herinneren ons ook niets te hebben afgesloten bij Aevitae.

Bij een snelle controle komen we tot de ontdekking dat niet alleen de achternaam onjuist is, ook het BSN, de geboortedatum van mijn vrouw en het rekeningnummer.
Dit laatste is misschien het misschien niet zo erg, totdat men gaat aanmanen en tot mijn grote verbazing gisteren meteen met een Incassobureau op de proppen komt (Cannock Chase).

Een deurwaarder zullen die niet sturen (die zou overigens netjes koffie krijgen).

We zijn inmiddels minimaal zes telefoongesprekken en 8 emails verder en nog steeds gaat men het tot op de bodem uitzoeken.

Als hier een koude douche of een item in een uitzending aan besteed kan worden, werken we graag mee!

Met groet,

Bloempie
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 mei 2012 11:59

Re: Aevitae - waardeloze administratie

Ongelezen bericht door Bloempie »

Het enige wat dus juist is, is het adres.
Ik zou me afvragen of deze brief wel voor mij bestemd was,
tenslotte heeft u niets bij Aevitae afgesloten zegt u.

blaau
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2012 15:18

Re: Aevitae - waardeloze administratie

Ongelezen bericht door blaau »

Dan nog, heeft men het fatsoen niet, en de mogelijkheden niet om dit adequaat op te lossen.
Inmiddels, schijn ik na twee maanden bij de afdeling 'klachten' aangekomen te zijn. Het zal me hoogst verbazen als dit nu opeens snel opgelost is.

Gesloten