LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia aanbod

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Valster-Kolenbrander
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2004 18:50

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door Valster-Kolenbrander »

Hallo Trudy,

Dank voor je tip, maar helaas krijg ik via internet de stichting Payback die jij noemt niet vinden. Heb je misschien een goed e-mail adres of een suggestie waar ik moet zoeken. Alvast hardstikke bedankt.
Toevallig heet ik ook Trudy, dus Trudy de groetjes vanTrudy
Laatst gewijzigd door Valster-Kolenbrander op 18 mei 2004 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door leida »


Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door Bekkum »

Beste mensen,

We dwalen af van het onderwerp. Waar het om gaat heb je mogelijkheden om je geld terug te eisen van Dexia als je bent ingegaan op het Dexia aanbod.
Van Moajok lees ik het contract "Dexia aanbod" buitengerechtelijk laten vernietigen.
Heeft iemand dat laten doen en wat zijn de resultaten?.
Wie stelt een dergelijke vernietigingsbrief op?.
Is er ook een dergelijke vernietigingsbrief op het forum te vinden?.
mvr.gr. Jan

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door leida »

Verlengen is een nieuw contract aangaan wat moet je dan nog ?????????Weinig kans om het contract te vernietigen. Dat is de enige waarheid helaas.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 08:19, 2 keer totaal gewijzigd.

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door leida »

Ze hebben helaas getekend om af te zien van juridische stappen dat gecombineerd met het argument ik wist niet dat ik met geleend geld belegde, maakt je verhaal niet echt overtuigend voor een rechter net zoals jouw verhaal met winstgevende contracten etc. voor de rest klets je maar verder hoor.

michel.deblok
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2004 00:08

Re: Dexia aanbod

Ongelezen bericht door michel.deblok »

Precies, staat in het dexia aanbod niet duidelijk dat je afziet van juridische stappen tegen dexia? Indien je op het aanbod bent ingegaan lijkt het mij dat je nog maar weinig (tot geen) stappen tegen dexia kunt ondernemen?!

Gesloten