LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HappyBytes
HappyBytes
Onlangs iets besteld bij Perry van Bijsterveld, eigenaar van de webwinkel.
Het ging om een (gebruikte) videokaart die met TNTPost verstuurd zou worden.
Na twee weken echter nog niets ontvangen.
Contact met Perry gehad: Die meld dat het soms wel 10 dagen duurt voor iets aankomt en dat hij niets dan problemen heeft met TNTpost. Duizend maar excuus, ik doe er nog 1 op de post!!
Twee dagen later ontvang ik de videokaart. Gewoon in een envelop gepropt.
De kaart is -hoe verrassend- kaduuk.
De postzegels waren ongestempeld dus geen idee welke van de twee kaarten die inmiddels verstuurd zijn het was.
Contact met Perry gehad: Nou moe. het zit niet mee, ik stuur een nieuwe op.
We zijn weer een week verder. Wederom niets ontvangen.
TNTpost is inmiddels al twee videokaarten 'kwijtgeraakt' als ik Perry dus moet geloven, maar deze zwijgt nu in alle talen. Ik kan naar een werkende kaart/mijn geld fluiten lijkt het.
Update:
Perry reageert *wel* op mijn laatste mail met het verzoek om twee kaarten op te komen halen zodat de kans groter is dat ik een werkende kaart ontvang, ik vertel hem als beide kaarten het doen ik er 1 terug zal sturen.
Antwoord: mooi niet, ik stort het geld terug.
Het ging om een (gebruikte) videokaart die met TNTPost verstuurd zou worden.
Na twee weken echter nog niets ontvangen.
Contact met Perry gehad: Die meld dat het soms wel 10 dagen duurt voor iets aankomt en dat hij niets dan problemen heeft met TNTpost. Duizend maar excuus, ik doe er nog 1 op de post!!
Twee dagen later ontvang ik de videokaart. Gewoon in een envelop gepropt.
De kaart is -hoe verrassend- kaduuk.
De postzegels waren ongestempeld dus geen idee welke van de twee kaarten die inmiddels verstuurd zijn het was.
Contact met Perry gehad: Nou moe. het zit niet mee, ik stuur een nieuwe op.
We zijn weer een week verder. Wederom niets ontvangen.
TNTpost is inmiddels al twee videokaarten 'kwijtgeraakt' als ik Perry dus moet geloven, maar deze zwijgt nu in alle talen. Ik kan naar een werkende kaart/mijn geld fluiten lijkt het.
Update:
Perry reageert *wel* op mijn laatste mail met het verzoek om twee kaarten op te komen halen zodat de kans groter is dat ik een werkende kaart ontvang, ik vertel hem als beide kaarten het doen ik er 1 terug zal sturen.
Antwoord: mooi niet, ik stort het geld terug.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2014 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd.
Reden: Link verwijderd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 dec 2013 11:58
Re: HappyBytes
Ik kom deze "klacht" regelmatig tegen en hoor het ook wel eens van klanten dat ze dit hebben gelezen. Aan de ene kant kan ik best begrijpen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken maar aan de andere kant vind het toch ook wel jammer dat je het werkelijke probleem niet inziet namelijk post.nl.
We hebben 3 x een videokaart geleverd die door toedoen van post.nl niet is aangekomen of zwaar beschadigd is geraakt. Na 3 keer een videokaart geleverd te hebben was het vertrouwen in post.nl helemaal weg en is besloten je het betaalde bedrag direct terug te betalen. Het bedrag is dan ook direct teruggestort op je rekening zodat je elders een videokaart kon kopen en het probleem met je PC op kon lossen. Je schrijft ook " TNTpost is inmiddels al twee videokaarten 'kwijtgeraakt' als ik Perry dus moet geloven " maar als ik een fout figuur zou zijn dan had ik je uiteraard ook niet eens je geld teruggegeven en bovendien zijn er ook nog klanten die zeggen niets te hebben ontvangen terwijl dat wel zo is.
Ook wil ik nog even vermelden dat er in die periode zoveel klachten over de bezorging van post.nl waren dat we bijna alleen nog maar bezig waren met emails van klanten beantwoorden, creditfacturen maken en bellen met de post.nl klantenservice, het kon daarom soms 48 uur duren voor een klant antwoord kreeg op zijn vragen. De financiële schade was behoorlijk groot en onze goede naam begon ook schade op te lopen door toedoen van post.nl, dat blijkt ook wel uit bovenstaand bericht. De onmacht en irritatie werd hier zo groot dat we verschillende klachten op forums geplaatst hebben zoals bijvoorbeeld klacht.nl en kassa.vara.nl want klagen bij post.nl had totaal geen zin en was erg frustrerend (de klantenservice van post.nl is trouwens nog steeds waardeloos).
Gelukkig gaat het nu beter en "verdwijnt" er zo af en toe nog wel eens een pakketje maar ik hoop niet dat we ooit nog eens in zo'n situatie terecht gaan komen.
We hebben 3 x een videokaart geleverd die door toedoen van post.nl niet is aangekomen of zwaar beschadigd is geraakt. Na 3 keer een videokaart geleverd te hebben was het vertrouwen in post.nl helemaal weg en is besloten je het betaalde bedrag direct terug te betalen. Het bedrag is dan ook direct teruggestort op je rekening zodat je elders een videokaart kon kopen en het probleem met je PC op kon lossen. Je schrijft ook " TNTpost is inmiddels al twee videokaarten 'kwijtgeraakt' als ik Perry dus moet geloven " maar als ik een fout figuur zou zijn dan had ik je uiteraard ook niet eens je geld teruggegeven en bovendien zijn er ook nog klanten die zeggen niets te hebben ontvangen terwijl dat wel zo is.
Ook wil ik nog even vermelden dat er in die periode zoveel klachten over de bezorging van post.nl waren dat we bijna alleen nog maar bezig waren met emails van klanten beantwoorden, creditfacturen maken en bellen met de post.nl klantenservice, het kon daarom soms 48 uur duren voor een klant antwoord kreeg op zijn vragen. De financiële schade was behoorlijk groot en onze goede naam begon ook schade op te lopen door toedoen van post.nl, dat blijkt ook wel uit bovenstaand bericht. De onmacht en irritatie werd hier zo groot dat we verschillende klachten op forums geplaatst hebben zoals bijvoorbeeld klacht.nl en kassa.vara.nl want klagen bij post.nl had totaal geen zin en was erg frustrerend (de klantenservice van post.nl is trouwens nog steeds waardeloos).
Gelukkig gaat het nu beter en "verdwijnt" er zo af en toe nog wel eens een pakketje maar ik hoop niet dat we ooit nog eens in zo'n situatie terecht gaan komen.
Re: HappyBytes
Was uw toetsenbord ook kwijtgemaakt door post.nl? Twee jaar na dato reageert u nog eens door te stellen dat het toch vooral allemaal de schuld van een ander is.
Als u de boel niet goed verpakt. Tsja uw probleem
Als u de boel niet goed verpakt. Tsja uw probleem
Re: HappyBytes
Wanneer nieuwe klanten via google telkens op deze klacht terecht komen kan ik mij voorstellen dat je daar - ook na 2 jaar - nog op wil reageren. Dan krijgen de lezers van de klacht ook de reactie van de winkel te lezen.olaf79 schreef:Was uw toetsenbord ook kwijtgemaakt door post.nl? Twee jaar na dato reageert u nog eens door te stellen dat het toch vooral allemaal de schuld van een ander is.
Als u de boel niet goed verpakt. Tsja uw probleem
Lijkt mij wel zo correct.
Inhoudelijk is dit verhaal niet zo spannend. Gebruikte videokaarten die niet aankomen en een webwinkel welke netjes het geld terugbetaalt.
Case closed.
Re: HappyBytes
Eind vorige week gezocht naar een usb naar serieel kabel. Gevonden.
Paar email vragen gesteld, vlotte reactie. Zelfs op zondag.
Zondag gelijk betaald via paypal.
Maandag zijn de kabels verstuurd, en vandaag, na 1 dag al in huis.
Netjes mail beantwoorden.
Vlotte levering.
En nee, ik werk niet voor deze firma, kende het voorheen niet. Als ik weer wat nodig heb, ga ik zeker hier kijken.
Paar email vragen gesteld, vlotte reactie. Zelfs op zondag.
Zondag gelijk betaald via paypal.
Maandag zijn de kabels verstuurd, en vandaag, na 1 dag al in huis.
Netjes mail beantwoorden.
Vlotte levering.
En nee, ik werk niet voor deze firma, kende het voorheen niet. Als ik weer wat nodig heb, ga ik zeker hier kijken.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2014 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd.
Reden: Link verwijderd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 dec 2014 00:42
Re: HappyBytes
een hp8000 elite gekocht bij deze club. Scherpe prijs, snelle levering. Alles precies volgens de specificaties op marktplaats. Prettige duidelijkheid over de levering van w7. Kortom: ik ban een tevreden klant
tom van dijk
termunterzijl
tom van dijk
termunterzijl
Re: HappyBytes
Vorige week nog een Cybertron Crn 03 deeltjesversneller bij ze gekocht.
Ik werd supervriendelijk geholpen, en kreeg nog een vers kopje koffie met de bestelling meegestuurd ook.
Toen bleek dat ik liever een blauwe in plaats van een groene had gewild kreeg ik mijn geld terug en een extra blauwe toegestuurd, ik mocht de groene houden en een blonde dame kwam langs met een grote bos bloemen voor het ongemak.
Echt een topzaak!
Ik werd supervriendelijk geholpen, en kreeg nog een vers kopje koffie met de bestelling meegestuurd ook.
Toen bleek dat ik liever een blauwe in plaats van een groene had gewild kreeg ik mijn geld terug en een extra blauwe toegestuurd, ik mocht de groene houden en een blonde dame kwam langs met een grote bos bloemen voor het ongemak.
Echt een topzaak!
Re: HappyBytes
Donderdag jl een Dell OptiPlex besteld bij HappyBytes. Zaterdag werd deze geleverd. Na aansluiten bleek hij helaas 'dood bij ontvangst' (geel knipperend ledje in de aan-toets.). Dezelfde dag contact gezocht met HappyBytes. Direct daarop een retourlabel ontvangen per mail met de belofte dat een nieuwe machine maandag op de post zou gaan. Dinsdag al de nieuwe machine ontvangen, werkt perfect. Kortom, perfecte service die je bij elke webshop zo zou willen hebben!
Gerard,
Zaandam
Gerard,
Zaandam
Re: HappyBytes
Al jaren vaste klant bij Happy Bytes.
Koop er alles ze hebben een supper survice.
Ja ook ik heb 1x mee gemaakt dat mijn processors niet aan kwamen [Ongefundeerde bewering verwijderd]. Het probleem licht niet bij happy bytes maar bij POST NL.
Perry vertelde mij dat hij al heel lang problemen met POST NL heeft en zij ook dat ik daar niks aan kan doen, hij heeft een nieuw pakketje voor mij klaar gemaakt en naar mij verstuurd. de schade van +€100 heeft Happy Bytes voor eigen rekening genomen en dat vond ik heel erg netjes van ze.
Misschien een idee om een klacht forum te starten over POST NL [Ongefundeerde bewering verwijderd].
Koop er alles ze hebben een supper survice.
Ja ook ik heb 1x mee gemaakt dat mijn processors niet aan kwamen [Ongefundeerde bewering verwijderd]. Het probleem licht niet bij happy bytes maar bij POST NL.
Perry vertelde mij dat hij al heel lang problemen met POST NL heeft en zij ook dat ik daar niks aan kan doen, hij heeft een nieuw pakketje voor mij klaar gemaakt en naar mij verstuurd. de schade van +€100 heeft Happy Bytes voor eigen rekening genomen en dat vond ik heel erg netjes van ze.
Misschien een idee om een klacht forum te starten over POST NL [Ongefundeerde bewering verwijderd].
Laatst gewijzigd door Radar op 31 aug 2015 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast: ongefundeerde bewering
Reden: Bericht aangepast: ongefundeerde bewering
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: HappyBytes
c.visser schreef: Misschien een idee om een klacht forum te starten over POST NL [Ongefundeerde bewering verwijderd]
Zie elders op dit forum.
Post NL - we hebben iets voor je ... vragen en hoofdpijn vanwege vermiste items.
Re: HappyBytes
Beste lezers,
Happybytes is een betrouwbare webwinkel.
Via de site een bestelling geplaatst en elke keer netjes te woord gestaan via de mail. Mijn vragen werden altijd beantwoord en de bestelling was keurig (zoals aangegeven) op tijd door Postnl bezorgt.
Ik zal vaker een bestelling plaatsen bij Happybytes omdat zijn services prima en voor mij vertrouwd zijn.
Gr, Ifftin
Happybytes is een betrouwbare webwinkel.
Via de site een bestelling geplaatst en elke keer netjes te woord gestaan via de mail. Mijn vragen werden altijd beantwoord en de bestelling was keurig (zoals aangegeven) op tijd door Postnl bezorgt.
Ik zal vaker een bestelling plaatsen bij Happybytes omdat zijn services prima en voor mij vertrouwd zijn.
Gr, Ifftin
Re: HappyBytes
Heel jammer dat deze webshop in het verleden in een kwaad daglicht is gesteld!
Doordat ik dat zag op dit forum, huiverde ik toch een klein beetje bij het plaatsen van mijn bestelling.
Dat ging om een laptop-toetsenbordje, overal te koop voor rond 40 euro, bij Happybytes 11,50.
Vrijdag besteld, op zaterdag in huis.
Tussendoor mails ontvangen over de verzending, inclusief Track&Trace.
Kortom: TOP-service!
En het toetsenbord? Dat blijkt volledig als nieuw, als dit al gebruikt is, is het hooguit 3 toetsaanslagen...
Doordat ik dat zag op dit forum, huiverde ik toch een klein beetje bij het plaatsen van mijn bestelling.
Dat ging om een laptop-toetsenbordje, overal te koop voor rond 40 euro, bij Happybytes 11,50.
Vrijdag besteld, op zaterdag in huis.
Tussendoor mails ontvangen over de verzending, inclusief Track&Trace.
Kortom: TOP-service!
En het toetsenbord? Dat blijkt volledig als nieuw, als dit al gebruikt is, is het hooguit 3 toetsaanslagen...
Re: HappyBytes
Wederom had ik een toetsenbordje nodig.
Als vanzelf kwam ik weer bij HappyBytes uit.
De variant die ik nodig had, was niet op voorraad, maar na een mailtje bleek Perry er toch nog eentje te hebben.
Zeer lage prijs, snel geleverd, prettige communicatie: wat kan je nog meer vragen?
En het toetsenbordje was ook dit keer in nieuwstaat!
Een TOP-zaak dus!
De enige “klacht” die ik heb is dat feedback geven via de website (nog) niet mogelijk is.
Als vanzelf kwam ik weer bij HappyBytes uit.
De variant die ik nodig had, was niet op voorraad, maar na een mailtje bleek Perry er toch nog eentje te hebben.
Zeer lage prijs, snel geleverd, prettige communicatie: wat kan je nog meer vragen?
En het toetsenbordje was ook dit keer in nieuwstaat!
Een TOP-zaak dus!
De enige “klacht” die ik heb is dat feedback geven via de website (nog) niet mogelijk is.
Re: HappyBytes
Het is ook Koninginnedag....
Re: HappyBytes
Ik ben echt 100.000% tevreden met de service en de laptop die ik gekocht heb bij Perry. Super sympathieke kerel, vlijmscherpe prijs, en een dot van een laptop. Mij hoor je niet klagen over Per en zn handel. Niet twijfelen, gewoon kopen bij die vent, zal je geen spijt van hebben.
Re: HappyBytes
Lijkt me dat wanneer je al jaren klaagt over PostNL, je eens gaat kijken naar een ander bedrijf om je spullen te bezorgen.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: HappyBytes
Lijkt er meer op dat Perry zelf aan het reageren is..... want waarom anders een topic van 5 jaar geleden heropenen.Nijogeth schreef:Lijkt me dat wanneer je al jaren klaagt over PostNL, je eens gaat kijken naar een ander bedrijf om je spullen te bezorgen.
Ik vermoed dat het niet zo goed gaat met Perry zijn zaak en zou er dus niet bestellen. Schijnbaar maakt hij zich nu pas druk over een bericht van 5 jaar geleden.
Re: HappyBytes
@
ik dus wel, een tweedekans laptop scherm, dus zeer kwetsbaar. contact was snel en correct, geen nare verrassingen, goede track&trace informatie na aankoop, uitermate goed verpakt en snel geleverd.
dus alles wat je van een winkel/webshop mag verwachten. er zijn grotere namen die het slechter doen.
wat wel blijft is dat je een winkel/webshop niet verantwoordelijk kan houden voor gedrag en zorg van bezorgdiensten.
ik bestel ook wel uit china en regelmatig komen pakjes niet aan, heb zelfs pakketjes op straat gevonden, in een bloempot bij de voordeur of achterhuis neergezet zonder dat je daar via briefje attent op bent gemaakt.
in geval van niet bezorgen praten we wel over diefstal, want meestal gaat de winkel dan een andere versturen, terwijl men wel geleverd heeft.
het nare is dat men dan vaak geen verhaal heeft op de besteldienst want die komen vaak met afgifte bewijzen, terwijl dit niet is gebeurd.
Perry, succes, de doet het prima
iemand afbranden is altijd makkelijk, maar de vraag is of je daadwerkelijk zelf daar wat gekocht hebt?sylvesterb schreef:Lijkt er meer op dat Perry zelf aan het reageren is..... want waarom anders een topic van 5 jaar geleden heropenen.Nijogeth schreef:Lijkt me dat wanneer je al jaren klaagt over PostNL, je eens gaat kijken naar een ander bedrijf om je spullen te bezorgen.
Ik vermoed dat het niet zo goed gaat met Perry zijn zaak en zou er dus niet bestellen. Schijnbaar maakt hij zich nu pas druk over een bericht van 5 jaar geleden.
ik dus wel, een tweedekans laptop scherm, dus zeer kwetsbaar. contact was snel en correct, geen nare verrassingen, goede track&trace informatie na aankoop, uitermate goed verpakt en snel geleverd.
dus alles wat je van een winkel/webshop mag verwachten. er zijn grotere namen die het slechter doen.
wat wel blijft is dat je een winkel/webshop niet verantwoordelijk kan houden voor gedrag en zorg van bezorgdiensten.
ik bestel ook wel uit china en regelmatig komen pakjes niet aan, heb zelfs pakketjes op straat gevonden, in een bloempot bij de voordeur of achterhuis neergezet zonder dat je daar via briefje attent op bent gemaakt.
in geval van niet bezorgen praten we wel over diefstal, want meestal gaat de winkel dan een andere versturen, terwijl men wel geleverd heeft.
het nare is dat men dan vaak geen verhaal heeft op de besteldienst want die komen vaak met afgifte bewijzen, terwijl dit niet is gebeurd.
Perry, succes, de doet het prima
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: HappyBytes
Jij koopt bij jezelf!
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 06 jan 2012 18:47
Re: HappyBytes
Het is wel heel makkelijk om HappyBytes als de boosdoener aan te wijzen, terwijl dit bedrijf de bestelde spullen netjes heeft verzonden. Ik heb de afgelopen jaren ook spullen bij Happybytes gekocht en NOOIT nergens problemen mee gehad. Ik vind toch, als de te ontvangen spullen niet aankomen, dan in de eerste plaats gaat klagen bij TNTPOST, want daar is het niet altijd pluis en correct wat afleveren betreft.
Ik kan daar over mee praten, want ik had bij Intertoys halverwege 2018 een schildpad-zandbak bestelt en die werd na anderhalve week pas op mijn bestemming afgeleverd. Dat kwam alleen door de grootte van het pakket, dat teveel plaats in beslag nam en dan blijft dat staan, Daarbij ligt het ook nog vaak aan de bestemming waar het naar toe moet, als er voor een bepaalde bestemming te weinig pakketten zijn, dan wordt het ook aan de kant geschoven.
IN IEDER GEVAL KRIJGT HAPPYBYTES BIJ MIJ EEN DIKKE 10 VOOR DE GOEDE AFHANDELING VAN DE BESTELLINGEN !
VRIENDELIJK GEGROET, theodorus1954
Ik kan daar over mee praten, want ik had bij Intertoys halverwege 2018 een schildpad-zandbak bestelt en die werd na anderhalve week pas op mijn bestemming afgeleverd. Dat kwam alleen door de grootte van het pakket, dat teveel plaats in beslag nam en dan blijft dat staan, Daarbij ligt het ook nog vaak aan de bestemming waar het naar toe moet, als er voor een bepaalde bestemming te weinig pakketten zijn, dan wordt het ook aan de kant geschoven.
IN IEDER GEVAL KRIJGT HAPPYBYTES BIJ MIJ EEN DIKKE 10 VOOR DE GOEDE AFHANDELING VAN DE BESTELLINGEN !
VRIENDELIJK GEGROET, theodorus1954