Ik heb nu sinds geruime tijd een abonnement bij Simpel. Echter dit abonnement nooit gebruikt. Nu heb ik meerdere keren geprobeert om dit abonnement op te zeggen. Echter wordt hier door Simpel gewoon niet op gereageerd.
Daarnaast worden er regelmatig bedragen van € 34,99 afgeschreven terwijl het abonnement slechts € 5,00 per maand bedraagt. Ook hier wordt door Simpel geen duidelijkheid over gegeven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Simpel
Re: Problemen met Simpel
conimus
Het bedrijfje Simpel is dus verre van simpel.
Maxiem.
Het bedrijfje Simpel is dus verre van simpel.
Maxiem.
Re: Problemen met Simpel
Wanneer je het abonnement niet gebruikt hoe kunnen er dan zulke hoge bedragen afgeschreven worden. Die kun je dan toch laten storneren. Dan komen ze bij simpel vanzelf in actie. Niet de gewenste maar jij krijgt contact met simpel. Kan je het op die manier regelen.
Heb je het abonnement al 24 maanden. Dan kunnen ze opzeggen niet tegen houden. Tot die tijd zit je aan ze vast.
Alles via de mail doen en printscreens maken op mijn simpel
Heb je het abonnement al 24 maanden. Dan kunnen ze opzeggen niet tegen houden. Tot die tijd zit je aan ze vast.
Alles via de mail doen en printscreens maken op mijn simpel
Re: Problemen met Simpel
Communiceren met Simpel is een enorm drama.
Mailen en bellen met de klantenservice duurt een eeuwigheid.
Het activeren van een nieuwe simkaart duurde in mijn geval 10 dagen!
Mailen en bellen met de klantenservice duurt een eeuwigheid.
Het activeren van een nieuwe simkaart duurde in mijn geval 10 dagen!