LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte Service webshop Belcompany
Slechte Service webshop Belcompany
Via Belcompany website op 26 mei de witte IPad New 32 gb besteld en deze netjes betaald en hier een bevestiging van ontvangen. Op 30 mei gebeld voor een bezorgafspraak de volgende dag tussen 8 en 13 uur. Er is echter nooit iets geleverd en na een telefoontje naar de klantenservice is duidelijk geworden dat de bestelling nooit bij de koerier terecht is gekomen door een systeemfout en dat dit onderzocht zou worden.
Vervolgens dagelijks de klantenservice gebeld en langs gegaan bij de winkel in de hoop iets over de status van mijn bestelling te horen te krijgen, echter zonder succes. Na op vrijdag 8 juni wederom 2 keer gebeld te hebben, wordt aangegeven dat het probleem is opgelost, maar dat de IPad niet op voorraad is en in de loop van volgende week (week 24) binnenkomt en ik dan opgebeld zal worden. Dat ik gebeld wordt, is mij na elk telefoongesprek medegedeeld, maar ik ben echter nooit gebeld.
Deze week (week 24) wederom dagelijks contact gehad met de klantenservice en nu blijkt opeens dat over de voorraad niets over bekend is. Het technisch mankement zou nog steeds voortduren en het zou weer doorgegeven worden aan 'de teamleider' zodat deze op zijn beurt weer de afdeling IT op de hoogte zou stellen. De afdeling IT zou op zijn beurt mijn bestelling er handmatig in moeten zetten.
Vanochtend (14 juni) contact met de klantenservice gehad en aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en graag mijn geld teruggestort wil op mijn rekening, omdat het eea mij te lang duurt en ik niet normaal behandeld word. Zij hebben mij aangegeven dat dit weer naar 'de teamleider' wordt doorgezet en dat deze vervolgens de bestelling op geannuleerd zet en ik hier vervolgens een bevestiging van krijg. In die mail schijnt ook te staan dat ik mijn geld binnen enkele werkdagen op mijn rekening kan verwachten. Doordat ik dit niet heel erg vertrouw heb ik ook een mail gestuurd naar '[email protected]' met de vraag of zij mijn annulering kunnen bevestigen. Niet dat zij ooit op een mail reageren, maar je weet maar nooit.
Wie heeft er nog meer dergelijke ervaringen met BelCompany? Wat kan ik nog meer doen dan afwachten? Wat ik eigenlijk al 3 weken doe.
Vervolgens dagelijks de klantenservice gebeld en langs gegaan bij de winkel in de hoop iets over de status van mijn bestelling te horen te krijgen, echter zonder succes. Na op vrijdag 8 juni wederom 2 keer gebeld te hebben, wordt aangegeven dat het probleem is opgelost, maar dat de IPad niet op voorraad is en in de loop van volgende week (week 24) binnenkomt en ik dan opgebeld zal worden. Dat ik gebeld wordt, is mij na elk telefoongesprek medegedeeld, maar ik ben echter nooit gebeld.
Deze week (week 24) wederom dagelijks contact gehad met de klantenservice en nu blijkt opeens dat over de voorraad niets over bekend is. Het technisch mankement zou nog steeds voortduren en het zou weer doorgegeven worden aan 'de teamleider' zodat deze op zijn beurt weer de afdeling IT op de hoogte zou stellen. De afdeling IT zou op zijn beurt mijn bestelling er handmatig in moeten zetten.
Vanochtend (14 juni) contact met de klantenservice gehad en aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en graag mijn geld teruggestort wil op mijn rekening, omdat het eea mij te lang duurt en ik niet normaal behandeld word. Zij hebben mij aangegeven dat dit weer naar 'de teamleider' wordt doorgezet en dat deze vervolgens de bestelling op geannuleerd zet en ik hier vervolgens een bevestiging van krijg. In die mail schijnt ook te staan dat ik mijn geld binnen enkele werkdagen op mijn rekening kan verwachten. Doordat ik dit niet heel erg vertrouw heb ik ook een mail gestuurd naar '[email protected]' met de vraag of zij mijn annulering kunnen bevestigen. Niet dat zij ooit op een mail reageren, maar je weet maar nooit.
Wie heeft er nog meer dergelijke ervaringen met BelCompany? Wat kan ik nog meer doen dan afwachten? Wat ik eigenlijk al 3 weken doe.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
GurkanB
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Hey MAXIEM, bedankt voor je snelle reactie, ik ga er meteen mee aan de slag, want betalen voor iets waar je vervolgens niets meer over te horen krijgt kan gewoon niet.. Inmiddels heb ik op het internet en hier op de forum meerdere klachten gevonden over BelCompany, dus dat niet alles goed gaat is mij inmiddels wel duidelijk.
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 13 jan 2012 13:45
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Beste GurkanB,
Enorm vervelend verhaal. We zorgen dat het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.
Via deze weg ook onze excuses voor het ontstane ongemak. We hebben je inmiddels benaderd met een alternatief aanbod.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
Enorm vervelend verhaal. We zorgen dat het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.
Via deze weg ook onze excuses voor het ontstane ongemak. We hebben je inmiddels benaderd met een alternatief aanbod.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Inmiddels een bevestiging en reactie ontvangen via de mail en aangegeven geen gebruik te maken van het alternatieve aanbod. Nu is het alleen nog afwachten wanneer ik het betaald bedrag terug ontvang op mijn rekening.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Ik hoop voor u zo snel mogelijk, maar het zou ook 30 dagen kunnen duren.GurkanB schreef:Inmiddels een bevestiging en reactie ontvangen via de mail en aangegeven geen gebruik te maken van het alternatieve aanbod. Nu is het alleen nog afwachten wanneer ik het betaald bedrag terug ontvang op mijn rekening.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Nog een update:Emmy75 schreef:Ik hoop voor u zo snel mogelijk, maar het zou ook 30 dagen kunnen duren.GurkanB schreef:Inmiddels een bevestiging en reactie ontvangen via de mail en aangegeven geen gebruik te maken van het alternatieve aanbod. Nu is het alleen nog afwachten wanneer ik het betaald bedrag terug ontvang op mijn rekening.
Inmiddels is ook het bedrag weer teruggestort op mijn rekening. Dit verdient wel mijn complimenten, dat mag ook wel weer gezegd worden.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Nou dat is dan tenminste keurig en kunt u weer gaan shoppen voor een andere.GurkanB schreef:Nog een update:Emmy75 schreef:Ik hoop voor u zo snel mogelijk, maar het zou ook 30 dagen kunnen duren.GurkanB schreef:Inmiddels een bevestiging en reactie ontvangen via de mail en aangegeven geen gebruik te maken van het alternatieve aanbod. Nu is het alleen nog afwachten wanneer ik het betaald bedrag terug ontvang op mijn rekening.
Inmiddels is ook het bedrag weer teruggestort op mijn rekening. Dit verdient wel mijn complimenten, dat mag ook wel weer gezegd worden.
Re: Slechte Service webshop Belcompany
Hierbij een laatste update:
Vandaag een excuus brief ontvangen van BelCompany,inclusief een kadobon van 20 euro. Wat mij betreft heeft BelCompany zich van zijn beste kant laten zien bij deze case en verdienen ze een groot compliment.
Vandaag een excuus brief ontvangen van BelCompany,inclusief een kadobon van 20 euro. Wat mij betreft heeft BelCompany zich van zijn beste kant laten zien bij deze case en verdienen ze een groot compliment.