Nadat ik zo stom ben geweest om in te gaan op een achteraf bezien valse aanbieding heb ik mijn mob.telnr. afgegeven dit alles via internet (juli 2011 het ging om het winnen van een Iphone via een perfect apple scherm waar je een aantal vragen moest invullen je telnr afgeven en een sms sturen naar ?)vervolgens zat ik kennelijk aan een abonnement vast waar ik niet om had gevraagd via 9977 globway-150, ieder maand werd ik divers malen gebombardeerd met sms'en van dit nummer die mij gemiddeld €35-50 per maand kostten, in rekening gebracht via mijn tel aanbieder in mijn geval Ben. IK heb verschillende pogingen gedaan om het stop te zetten bv door een sms met STOP te sturen naar 9977 en door het nummer op mijn tel. te blokkeren dit heeft niets geholpen totaal heeft mij dit al €300 gekost nu heb ik eindelijk ontdekt dat je het nr kan blokkeren via www.smsdienstenfilter.nl.
vragen:
1. hoe kan het malafide bedrijf Telefuture aangepakt wordt, op diverse sites heb ik ontdekt dat het met meer sms nummers werkt. Het bedrijf zal naar ik schat al zeker voor miljoenen euro's mensen hebben opgelicht.
2.hoe kunnen telefoonaanbieders alerter zijn naar hun klanten en informatie geven over malafide sms aanbieders.
3. wat voor mogelijk advies kunnen jullie geven wat ik zelf kan ondernemen om dit bedrijf aan te klagen wegens oneigenlijke reclame en diensten en hoe kan ik mogelijk mijn geld kan terugvorderen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefuture nog steeds actief !!
Re: telefuture nog steeds actief !!
Ook ik ben al meer dan een jaar slachtoffer van Telefuture. Vanaf vorig jaar heb ik ook een keer een betaalde smsdienst bezocht. Toen ik zag dat dat bericht meer dan 2 euro kostte heb ik me afgemeld bij Telefuture. De STOP en de code ingetikt en ook T-Mobile alle betaalde diensten laten blokkeren. Later via www.smsdienstenfilter.nl ook nog alles laten blokkeren, maar tot op heden krijg ik nog steeds rekeningen via T-Mobile van Telefuture. Het totaalbedrag is inmiddels opgelopen tot 946,82 euro. Ik kan dat helemaal niet betalen dus moet ik dat telkens aan mijn ouders vragen. Het is toch niet normaal. Vandaag weer gebeld met Telefuture. Krijg ik een Kenneth aan de lijn, die zn achternaam niet wil zeggen. Lacht me gewoon uit en zegt doodleuk dat ik 2 weken geleden nog een betaalde sms dienst gebruikt zou hebben....Dit is helemaal niet waar. Hij zegt dat hij bewijzen heeft, maar ik ben gewoon hard aan het werk en heb geen tijd voor die onzin..... Toen werd mn vader zo kwaad (en ook mn moeder)....zij hebben het telefoongesprek voortgezet omdat ik me niet meer kon verweren en helemaal geschokt was door hun onbeschofte gedrag. Ik wil mijn geld terug.... Ze kunnen wel zeggen dat ik die chatsites of betaalde smsberichten verstuurd heb maar dat is helemaal niet zo.....ALSJEBLIEFT TROS RADAR....HELP ME, WANT IK WORD HIER HELEMAAL GEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IK WEET NIET MEER WAT IK MOET DOEN OM VAN DEZE PAPARAZZI AF TE KOMEN!!! EEN STELLETJE CRIMINELEN ZIJN HET!!!!!
-
Misschien is het verstandig om te kijken of je ouders een rechtsbijstandverzekering hebben en het aan hun voorlegt.
Meestal wil het wel eens helpen als hun zich er mee bemoeien
Ze zijn ook goed om een rechtszaak aan te
zeggen aan dit soort malafide bedrijven.
Laat ff horen hoe het afloopt oké?
Suc6
Groet
Spronk1966
Meestal wil het wel eens helpen als hun zich er mee bemoeien
Ze zijn ook goed om een rechtszaak aan te
zeggen aan dit soort malafide bedrijven.
Laat ff horen hoe het afloopt oké?
Suc6
Groet
Spronk1966
-
Ook hetzelfde verhaal hier, heb mijn nr. achtergelaten op internet en pluk nu de wrange vruchten daar van. Ik heb het over Telefuture.. Tele2 gebeld en die zegt niets te kunnen doen, maar zei ook dat er meerdere klachten waren. Zal ik het voor u laten blokkeren, ja doe dat maar maar de rekeningen blijven komen zit nu ook op een bedrag van zo'n 500 Euro, te gek om los te lopen !!! Tele2 ziet toch dat rekeningnummer van die oplichters? Ik heb alle incasso's van Tele2 ingetrokken dus het heeft me in weze nog nix gekost. Ik ben me aan het opladen en ga straks met Tele2 bellen maar hoop dat ik me kan beheersen. Ik gebruik op internet nu adblock om geen advertenties te zien maar herrinner me dat het gewoon op een pagina van de telegraaf was waar een woordje was underlined, dus ik dacht meer info maar kreeg die Ipad te zien en ik dacht ach waarom niet? Als ik vandaag vorderingen maak laat ik het weten hier, geluk en groet..Pim
-
450 euro was de telefoonrekening van mijn broertje van 13 jaar vorige maand september. Hij kreeg een waarschuwingsberichtje van T-mobile dat zijn Kosten te hoog werden. Na een kort bezoekje op my T-mobile schrokken we ons wezenloos toen bleek dat de telefoonrekening al was opgelopen naar 400 euro. Na een kort gesprek met de klantenservice van T-mobile heeft deze ons gezegd dat er waarschijnlijk een sms dienst aan staat. T-mobile had wel per direct de sms diensten uitgeschakeld maar dat is naar mijn idee veel te laat. Ze hadden ons ook wel wat honderden euros eerder kunnen waarschuwen. Toen de Factuur eindelijk binnen was konden we zien dat telefuture de boosdoener was. En na wat surfen op het net kwamen we erachter dat telefuture dit al jaren doet. Mensen, wat is dit voor een crimineel gedrag. Het abbonnement staat op mijn moeders naam. Dit is een grof schandaal. Mijn broertje heeft suikerziekte en moet ten alletijde kunnen bellen. Zulke misdadigers die hun zakken op deze manier vullen zouden geen toegang meer mogen krijgen tot het netwerk. Radar, kunnen julie hier nog iets aan doen.