Afgelopen week heb ik gebruik gemaakt van de service bagagekluizen op het station Groningen.
Ik heb mijn bagage in de kluis gezet en volgens instructie betaald. Bij terugkomst deed ik de kluiskaart in de machine, bleek mijn kluis geheel leeg te zijn.
Volgens de medewerker van de NS zijn kluizen ook niet bedoeld om je bagage veilig op te bergen.
Vanuit de NS geen enkele ondersteuning.
Spoorwegpolitie: Nada
En bij de gemeentepolitie kun je na tig dagen pas aangifte doen.
Tja, zo langzamerhand krijg ik het gevoel dat ik in een bananenrepubkliek woon.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bagagekluizen
Re: bagagekluizen
Ik zag dit op de NS website:
"Maximale huurperiode is 72 uur. Hierna wordt de bagage verwijderd en opgestuurd naar Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen in Utrecht."
Is dit toevallig van toepassing op jouw probleem?
"Maximale huurperiode is 72 uur. Hierna wordt de bagage verwijderd en opgestuurd naar Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen in Utrecht."
Is dit toevallig van toepassing op jouw probleem?
-
Re: bagagekluizen
Is dit niet te vergelijken met je jas hangen bij een betaalde garderobe ?
Als dan je jas weg is kunnen ze ook niet zeggen dat ze niet verantwoordelijk zijn.
Je betaald voor het gebruik van het kluisje en dus lijkt het mij dat ze op de een of andere manier een aansprakelijkheid hebben.
Alleen is het wel moeilijk bewijzen dat je iets mist uit de kluis.
Gr.
Marcel
Als dan je jas weg is kunnen ze ook niet zeggen dat ze niet verantwoordelijk zijn.
Je betaald voor het gebruik van het kluisje en dus lijkt het mij dat ze op de een of andere manier een aansprakelijkheid hebben.
Alleen is het wel moeilijk bewijzen dat je iets mist uit de kluis.
Gr.
Marcel