P-Less.nl is een cashback site, wanneer je een account aanmaakt en via de P-Less naar een webwinkel gaat (in mijn geval Neckermann.com) krijg je een vast bedrag of een percentage van het aankoopbedrag in je account dat je vervolgens kunt overboeken naar je bankrekening.
Sinds 10-3-2012 wacht ik reeds op het bijschrijven van de cashback van mijn aankoop bij Neckermann. Op tickets en e-mail wordt niet of extreem laat gereageerd. Het is nu medio juni en ik heb nog geen enkele bijschrijving gezien. Het gaat om een relatief klein bedrag, maar toch!
Daarom wil ik jullie waarschuwen voor deze website, zei krijgen van de webshops een mooie doorlinkprovisie, maar de praktijk wijst uit dat P-Less dit in eigen zakt houdt.... Wat zijn jullie ervaringen bij Cashback sites en in specifiek P-less.nl ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] P-Less.nl cashback betaald niet uit; reageerd niet
Re: P-Less.nl cashback betaald niet uit; reageerd niet
Ik heb regelmatig wat bij directkorting.com gekocht en dt gaat goed. Als er een keer een registratie mist wordt dat ook altijd goed en snel opgelost. Een keer niet, maar dat kan ook mijn fout zijn geweest. Goedkeuringen duren soms wel erg lang, maar dat moet de winkel doen en niet die cashback site.
Ik hoop dat je het nog krijgt.
Kk
Ik hoop dat je het nog krijgt.
Kk
Re: P-Less.nl cashback betaald niet uit; reageerd niet
Ik ga ervan uit dat p-less puur met affiliate-programmas werkt. Die hebben vaak als voorwaarde dat je bezoekers niet extra mag belonen om door te klikken naar een site. Lijkt me dus goed mogelijk dat een hoop van de transacties die via p-less worden gedaan, ongeldig worden verklaard. In de voorwaarden staat dan, dat je in zo'n geval ook niets uitgekeerd krijgt.
Sowieso raar dat ik hun contactgegevens alleen in de algemene voorwaarden kan vinden...
Sowieso raar dat ik hun contactgegevens alleen in de algemene voorwaarden kan vinden...