| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe tarieven Orange
-
Gast
Nieuwe tarieven Orange
Zojuist op mijn factuur van Orange gelezen dat zij enkele tarieven mbt roamen en internationaal bellen gaan wijzigen. Is dit een reden om mijn contract te ontbinden en mijn abo op te zeggen? Ik heb de algemene voorwaarden reeds gelezen ,mar daarin staat vermeld dat Orange zich het recht behoudt om wijzigingen in de tarieven door te voeren, en verder niks?? Iemand advies ?(ik wil namelijk van Orange af! mocht het nog niet duidelijk zijn!!)
-
gabybos
Re: Nieuwe tarieven Orange
je kan alleen er vanaf als je daadwerkelijk ook duurder uit bent,voor gebruik in nederland veranderd er niets,dus als je vaak in of naar het buitenland belt word je tegemoed gekomen met een korting,annullering is niet mogelijk.
-
Tosbaga
kwats, je kan er wel onderuit, de tarieven voor smsen in het buitenland gaan wel omhoog, je moet een aangetekende brief sturen met daarin de melding dat je niet accoord gaat met de tariefswijziging en daarom wil opzeggen. Of je nu in het verleden wel of niet in het buitenland hebt gebelt, doet er niet toe, het kan zomaar zijn dat je ineens vaak in het buitenland bent en dan ben je dus duurder uit. suc6
-
gabybos
eigenwijs die tosbaga ,maar je wil zeker naar tmobile overstappen...
-
Tosbaga
nou ja eigenwijs, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn abonnement is opgezegd en dat ik per 7 juni vrij ben, en nee ik wil niet naar t-mobile, ik ben me nog aan het orienteren en denk dat ik of naar kpn of naar vodafone ga, die hebben tenminste een echt netwerk en kunnen beter afspraken maken voor het buitenland omdat ze gewoon een groete speler zijn.
-
Troetelbeertje
Als we het hebben over grote spelers op de internationale markt dan hebben we het over Vodafone, Orange en T-mobile... Zij hebben wereldwijd in veel verschillende landen netwerken. KPN is dat in kleinere mate (typisch nedelrands bedrijf) zij hebben alleen aandelen in Base (belgie). Toen het nog O2 was maakte telfort ook deel uit van een wereldwijd bedrijf, maar blijkbaar deden die het te slecht en zijn ze eruit geknikkerd...
-
V-adviseur
Hey troetelbeertje,
Vogens mij zag ik jou hier bij Vodafone!
Groetjes
Vogens mij zag ik jou hier bij Vodafone!
Groetjes
-
Troetelbeertje
yeah right 
-
Gast
Troetel, kleine opmerking: KPN zit ook in Duitsland (E-plus) maar dat geheel terzijde. Als je idd buitenlandse zekerheid wil is Vodafone absoluut het beste..
-
franske1
Beste mensen ik heb mijn contract ook opgezegd bij orange.Had een contract getekend in oktober 2003
Aangezien orange totaal geen service verleend ga ik dus ook niet accoord met een tariefwijziging.
Heb op 21 mei een brief gestuurd dat ik niet accoord ga met hun wijziging,en vandaag 3 juni bericht
LET OP contract wordt opgezegd op 7 juni a.s
Met als gevolg dat ik mijn nummer niet kan meenemen naar een andere provider en als klap op de vuurpijl ook mijn beltegoed kwijt.
Heb contact gehad met orange en vertelde mij dat ik zelf had moeten aangeven in mijn schrijven dat ik mijn beltegoed naar een prepait
kaart moest omzetten.
Op mijn vraag of dat alsnog kon kreeg ik het antwoord nee helaas
U krijgt nog wel een rekening van deze maand.
Mijn vraag is dan ook of dit zo maar kan.
wie wil mij raad geven in deze zaak
en voor de mensen van ORANGE als jullie dit lezen ZAK IN DE STONT
Aangezien orange totaal geen service verleend ga ik dus ook niet accoord met een tariefwijziging.
Heb op 21 mei een brief gestuurd dat ik niet accoord ga met hun wijziging,en vandaag 3 juni bericht
LET OP contract wordt opgezegd op 7 juni a.s
Met als gevolg dat ik mijn nummer niet kan meenemen naar een andere provider en als klap op de vuurpijl ook mijn beltegoed kwijt.
Heb contact gehad met orange en vertelde mij dat ik zelf had moeten aangeven in mijn schrijven dat ik mijn beltegoed naar een prepait
kaart moest omzetten.
Op mijn vraag of dat alsnog kon kreeg ik het antwoord nee helaas
U krijgt nog wel een rekening van deze maand.
Mijn vraag is dan ook of dit zo maar kan.
wie wil mij raad geven in deze zaak
en voor de mensen van ORANGE als jullie dit lezen ZAK IN DE STONT
-
Gast
Troeteldinges:
Even voor de duidelijkheid de KPN zit naast Belgie ook in Duitsland met E-Plus ja!!! En Telfort is er niet uitgeknikkerd omdat het, het te slecht deed, maar omdat O2 het zelf te slecht deed!!! O2 gaf bijna niks om O2 NL en daarom hebben zij het verkocht... Nu bewijst Telfort zich door nu steeds meer klanten te werven. Telfort heeft een groter Marktaandeel weten te krijgen en heeft ook de meeste groei doorgemaakt de laaste tijd. Dat in tegenstelling tot de KPN en Vodafone! Kijk maar op www.antennebuereau.nl/actueel.
Even voor de duidelijkheid de KPN zit naast Belgie ook in Duitsland met E-Plus ja!!! En Telfort is er niet uitgeknikkerd omdat het, het te slecht deed, maar omdat O2 het zelf te slecht deed!!! O2 gaf bijna niks om O2 NL en daarom hebben zij het verkocht... Nu bewijst Telfort zich door nu steeds meer klanten te werven. Telfort heeft een groter Marktaandeel weten te krijgen en heeft ook de meeste groei doorgemaakt de laaste tijd. Dat in tegenstelling tot de KPN en Vodafone! Kijk maar op www.antennebuereau.nl/actueel.
-
Gast
dat ik of naar kpn of naar vodafone ga
Groot gelijk, die zijn veel duurder dan Orange.
-
Gast
En je hebt bij Vodafone en KPN geen onbeperkt beltegoed. Best lastig! Dan toch maar liever Orange of Telfort.
-
Gast
Franske1, zak zelf in de stront. Als jij toch aangeeft dat je het abo wil beeindigen dan doen zij dat. En tuurlijk gaan die medewerkers niet vertellen dat je je nummer uiteraard nog kan behouden MET behoud van resterend beltegoed, je hebt immers net opgezegd, nav tarieven die eigenlijk alleen maar lager worden, dus die gaan echt geen moeite voor jou doen.
Als jij nu echter een faxje stuurt aan hun afdeling annuleringen met een kopie van je id en het verzoek om het nummer te behouden tbv een portering dan doen zij dit.
IK heb alleen maar complimenten. Ik heb een aangetekende brief verstuurd met het verzoek het contract te beeindigen, het nummer te behouden tbv eventuele portering, en ik krijg vijf dagen later een brief met de melding dat per 7/6 a.s. mijn nummer omgezet zal worden naar Prepaid MET behoud van mijn resterend beltegoed.
Als jij nu echter een faxje stuurt aan hun afdeling annuleringen met een kopie van je id en het verzoek om het nummer te behouden tbv een portering dan doen zij dit.
IK heb alleen maar complimenten. Ik heb een aangetekende brief verstuurd met het verzoek het contract te beeindigen, het nummer te behouden tbv eventuele portering, en ik krijg vijf dagen later een brief met de melding dat per 7/6 a.s. mijn nummer omgezet zal worden naar Prepaid MET behoud van mijn resterend beltegoed.