| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
In maart dit jaar hebben wij een UPC 3 in één abonnement afgesloten. Bijna 4 weken geleden, op 24 mei, stopte het internet en de telefoon ermee. In de 2,5 week daarna komen er 4 verschillende monteurs langs die alle 4 ongeveer hetzelfde doen, meten en proberen te achterhalen waar de breuk zit. Monteur 4 komt erachter dat het probleem in de kabel buiten zit. Bij dit onderzoek verbreekt hij ook nog even 4 aansluitingen naar andere tv toestellen dan het hoofdtoestel in huis. Deze werken nog steeds niet. Mijn klacht is dat ik het op zijn zachtst gezegd vreemd en knullig vind dat er 4 keer een monteur moet komen en de 4e monteur het probleem pas vindt en dat hier 2,5 week overheen moet gaan. Daarnaast vind ik het bijzonder knullig dat deze monteur vergeet de 4 andere aansluitingen in huis te herstellen zodat we nog maar één tv aansluiting in huis hebben. Hier hebben wij enkele jaren geleden bij de verbouwing van dit huis veel voor moeten betalen. Ik kan UPC niet gratis bellen omdat de huistelefoon het niet meer doet. Alles bij elkaar een zeer vervelende zaak die wordt vergergerd door de houding van UPC, het is alweer 1,5 week geleden dat we contact hebben gehad en gebeld zouden worden voor een afspraak om de kabel vanaf de weg te vervangen. Hoe lang gaat dit nog duren??????? In mijn beleving niet meer van deze tijd en bijzonder klant onvriendelijk.
-
trebelski
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
Je kunt even afwachten of [email protected] hier reageert of je vraag op het forum hieronder stellen, is niet van UPC zelf maar er komen wel medewerkers daar die iets voor je kunnen betekenen in deze.
http://www.chelloo.com/upc/index.php
http://www.chelloo.com/upc/index.php
-
MAXIEM
Re: Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
gtamis
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
-
consumentenbond
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 11 nov 2010 12:04
Re: Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
@Gtamis, vervelend om te horen dat je al 4 weken zonder internet en telefoon zit. Zoiets mag gewoon niet gebeuren.
Ik wil je graag aanraden om je klacht ook op ons http://www.klachtenkompas.nl te plaatsen.
Hierbij ook een link over je recht: http://tinyurl.com/d5njcy5.
En mocht u er niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling advies: 070-4454545.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Ravindra Dubar
Webcare Consumentenbond
Ik wil je graag aanraden om je klacht ook op ons http://www.klachtenkompas.nl te plaatsen.
Hierbij ook een link over je recht: http://tinyurl.com/d5njcy5.
En mocht u er niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling advies: 070-4454545.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Ravindra Dubar
Webcare Consumentenbond
-
UPC Webcare
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: Al bijna 4 weken geen internet en telefoon van UPC
@gtamis,
Vervelend om te horen dat je na meerdere monteurs nog problemen ervaart. Wij ontvangen graag je gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is.
Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vervelend om te horen dat je na meerdere monteurs nog problemen ervaart. Wij ontvangen graag je gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is.
Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
