LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leaseverlies

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door leida »

Ach Bernts je speelde zelf ook een hoofdrol toch. Om jou blijf ik lachen hoor je bent echt slim :D :) :x Toch ook bedankt voor de leuke avond.

En pssst nog wat het wordt wel moeilijk hoor als de rechter weet dat je verstand hebt van beleggen.

Succes verder. :wink:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Bernst Eman ik deel geheel je mening.
Misschien wel een tip om LIEDIA EN DUBIO beide medewerker algemene zaken bij Dexia Nederland N.V. uit te nodigen voor een uitzending, ben ervan overtuigd dat we dan kunnen lachen…


Hahahaahahaha

En schatje (Leidia) waarom heb je nu dat mooie bericht weggehaald dat jullie 2 Dexia medewerkers zijn, is toch niks om je voor te schamen om bij een (naar jullie begrippen) eerlijke bank te werken toch?!

m.v.g. justice man

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door leida »

Lieverd je moet nu naar bed want je hebt weer in je broekje geplast waarschijnlijk om je eigen grapjes. Duim in de mond en slaapjes doen nu .

Slaap kindje slaap daar buiten loopt een Barbara popje ..... Tluste.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ze haalt maar weg, ik kan ook print screentjes maken, knippen, plakken etc.

Als ze meent dat ik dat niet kan dan kijkt ze nog eens uit wat deze in de broek plassende kleuter die geen brieven kan schrijven wel kan.

Hahahahaahahhaa

m.v.g. justice man

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door leida »

Je hebt gelijk lieve bar leer toch eens te genieten van je leven.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Als jij eens wist hoe ik genoten heb om de Dexia clown van vanavond dan schreef je dat bericht niet.

Je hebt het zelf nog niet door maar je hebt je ruiten ingegooid.

Neem eens een tip van mij aan en ga solliciteren!!

m.v.g. justice man

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Bernst Eman,

Zouden we haar dan maar bedanken voor deze geweldige en amusante avond.
Bedoel het was toch weer eens een avondje die je niet iedere avond meemaakt, als je begrijpt wat ik bedoel!

Dus dan zeggen we:

Bedankt Leidia en doe Dubio de groeten als je hem nog ziet, ik wacht zijn forumberichten na zijn vakantieperiode weer rustig af.

m.v.g. justice man

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door leida »

Graag gedaan knulletjes en oh ja als je eerst naar Mos.. gaat en dan gaat beweren ik heb een rechtsbijstandverzekering die niets dekt en ook nog gaat vermelden ik heb mijn contracten verlengd nou dan heb ik de avond van mijn leven gehad dommer kan niet en als dat jongetje uit Limburg je zoontje is dan heb ik dubbel gelegen. dus nogmaals bedankt l ulletjes. :D :lol:

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.

michel.deblok
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2004 00:08

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door michel.deblok »

Reactie op Trudy:

Beetje kort door de bocht om SLV "weggegooid geld" te noemen. Deze stichting richt zich vooral op rechten, maar ook PLICHTEN van gedupeerden. En zolang de rechter geen uitspraak in jouw voordeel heeft gedaan mbt uitstel van betaling, zal je gewoon maandelijks aan je verplichting moeten voldoen (tenzij je eigen rechter wilt spelen natuurlijk)

Dat SLV jouw mail niet beantwoordt verbaast me niet, gezien het aantal leden van >90.000 in verhouding tot <2000 voor de vereniging "Payback"? SLV pleit juist voor een collectieve oplossing, ipv dat zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk naar de rechtbank rennen, wat "Payback" het liefst zou zien (kijkend naar de stellingen op hun website)

Ik krijg het idee dat "Payback" de wijsheid in pacht denkt te hebben en leaseproduktverstrekkers beschuldigt van "volledig fout" te hebben gezeten en zo zwart-wit is het helaas nu ook weer niet. Beide partijen zullen de last moeten dragen (ipv alleen de lessee, wat Dexia nu bepleit) en ik denk dat een gefundeerde gerechtelijke aanpak daarvoor veel meer uitkomst zal bieden dan deze schreeuwerige aanklaagpolitiek van "Payback". De toekomst zal het leren..

pvanlier
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mei 2004 15:25

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door pvanlier »

Klopt het dat slv niets meer voor je doet als je met dexia :x accoord bent gegaan???

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door Ewald »

Als u een betalingsregeling of verlenging van uw contract bedoelt niet nee. Kijkt u eens op hun site.

http://www.leaseverlies.nl/

Ewald

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door trudy »

reactie voor m.deblok

Stichting LV adviseert om de restschuld te betalen. De meeste mensen kunnen dit niet. Moesten dus óf op het aanbod van Dexia ingaan en van hun rechten afzien, in welk geval de stichting LV niets meer voor hen kan doen óf niet betalen, omdat ze het niet kunnen en geen lening meer krijgen i.v.m. BKR-notering, en dus gedagvaard gaan worden, in welk geval de stichting ook niets meer voor hen kan betekenen. In beide gevallen dus weggegooid geld voor diegenen die niet bepaald draagkrachtig te noemen zijn.

Voor wie kan de stichting dus "misschien" nog wel iets betekenen? Alleen voor diegenen die hun schuld "onder protest" hebben betaald. Er zullen dus steeds meer mensen bij de stichting LV afvallen, omdat ze niet meer aan de voorwaarde van de stichting voldoen. Ik hoor hier zelf ook bij. Heb overigens wel een keer een mailtje van deze stichting gehad, nl. waar de contributie bleef.

Mocht de stichting, na tot aan de Hoge Raad geprocedeerd te hebben, een positief resultaat bereiken, dan nog zal een ieder zelf een advocaat moeten inschakelen om zijn restschuld en/of inleg terug te vorderen.
Dan zijn we jaren verder.

Eén berichtje op hun site over de demonstratie in Den Haag bij Aegon gisteren (alleen ter algemene informatie aan de gedupeerden; niet eens omdat ze er zelf achter zouden staan) en er waren meer mensen hiervan op de hoogte geweest en misschien een aantal meer mensen gekomen, waardoor het WEL door de NOS zou zijn uitgezonden op het Nieuws.
DAN zou ik het nut van deze stichting wel kunnen zien. Maar zelfs daar weigerden zij aan mee te werken.

Wat wel positief is natuurlijk, is, dat Dexia collectief wordt aangeklaagd. De bank zal hier niet blij mee zijn. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de andere stichtingen.

Dit is mijn mening over de stichting leaseverlies heer/mevrouw M.deblok.
Ieder zijn mening.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door trudy »

zie dat het heer deblok is, excuses !

nederlander_1
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 apr 2004 16:43

Re: Leaseverlies

Ongelezen bericht door nederlander_1 »

Beste Trudy,

Daarom ben ik ook niet aangesloten bij de stichting Leaseverlies; ik vind dit maar een dubieuze instelling.
In de contracten van Legiolease wordt namelijk helemaal niet gesproken over restschulden; althans niet bij de winstverdriedubbelaar, mijn Advocaat is er al mee bezig.
Ik kreeg voordat ik gedagvaard werd door die Dexiabank, de eindafrekening, hier stond ook al in, geen restschulden.
Dat zij mensen dagvaarden, dat is proberen van ze in de hoop dat de Rechter een minkukel is en die Dexia in zijn gelijk steld.
Waardoor de mensen nog meer uitgekleed worden door hen.
Aan al die mensen die in twijfel verkeren over wel of niet betalen van de restschulden, niet doen.
Pak de contracten erbij, kijk wat erin staat en laat je niet gek maken door die hansworsten.
Gegroet, Nederlander_1

Gesloten