LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp
Re: wehkamp
Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn zielig ben ik ook niet. Al eerder met andere zaken bij tros radar geweest en daar super uitgekomen. Alleen jammer dat er mensen zijn die zo reageren, ik wil alleen andere mensen erop wijzen van de fout die ik gemaakt heb, niet andere overkomt. En wil en verwacht geen begrip van anderen. De fout heb ik zelf gemaakt ja, dat klopt als een bus, maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. Daar gaat het mij om en niet van u of andere negatieve mensen. Daar heb ik geen boodschap aan. U waarschijnlijk wel want u heeft weer wat te doen.
Dat is 't 'm nu net, die had niet anders gekund, Wehkamp kan zoiets niet anders doen dan gedaan is.vandeb schreef:Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn zielig ben ik ook niet. Al eerder met andere zaken bij tros radar geweest en daar super uitgekomen. Alleen jammer dat er mensen zijn die zo reageren, ik wil alleen andere mensen erop wijzen van de fout die ik gemaakt heb, niet andere overkomt. En wil en verwacht geen begrip van anderen. De fout heb ik zelf gemaakt ja, dat klopt als een bus, maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. Daar gaat het mij om en niet van u of andere negatieve mensen. Daar heb ik geen boodschap aan. U waarschijnlijk wel want u heeft weer wat te doen.
Nee, tuurlijk nietvandeb schreef:Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn
Hoeveel betonnen platen voor de kop hebben we nu eigenlijk al geteld de afgelopen week?
Ik vraag me nog steeds af hoe je dat doeteen geldbedrag besteld via internet
Sjeeez! Gewoon, je gaat naar een online geldwinkel, kiest een mooie kleur geld uit in een valuta en maat die je passen en klikt op de bestel-knop. Het geld wordt dan onmiddelijk geleverd op een rekening naar keuze. Het mooie is: ruilen kan altijd!bprosman schreef:Ik vraag me nog steeds af hoe je dat doeteen geldbedrag besteld via internet
Brosman,
Je kan bij wehkamp geld "lenen" en dan tegen torenhoge rente terugbetelan in termijnen, de rente is net zo hoog dan wanneer je daar spullen op afbetaling koopt
Dus IPV bijv een laptop, broek, tv , "bestel" je geld tegen dezelfde voorwaarden.
Je kan bij wehkamp geld "lenen" en dan tegen torenhoge rente terugbetelan in termijnen, de rente is net zo hoog dan wanneer je daar spullen op afbetaling koopt
Dus IPV bijv een laptop, broek, tv , "bestel" je geld tegen dezelfde voorwaarden.
Mijn vraag was serieus... wist niet eens dat dat kon maar wat klopt er niet aan de antwoorden dan ?grappig lolbroekjes
Vertel dan eens wat u van de Wehkamp had verwacht, naast de melding dat zij niet gerechtigd zijn de boeking ongedaan te maken.vandeb schreef:*knip* , maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. *knip*
Zo kort en krachtig had ik het nog niet geformuleerd gezien maar hélemaal mee eens!jingshang schreef:gedgerg
-
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
aan 't webcareteam Wehkamp, ik heb u mijn gegevens gezonden. Dank voor uw reactie.
aan webcare team,
Ik heb nog niets van u vernomen, mijn gegevens die u heeft gevraagd al aan u doorgegeven.
Ik heb nog niets van u vernomen, mijn gegevens die u heeft gevraagd al aan u doorgegeven.
-
Je geeft ze letterlijk 1 dag om te reageren. Wat ben je toch een stuk ongeduld
Wehkamp heeft vandaag contact met mij op genomen en voor mij een gedeeltelijke oplossing geboden. Hier ben ik blij mee, bedankt.