Op 1 juni heb ik via de website van Telfort de unlockcode opgevraagd van mijn toestel. De website zegt echter dat ik een Blackberry heb, terwijl ik een Garmin heb. Direkt een mail gestuurd naar de klantenservice, als antwoord kreeg ik een aantal vragen voorgeschoteld, zoals wanneer ik het toestel gekocht heb, en wat het probleem is etc. Wel een vreemde reaktie als ik een mail stuur met een precieze klachtomschrijving.
Affijn via de link in de email reageren lukt ten eerste al niet omdat je, niet alleen zeer beperkt bent in een reply kwa aantal letters, maar daarna geeft die ook nog een foutmelding en is de reply niet verzonden, ook na diverse keren proberen.
Toen maar een nieuwe klacht aangemaakt met alle antwoorden van de gestelde vragen, nu 16 dagen later nog geen enkele reaktie terug gehad, terwijl er toch echt staat dat er binnen 5 werkdagen een reaktie komt. Mooi niet dus.
Ik hoop dat ze nu toch echt reageren, anders ben ik genoodzaakt verdere aktie te ondernemen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort geeft foutieve unlockcode en reageert niet op mail
Re: Telfort geeft foutieve unlockcode en reageert niet op mail
Heeft U wel de juiste IMEI code ingetikt bij het aanvragen van de code. Een typefoutje kan het verschil al veroorzakenmymobile schreef:Op 1 juni heb ik via de website van Telfort de unlockcode opgevraagd van mijn toestel. De website zegt echter dat ik een Blackberry heb, terwijl ik een Garmin heb.
Ik hoop dat ze nu toch echt reageren, anders ben ik genoodzaakt verdere aktie te ondernemen.
En met een beetje geluk is er een Webcare medewerker, die meeleest
Plaats je vraag op het forum van Telfort dan heb je zo antwoord.
forum.telfort.nl
forum.telfort.nl
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@mymobile,
Allereerst excuses voor het ervaren ongemak. Graag zoek ik voor u uit waar het precies mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres, imei-nummer, merk/type toestel en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Allereerst excuses voor het ervaren ongemak. Graag zoek ik voor u uit waar het precies mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres, imei-nummer, merk/type toestel en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Ik had vorige week gemailed met de webcare, deze gaven aan dat de unlock code voor een Blackberry 8520 wel de juiste is, huh....? Ondertussen ken ik nog anderen die van Telfort een foutieve code hebben gekregen. Een unlock code voor een Blackberry gaat natuurlijk nooit werken voor een Garmin toestel.
Verder is mij verteld dat binnen 2 dagen contact met mij opgenomen wordt.
Welnu, niets van dit al, en we zijn al ruim een week verder.
Ik heb hierover ook al een pb gestuurd naar telfort webcare, maar het blijft angstig stil.
Hoe zit dit nu telfort webcare?
Verder is mij verteld dat binnen 2 dagen contact met mij opgenomen wordt.
Welnu, niets van dit al, en we zijn al ruim een week verder.
Ik heb hierover ook al een pb gestuurd naar telfort webcare, maar het blijft angstig stil.
Hoe zit dit nu telfort webcare?
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@mymobile,
Ik heb uw privébericht over het hoofd gezien, mijn excuses dat er geen contact met u is opgenomen. Er wordt vandaag nog contact met u opgenomen.
Laïla
Ik heb uw privébericht over het hoofd gezien, mijn excuses dat er geen contact met u is opgenomen. Er wordt vandaag nog contact met u opgenomen.
Laïla
@Telfort webcare.
Zojuist contact gehad en de juiste unlock code ontvangen.
Alles toch nog goed gekomen, al snap ik niet waarom zo iets simpels niet door de klantenservice opgelost kan worden. Sterker nog, er is via email niet eens een poging toe ondernomen anders dan vragen te stellen welke code ik ingevoerd heb en of ik dit wel juist gedaan heb, wanneer het toestel gekocht is en welk gsmnummer, terwijl ik dit toch echt allemaal meerdere malen doorgegeven heb. Na deze vragenreeks heb ik overigens nooit meer iets vernomen van de klantenservice.
De nieuwe code werkt tenminste en dat is het belangrijkste, Telfort webcare bedankt !
Ik hoop overigens dat Telfort haar klantenservice verbetert, want het niet beantwoorden van mails kan echt niet...
Overigens stond ik op het punt deze kwestie bij de GCT neer te leggen, want het probleem liep reeds vanaf 1 juni, en deze zou echt korte metten gemaakt hebben met zo een slecht funktionerende klantenservice.
Zojuist contact gehad en de juiste unlock code ontvangen.
Alles toch nog goed gekomen, al snap ik niet waarom zo iets simpels niet door de klantenservice opgelost kan worden. Sterker nog, er is via email niet eens een poging toe ondernomen anders dan vragen te stellen welke code ik ingevoerd heb en of ik dit wel juist gedaan heb, wanneer het toestel gekocht is en welk gsmnummer, terwijl ik dit toch echt allemaal meerdere malen doorgegeven heb. Na deze vragenreeks heb ik overigens nooit meer iets vernomen van de klantenservice.
De nieuwe code werkt tenminste en dat is het belangrijkste, Telfort webcare bedankt !
Ik hoop overigens dat Telfort haar klantenservice verbetert, want het niet beantwoorden van mails kan echt niet...
Overigens stond ik op het punt deze kwestie bij de GCT neer te leggen, want het probleem liep reeds vanaf 1 juni, en deze zou echt korte metten gemaakt hebben met zo een slecht funktionerende klantenservice.