LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SRK rechtsbijstandsverzekering vergoed mijn declaraties niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sietjuh

SRK rechtsbijstandsverzekering vergoed mijn declaraties niet

Ongelezen bericht door Sietjuh »

We hadden netjes op tijd een rechtsbijstandsverzekering afgesloten. Ook hebben we nog gebeld met iemand van SRK of de rekeningen van de advocaat wel echt vergoed zouden gaan worden.. De medewerker van SRK zei: "ja, misschien niet 100% aangezien je een totaal bedrag per jaar vergoed krijgt. Als wij van te voren wisten dat het niet vergoed zou gaan worden waren we er nooit aan begonnen! Nu hebben we alles uit eigen portomonnee betaald het loopt aardig op nu zo'n 3500,- . Eigenlijk was dit bedoelt voor onze bruiloft aan een rechtsbijstandsverzekering heb je dus ook niks !! We hadden netjes op tijd een rechtsbijstandsverzekering afgesloten.
Ook hebben we nog gebeld met iemand van SRK of de rekeningen van de advocaat wel echt vergoed zouden gaan worden.. De medewerker van SRK zei: "ja, misschien niet 100% aangezien je een totaal bedrag per jaar vergoed krijgt. Als wij van te voren wisten dat het niet vergoed zou gaan worden waren we er nooit aan begonnen! Nu hebben we alles uit eigen portomonnee betaald het loopt aardig op nu zo'n 3500,- .
Eigenlijk was dit bedoelt voor onze bruiloft aan een rechtsbijstandsverzekering heb je dus ook niks !! .

Frantic2

Re: SRK rechtsbijstandsverzekering vergoed mijn declaraties niet

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Als u alles dubbel doet dan had u misschien beter in overleg kunnen blijven voordat u zoveel kosten ging maken.

Heeft u op schrift dat uw claim in behandeling is genomen en dat u alle kosten mag declareren?

praatstoel

Ongelezen bericht door praatstoel »

Waarom was er een advocaat nodig? En waarom vergoeden ze de declariets niet?Hebben ze ook niet bemiddeld in de zaak?

Sietjuh

Alles dubbel waar heb je t over ?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Alles dubbel waar heb je t over ?
Lees je eigen post nog eens na.
Was het de SRK duidelijk dat het om een eigen advokaat ging ?. Vaak regelt een rechtsbijstandverzekering namelijk een advokaat voor je.

Sietjuh

Nee advocaat hebben zij niet geregeld

Gesloten