LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Comity Cars
Re: Comity Cars
Gewoon heel erg ver weg blijven van deze onderneming! Het is een volstrekt onbetrouwbare toko. Auto's die er aan de buitenkant meestal leuk uit zien, maar zeer slecht blijken te zijn. Ik weet van meerdere auto's die daar gekocht zijn dat ze compleet fout bleken te zijn. De mannen die er werken en hun manier van 'wagens schuiven' staan in de regio heel slecht bekend.
-
Ik heb zojuist een auto aangeschaft bij comitycars, dus ik ben benieuwd.
Een auto kopen blijft altijd een gok, maar als ik lees dat er bij iemand een APK keuring overheen is gegaan, en dat de volledige fundering van de auto verrot is.. ja dat is een beetje onverantwoord. Mijn auto word binnenkort afgeleverd met nieuwe apk hopelijk zetten ze mij niet voor verassingen. Daar kunnen zij alleen nog maar spijt van krijgen. En inderdaad je moet ze niet langs je kant laten gaan, want dan blijven louche auto bedrijven bestaan. Ik hoop op een goeie koop, dit word mijn eerste autotje.
Een auto kopen blijft altijd een gok, maar als ik lees dat er bij iemand een APK keuring overheen is gegaan, en dat de volledige fundering van de auto verrot is.. ja dat is een beetje onverantwoord. Mijn auto word binnenkort afgeleverd met nieuwe apk hopelijk zetten ze mij niet voor verassingen. Daar kunnen zij alleen nog maar spijt van krijgen. En inderdaad je moet ze niet langs je kant laten gaan, want dan blijven louche auto bedrijven bestaan. Ik hoop op een goeie koop, dit word mijn eerste autotje.
-
Ja is type foutje denk ik moet zijn "daar kan ik alleen nog maar spijt van krijgen"Stephansean schreef:Daar kunnen zij alleen nog maar spijt van krijgen.
-
vraag anders voor de aankoop of je de wagen elders mag laten keuren, wil men dat niet weet je genoegStephansean schreef:Ik heb zojuist een auto aangeschaft bij comitycars, dus ik ben benieuwd.
-
Koop is al gesloten want de auto wordt binnen kort afgeleverd
-
Mensen betaal aub geen handgeld o.i.d. want dat ben je gewoon kwijt. Als een deal niet door gaat dan dreigt men ook nog eens met een deurwaarder, omdat er dan sprake zou zijn van een mondelinge koopovereenkomst.
Hier niet kopen dus....oplichters
Hier niet kopen dus....oplichters
3 jaar geleden een auto hier gekocht, rijd nog steeds en weinig problemen. Eigenaar is een bokkelul, en wil alleen maar geld verdienen. Neem iemand mee die er verstand van heeft, die kijkt namelijk naar andere dingen. Jij bent blind, want je wilt die mooie auto kopen. Kijk hier voor uit. Ga een proefrit maken, en zet hem op de brug bij een andere goede/bevriende garagehouder, en laat hem keuren. Koop een auto met NAP. (nationale auto pas) dat geeft je zoveel minder gedonder.
-
een maatje van mij heeft hier vorig jaar ook een auto gekocht.
Km stand klopte,de beloofde afleverbeurt was niet uitgevoerd,zwarte olie,oud oliefilter en vies luchtfilter.
Had niet anders verwacht.
Apk was wel nieuw en hij heeft er tot dusverre geen probleem mee,auto rijdt prima,en zier er netjes uit,en was ongeveer 750 euro goedkoper als elders.
Dus niet bijzonder positief,wel een goede wagen.
Km stand klopte,de beloofde afleverbeurt was niet uitgevoerd,zwarte olie,oud oliefilter en vies luchtfilter.
Had niet anders verwacht.
Apk was wel nieuw en hij heeft er tot dusverre geen probleem mee,auto rijdt prima,en zier er netjes uit,en was ongeveer 750 euro goedkoper als elders.
Dus niet bijzonder positief,wel een goede wagen.
Zelf nooit een auto gekocht maar mij pa heeft daar ooit voor 700 euro een auto gekocht ging allemaal wat stroef maar heeft er 2 jaar in gereden en heeft eigenlijk nooit problemen gehad, misschien omdat het onderhoud door een ander werd gedaan. Ik heb bij de buren Nefkens Peugeot een leasauto in onderhoud gehad en heb daar ooit eens laten vallen dat het oplichters zijn want het zijn beunhazen laten we wel zijn en toen werd mij verteld dat het pand waar Nefkens in zit (overigens een zeer goede garage althans voor mij) dus van de eigenaar van Comity Cars is en dat vond ik wel vreemd want bij Nefkens wilden ze niets horen dat het uitvreters zijn das wel raar.
Tja wat kan ik zeggen als je een goede auto wilt kijk dan in ieder geval bij een bovag garage (die zie je verekte weinig op het radar forum dus dat zegt denk ik dan wel iets) en altijd een proefrit maken en dan op een afgelegen plek van de garage kijken naar bijv. de uitlaat of ie niet weggerot is, check de olie niet alleen het peil maar ook de kleur, bruin is goed, zwart en grijs lekker laten staan. Bij een automaat zien of de bak olie donker roze is en niet roze met wit schuim erin want dan lekt de koelvloeistof in je bak en das ook einde. Check de blok rubbers en slangen waar mogelijk (als je er in knijpt moeten ze niet brokkelen dat duit op oud ruber)
Een paar simpele checks die je zelf kan uitvoeren om te zien wat voor auto je hebt, het blijft natuurlijk een gok maar als de auto er op het eerste gezicht al uitziet als een wrak dan is dat ook vaak zo. Je houd natuurlijk altijd de wolf in schaapskleren maar goed dan moet je maar een nieuwe kopen denk ik dan maar.
Tja wat kan ik zeggen als je een goede auto wilt kijk dan in ieder geval bij een bovag garage (die zie je verekte weinig op het radar forum dus dat zegt denk ik dan wel iets) en altijd een proefrit maken en dan op een afgelegen plek van de garage kijken naar bijv. de uitlaat of ie niet weggerot is, check de olie niet alleen het peil maar ook de kleur, bruin is goed, zwart en grijs lekker laten staan. Bij een automaat zien of de bak olie donker roze is en niet roze met wit schuim erin want dan lekt de koelvloeistof in je bak en das ook einde. Check de blok rubbers en slangen waar mogelijk (als je er in knijpt moeten ze niet brokkelen dat duit op oud ruber)
Een paar simpele checks die je zelf kan uitvoeren om te zien wat voor auto je hebt, het blijft natuurlijk een gok maar als de auto er op het eerste gezicht al uitziet als een wrak dan is dat ook vaak zo. Je houd natuurlijk altijd de wolf in schaapskleren maar goed dan moet je maar een nieuwe kopen denk ik dan maar.
Week 1: Auto stond in krant met Bj 00. Later de week een afspraak met hem om een proefrit te maken. Hij wou meteen een eindbod voor die auto hebben. Niet gedaan, zeer opdringerige verkoper. Week 2: Auto stond opeens met Bj 01 in de krant. Toe begon ik al argwaan te krijgen, einde week 2 proefrit gemaakt, toch maar van de koop afgezien. Nu ik dit gelezen heb, ben ik best wel blij daarvoor. Hopelijk help ik volgende kopers er ook mee
Ik had een leuke BMW gezien op de bekende sites. Van tevoren 2x gebeld. De eerste keer om een paar vragen te stellen, de tweede keer om te checken of de auto niet al verkocht was. Beide keren keurig netjes te woord gestaan, vanmorgen naar die zaak gereden.
Toen ik naar binnen liep, passeerden net 2 andere andere mensen mij die tegen elkaar zeiden "wat een arrogante *** is dat". Apart, maar OK. Binnen werd ik netjes te woord gestaan door een oudere heer. Hij wist dat ik gebeld had, hij de sleutel erbij gezocht, ik de auto bekijken.
Bij alles waar ik naar keek, keek die man me op de vingers. Bij alles wat ik aanraakte, zei hij me voorzichtig te zijn en niks kapot te maken. Toen ik de motor startte, mocht ik geen gas geven want de motor is koud. OK, irritant, maar niet erg. De buitenkant van de auto bekeken, motorcompartiment en motor bekeken, wielkasten en banden bekeken, interieur bekeken.
Ik wilde nog een proefrit maken, maar van tevoren wilde ik graag de onderhoudsboekjes inzien. Echter, voordat ik de boekjes mocht bekijken of de proefrit mocht maken, wilde hij dat ik hem mondeling zou toezeggen dat ik de auto zou kopen. En wel voor de vraagprijs van 2950 euro. Nu ben ik niet gek, ten eerste ben ik mij ervan bewust dat een mondelinge overeenkomst ook rechtsgeldig is. Ten tweede weet ik nog niet of ik de auto wil kopen, want ik heb de boekjes niet gezien en ik heb geen testrit gemaakt. Ten derde was de uitlaatdemper nogal krokant, dus die 2950 euro wilde ik sowieso niet betalen.
Toen heb ik de, tot dat moment irritante maar correcte heer, waarschijnlijk op z'n kloten getrapt. Want toen ik vertrok omdat wij het niet eens gingen worden wilde ik hem netjes een hand geven, maar dat deed hij niet. De manier waarop ik te werk ging was niet netjes. Oh??
Het enige wat ik dacht was, wat een arrogante vent. Hij had die auto kunnen verkopen, want afgezien van die uitlaatdemper was er eigenlijk niks mis mee, voor zover ik kan beoordelen zonder proefrit. Maar ik had inmiddels een slecht gevoel bij deze zaak, dus fijn met mn huidige auto naar huis gereden.
Deze meneer hanteert een intimiderende verkooptechniek waar ik helemaal niet van houd. Daarnaast is hij nogal irreeel, denkende dat ik een auto van hem koop vanwege zn mooie ogen, zonder testrit gemaakt te hebben. Er gebeurde nog iets vreemds, de auto stond 300 meter van zijn kantoortje. Ineens stapte hij in en reed zo naar zijn kantoortje. Stond ik daar, in de regen, ik denk ik loop ook maar die kant op. Alleen mijn tas las nog in die auto. Als hij eens wist dat er een envelop met 3.000 euro in lag
Toen ik naar binnen liep, passeerden net 2 andere andere mensen mij die tegen elkaar zeiden "wat een arrogante *** is dat". Apart, maar OK. Binnen werd ik netjes te woord gestaan door een oudere heer. Hij wist dat ik gebeld had, hij de sleutel erbij gezocht, ik de auto bekijken.
Bij alles waar ik naar keek, keek die man me op de vingers. Bij alles wat ik aanraakte, zei hij me voorzichtig te zijn en niks kapot te maken. Toen ik de motor startte, mocht ik geen gas geven want de motor is koud. OK, irritant, maar niet erg. De buitenkant van de auto bekeken, motorcompartiment en motor bekeken, wielkasten en banden bekeken, interieur bekeken.
Ik wilde nog een proefrit maken, maar van tevoren wilde ik graag de onderhoudsboekjes inzien. Echter, voordat ik de boekjes mocht bekijken of de proefrit mocht maken, wilde hij dat ik hem mondeling zou toezeggen dat ik de auto zou kopen. En wel voor de vraagprijs van 2950 euro. Nu ben ik niet gek, ten eerste ben ik mij ervan bewust dat een mondelinge overeenkomst ook rechtsgeldig is. Ten tweede weet ik nog niet of ik de auto wil kopen, want ik heb de boekjes niet gezien en ik heb geen testrit gemaakt. Ten derde was de uitlaatdemper nogal krokant, dus die 2950 euro wilde ik sowieso niet betalen.
Toen heb ik de, tot dat moment irritante maar correcte heer, waarschijnlijk op z'n kloten getrapt. Want toen ik vertrok omdat wij het niet eens gingen worden wilde ik hem netjes een hand geven, maar dat deed hij niet. De manier waarop ik te werk ging was niet netjes. Oh??
Het enige wat ik dacht was, wat een arrogante vent. Hij had die auto kunnen verkopen, want afgezien van die uitlaatdemper was er eigenlijk niks mis mee, voor zover ik kan beoordelen zonder proefrit. Maar ik had inmiddels een slecht gevoel bij deze zaak, dus fijn met mn huidige auto naar huis gereden.
Deze meneer hanteert een intimiderende verkooptechniek waar ik helemaal niet van houd. Daarnaast is hij nogal irreeel, denkende dat ik een auto van hem koop vanwege zn mooie ogen, zonder testrit gemaakt te hebben. Er gebeurde nog iets vreemds, de auto stond 300 meter van zijn kantoortje. Ineens stapte hij in en reed zo naar zijn kantoortje. Stond ik daar, in de regen, ik denk ik loop ook maar die kant op. Alleen mijn tas las nog in die auto. Als hij eens wist dat er een envelop met 3.000 euro in lag
-
Ik heb bij Comity Cars een auto gekocht, na 2 maanden probleem met versnellingsbak. Ik ben uiteraard terug gegaan en gelukkig is het euvel gratis verholpen. Ik heb zelfs een gratis leenauto mee gekregen. Is nu alweer een half jaar geleden en auto rijd nog steeds prima.
Ik kan eigenlijk dus alleen maar zeggen dat ik keurig geholpen ben.
Groetjes Hunter.
Groetjes Hunter.
-
Heb bij Comity Cars (Broekerdreef 140 A, 1991 AZ Velserbroek) een auto gekocht. Man, wat heb ik daar van geleerd. Ten eerste bestaat er waarschijnlijk geen aggressievere verkoopstrategie dan deze mensen hanteren. Dom genoeg ben ik daar toch ingetrapt. Achteraf snap ik niet waarom. Wilde te graag snel een auto en daardoor niet naar m'n gevoel geluisterd.
Over de koop zelf kan ik alleen zeggen dat ze van alles beloven, maar alles altijd na de koop. Na de koop moet je heel wat telefoontjes plegen en zeuren wil je het ook daadwerkelijk gedaan krijgen. En als je het dan voor elkaar krijgt, doen ze de helft van wat ze zeggen.
Verder weinig plezier van de auto gehad. Er was van alles mis mee. In eerste instantie allemaal kleine , maar erg vervelende dingen. En nu voor een hele dure reparatie (tussen de €1000,- en €1200,-). Dit probleem moet hoogstwaarschijnlijk tijdens de koop al bekend zijn geweest bij Comity Cars.
Voor degene die nog twijfelen om een auto te kopen bij Comity Cars. Luister naar je gevoel en doe het gewoon niet. Vanaf het moment dat je wegrijdt is de garantie verlopen en beteken je helemaal niks meer voor deze mensen. En als je er na een tijdje achterkomt dat je inderdaad een slechte koop hebt gedaan krijg je spijt dat je niet naar de slechte beoordelingen hebt geluisterd...
Daarnaast zal er binnen enkele dagen wel weer iemand een reactie neerzetten dat hij een geweldig goede auto heeft gekocht bij Comity Cars en dat ze echt topservice leveren en noem maar op. Zoals wel vaker na een negatieve reactie. Ik zou daar verder weinig waarde aan hechten, dat zijn waarschijnlijk gewoon onze vrienden op de Broekerdreef 140 A, 1991 AZ te Velserbroek....
Over de koop zelf kan ik alleen zeggen dat ze van alles beloven, maar alles altijd na de koop. Na de koop moet je heel wat telefoontjes plegen en zeuren wil je het ook daadwerkelijk gedaan krijgen. En als je het dan voor elkaar krijgt, doen ze de helft van wat ze zeggen.
Verder weinig plezier van de auto gehad. Er was van alles mis mee. In eerste instantie allemaal kleine , maar erg vervelende dingen. En nu voor een hele dure reparatie (tussen de €1000,- en €1200,-). Dit probleem moet hoogstwaarschijnlijk tijdens de koop al bekend zijn geweest bij Comity Cars.
Voor degene die nog twijfelen om een auto te kopen bij Comity Cars. Luister naar je gevoel en doe het gewoon niet. Vanaf het moment dat je wegrijdt is de garantie verlopen en beteken je helemaal niks meer voor deze mensen. En als je er na een tijdje achterkomt dat je inderdaad een slechte koop hebt gedaan krijg je spijt dat je niet naar de slechte beoordelingen hebt geluisterd...
Daarnaast zal er binnen enkele dagen wel weer iemand een reactie neerzetten dat hij een geweldig goede auto heeft gekocht bij Comity Cars en dat ze echt topservice leveren en noem maar op. Zoals wel vaker na een negatieve reactie. Ik zou daar verder weinig waarde aan hechten, dat zijn waarschijnlijk gewoon onze vrienden op de Broekerdreef 140 A, 1991 AZ te Velserbroek....
-
Tja wat zal ik zeggen. Mijn oude auto ging naar die gasten. Zie ik vandaag mijn auto daar staan met 50000 km minder op de teller. Tja zo kan ik ook die auto voor 1500 euro meer verkopen. Het grappige is dat ze niet aan nap doen, want dan zouden ze meteen door de mand vallen. Verder is het een prima auto btw, maar er moet wel wat aan gebeuren.
Kijk dat je een auto koop van 1500 die niet helemaal perfect is, en dat de garantie vaag is, is tot daar aan toe. Maar als je loopt te rommelen met km standen ga je toch wel iets te ver.
Kijk dat je een auto koop van 1500 die niet helemaal perfect is, en dat de garantie vaag is, is tot daar aan toe. Maar als je loopt te rommelen met km standen ga je toch wel iets te ver.
Eendagsvliegen/eendagsposters, stop maar met die ophemelverhaaltjes in een topic met alleen maar klachten, want jullie worden toch niet geloofd!Hunter1961 schreef:Ik heb bij Comity Cars een auto gekocht, na 2 maanden probleem met versnellingsbak. Ik ben uiteraard terug gegaan en gelukkig is het euvel gratis verholpen. Ik heb zelfs een gratis leenauto mee gekregen. Is nu alweer een half jaar geleden en auto rijd nog steeds prima.
Groetjes Hunter.
Ik heb mijn auto die een jaar geleden bij hen gekocht had naar de comity cars teruggebracht en heb mijn situatie uitgelegd over de problemen met de auto en het feit dat sommige dingen niet klopen met deze auto. Deze heren hebben mij, mijn geld terug gegeven en hun excuus aangeboden voor de hele toestand en ook dat het zo vervelende ervaring voor mij was. Zij hebben mij een andere auto aangeboden ipv en in het eind hebben ze mij naar het station gebracht met de toezegging dat ik met mijn volgende auto waar ik gekocht heb, bij hen terecht mag voor een APK keurig, netjes of niet?? Hun aanbod geldt voor een jaar, dus keurig en als “Gentelmen agreement”afgehandeld.
Laatst gewijzigd door samreza op 12 jun 2012 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat kan ik je wel vertellen; helemaal niets gaan ze doen!Nu even afwachten wat zij gaan doen met mijn voorstel.
Ik heb 7 jaar geleden een megane gekocht waar ik nu nog steeds in rij. Op zich is de wagen prima, echter is aangeleverd zonder originele onderhouds en instructieboekje, zonder reserve sleutel en men verzekerde mij dat de kilometerstand correct was (had geen NAP keurmerk). Ik heb de auto laten keuren bij de ANWB, wat ze op zich niet leuk vonden, waar verbeterpunten uit kwamen. Deze hebben ze wel allemaal keurig uitgevoerd hebben: remblokken/schijven en lampjes vervangen of afstellen. Dus tot dan toe geen klachten, goede service.
Echter, navraag bij een renault monteur leerde mij dat deze auto na 30000km een nieuwe kmteller had gekregen. Daarom dus geen NAP keurmerk.
Na ongeveer een half jaar kreeg ik een telefoontje van politie haaglanden met de vraag hoe ik de auto in mijn bezit gekregen had, want de auto was een keer na proefrit oid niet teruggekomen. Toen snapte ik waarom er geen boekjes en reserve sleutel bij waren.
Geen klachten dus over de service, wel een beetje over de verkoop techniek, maar het blijven verkopers.
Ook is er bij mij altijd een louche gevoel blijven hangen over garanties van de km-stand en het telefoontje met de politie. Het blijven handelaars/zakenlui in het goedkopere segment waar je een prima auto kopen kunt, mits de auto door een ander gekeurd is/wordt.
Echter, navraag bij een renault monteur leerde mij dat deze auto na 30000km een nieuwe kmteller had gekregen. Daarom dus geen NAP keurmerk.
Na ongeveer een half jaar kreeg ik een telefoontje van politie haaglanden met de vraag hoe ik de auto in mijn bezit gekregen had, want de auto was een keer na proefrit oid niet teruggekomen. Toen snapte ik waarom er geen boekjes en reserve sleutel bij waren.
Geen klachten dus over de service, wel een beetje over de verkoop techniek, maar het blijven verkopers.
Ook is er bij mij altijd een louche gevoel blijven hangen over garanties van de km-stand en het telefoontje met de politie. Het blijven handelaars/zakenlui in het goedkopere segment waar je een prima auto kopen kunt, mits de auto door een ander gekeurd is/wordt.
-
Helaas dat deze onderneming nog bestaat,
De peugeot 206 3 jaar gelden daar gekocht met 106.000 km op de teller.
Hij zag er inderdaad prima uit, van buiten wel te verstaan. Technisch gezien
alleen maar ellende. Het vaker genoemde opdringerige verkoop trucje hebben
ze bij ons destijds ook toegepast (en ja hoor, er ook stom ingestonken).
Nu 3 jaar later en na heel erg veel reparaties besloten de auto weg te doen.
Opsomming van reparaties:
-Na 3000 km is de koppeling eruit gelopen (dit moesten ze geweten hebben)
-Distributie riem zou vervangen zijn (deze ook gelijk maar meegenomen)
-Voorwielen waren niet geballanceerd (Met de proefrit niet opgemerkt omdat meneer de verkoper zelf mee wilde rijden, anders hadden we zeker een snelweg rit gemaakt)
-Ophanging voorwielen versleten (met rammelen als gevolg)
-Aircopomp na 1 jaar stuk
Ze waren wel bereid de koppeling en distributie riem voor de helft mee te betalen, maar wel bij hun garage (lijkt mij duidelijk). Garantie was voor de motor en versnellingsbak, koppeling zit er tussen dus die telde niet mee.
Ik ben niet ingegaan op het aanbod en naar een andere garage gegaan omdat ik deze ondernemeng mijn geld niet gunde.
Nu begrijp ik heus dat een auto met eeb dergelijke km stand slijtage vertoond, maar de koppeling hebben ze zeker geweten en dat de distributie riem niet gedaan was ook.
De auto staat inmiddels op 165.000 km en is vorige week warmgelopen omdat de koelwater pomp geen zin meer had. Al met al een boel geld uitgegeven maar er ook veel plezier van gehad en niet te vergeten een wijze les gehad voor de aankoop van een andere auto. Hopelijk meer geluk in de toekomst
De peugeot 206 3 jaar gelden daar gekocht met 106.000 km op de teller.
Hij zag er inderdaad prima uit, van buiten wel te verstaan. Technisch gezien
alleen maar ellende. Het vaker genoemde opdringerige verkoop trucje hebben
ze bij ons destijds ook toegepast (en ja hoor, er ook stom ingestonken).
Nu 3 jaar later en na heel erg veel reparaties besloten de auto weg te doen.
Opsomming van reparaties:
-Na 3000 km is de koppeling eruit gelopen (dit moesten ze geweten hebben)
-Distributie riem zou vervangen zijn (deze ook gelijk maar meegenomen)
-Voorwielen waren niet geballanceerd (Met de proefrit niet opgemerkt omdat meneer de verkoper zelf mee wilde rijden, anders hadden we zeker een snelweg rit gemaakt)
-Ophanging voorwielen versleten (met rammelen als gevolg)
-Aircopomp na 1 jaar stuk
Ze waren wel bereid de koppeling en distributie riem voor de helft mee te betalen, maar wel bij hun garage (lijkt mij duidelijk). Garantie was voor de motor en versnellingsbak, koppeling zit er tussen dus die telde niet mee.
Ik ben niet ingegaan op het aanbod en naar een andere garage gegaan omdat ik deze ondernemeng mijn geld niet gunde.
Nu begrijp ik heus dat een auto met eeb dergelijke km stand slijtage vertoond, maar de koppeling hebben ze zeker geweten en dat de distributie riem niet gedaan was ook.
De auto staat inmiddels op 165.000 km en is vorige week warmgelopen omdat de koelwater pomp geen zin meer had. Al met al een boel geld uitgegeven maar er ook veel plezier van gehad en niet te vergeten een wijze les gehad voor de aankoop van een andere auto. Hopelijk meer geluk in de toekomst
Deze week even langs Comity Cars gegaan om een Corsa te bekijken.pieterpaulusma88 schreef:Tja wat zal ik zeggen. Mijn oude auto ging naar die gasten. Zie ik vandaag mijn auto daar staan met 50000 km minder op de teller. Tja zo kan ik ook die auto voor 1500 euro meer verkopen. Het grappige is dat ze niet aan nap doen, want dan zouden ze meteen door de mand vallen. Verder is het een prima auto btw, maar er moet wel wat aan gebeuren.
Ik kreeg al meteen een vervelend gevoel bij dit bedrijf. Kleine dingen die niet kloppen.
Thuis even op internet gedoken en mijn gevoel blijkt te kloppen.
Even een NAP check gedaan naar aanleiding van het verhaal hierboven.
Km stand is niet logisch verklaarbaar.
Blij dat ik deze auto heb laten staan!
Echt schandalig dat ze aan het rommelen zijn met de km standen!
Ik zou iedereen afraden hier een auto aan te schaffen!