LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag uitbetaling ww
Vraag uitbetaling ww
Hallo,
Ik vroeg mij af of iemand wee wanneer ww uitbetaald ongeveer? Ik weet dat het per 4 weken is bedat zelf niet gewend en laatste betaling was van 14 mei tot 10 juni klopt het dat ik daaronder de 24ste van juni betaald krijg van 10 juni tot 30 juni?
Sorry ben mijn overzichtje wat je krijgt va me werkcoach hoe betalingen werken ook kwijt door verhuizing echt heel erg vervelend.
Als iemand mij zou kunnen helpen zou fijn zijn. Alvast bedankt.
Groetjes
Ik vroeg mij af of iemand wee wanneer ww uitbetaald ongeveer? Ik weet dat het per 4 weken is bedat zelf niet gewend en laatste betaling was van 14 mei tot 10 juni klopt het dat ik daaronder de 24ste van juni betaald krijg van 10 juni tot 30 juni?
Sorry ben mijn overzichtje wat je krijgt va me werkcoach hoe betalingen werken ook kwijt door verhuizing echt heel erg vervelend.
Groetjes
Re: Vraag uitbetaling ww
Sorry voor mijn spelling zie het nu pas!! Beetje in chaotische bui, excuses.
Als je bij UWV iets aanvraag kun je daar ook info krijgen.
Meestal komt de eerste keer iets later.
Ook weet ik dat de meeste per maand rond de 20e komen maar enkele uitkeringen zijn per 4 weken.
Gewoon even vragen bij de organisatie die deze uitkering verzorgde, want die weten het wel.
Ook kan er enkele dagen tussen zitten afhankelijk welke bank je hebt.
De ING/Postbank is altijd 2 dagen later met de salarissen dan de kleinere ASN of Triodos bank.
De werkgever boekt altijd op woensdag ochtend en ASN en Triodos klanten kunnen in de middag al geld opnemen.
ING pas Vrijdag en Rabo donderdags.
Dus hoe snel is jou bank?
Met miljoenen klanten is het 1 of 2 dagen vasthouden een leuke winstmarge.
Meestal komt de eerste keer iets later.
Ook weet ik dat de meeste per maand rond de 20e komen maar enkele uitkeringen zijn per 4 weken.
Gewoon even vragen bij de organisatie die deze uitkering verzorgde, want die weten het wel.
Ook kan er enkele dagen tussen zitten afhankelijk welke bank je hebt.
De ING/Postbank is altijd 2 dagen later met de salarissen dan de kleinere ASN of Triodos bank.
De werkgever boekt altijd op woensdag ochtend en ASN en Triodos klanten kunnen in de middag al geld opnemen.
Dus hoe snel is jou bank?
Met miljoenen klanten is het 1 of 2 dagen vasthouden een leuke winstmarge.
Ik wil graag UWV bellen maar dat kost helaas mij teveel geld vandaar via deze weg. Ik begrijp dat ene bank sneller is dan ander maar omdat WW per 4 weken word betaald vond ik het niet duidelijk wanneer de volgende zou komen dat wilde ik ongeveer weten. @ gerda, die heb ik gevonden en de betaaldata's zijn voor andere uitkeringen bij WW staat per 4 weken.
Ik wilde weten of het klopt dat laatste keer ontving ik 12 juni geld van periode 14mei-10 juni dat volgende dan 24ste ongeveer is van periode van 10-30 juni dan heb ik een indicatie en weet ik hoe het ongeveer loopt zeg maar.
Ik wilde weten of het klopt dat laatste keer ontving ik 12 juni geld van periode 14mei-10 juni dat volgende dan 24ste ongeveer is van periode van 10-30 juni dan heb ik een indicatie en weet ik hoe het ongeveer loopt zeg maar.
Het is niet mijn eerste betaling btw. Heb wel vaker betaling gehad maar doordat ik ee betaald werk had ging het niet automatisch en nu we weer. Was even anders gewend vandaar.
Valutering mag als sinds 2009 niet meerMet miljoenen klanten is het 1 of 2 dagen vasthouden een leuke winstmarge.
Er zijn geen vaste dagen voor uitbetaling van WW want
dat is bij ieder namelijk anders.
Heb jij je WW niet gekregen neem dan even contakt op met
het UWV er kan mischien wat mis gegaan zijn.
dat is bij ieder namelijk anders.
Heb jij je WW niet gekregen neem dan even contakt op met
het UWV er kan mischien wat mis gegaan zijn.
Sorry geen flauw idee, maar u kunt uw werkcoach toch ook mailen..Sar2012 schreef:Niemand?
Werkcoach gemald helaas is ze momenteel niet aanwezig deler dagen vandaar. Ik weet dat WW niet sop vaste dagen overmaakt maar ongeveer uitrekenen en uitgaande van de laaste hoopte ik dat iemand mij zou kunnen helpen.
-
Ik denk dat er op dit forum niet veel mensen (=niemand) kunnen vertellen wanneer het UWV jouw geld stort. Dat kan alleen het UWV vertellen...
Heb je geen eigen pagina op de site van de UWV trouwens? Daar zou het wel op kunnen staan namelijk.
Heb je geen eigen pagina op de site van de UWV trouwens? Daar zou het wel op kunnen staan namelijk.
Laatst gewijzigd door witte angora op 21 jun 2012 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je niet internetbankieren ?Sar2012 schreef:Hallo,
Groetjes
Dan kun je toch nakijken waneer je de laatste keer precies je
geld hebt ontvangen.
Sorry dacht dat duidelijk was, de was 12 juni van periode 14 mei - 10 juni. Vandaar de ik me afvroeg of eind juni dan ongeveer eind juni komt?
-
28 dagen na je laatst betaalde ww uitkering
Broodje Aap: ik ben onlangs overgestapt van ING naar ASN en ik kreeg en krijg mijn salaris altijd op de 25e, of indien dat in het weekend of maandag valt de vrijdag voor de 25e.stofzuigertje schreef: De ING/Postbank is altijd 2 dagen later met de salarissen dan de kleinere ASN of Triodos bank.
Dank je wel. Ong 4 juli is het dan en dan weer eind etc etc.. Thanksmanondoris schreef:28 dagen na je laatst betaalde ww uitkering