LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HollandsNieuwe en Vodafone moeten zich diep schamen
-
HollandsNieuwe en Vodafone moeten zich diep schamen
Alles lezend op het forum betreffende de wanprestaties en administratie wanorde bij HollandsNieuwe zou men zich daar diep moeten schamen.
Zelf ben ik na behoorlijk lange tijd overgestapt van Vodafone naar hun "zusteronderneming" HollandsNieuwe.
24 maart zou de nummerportatie geregeld worden, maar helaas is dat nu nog niet gedaan. "Vergeten!" Intussen wel bijna 3 maanden dubbele kosten want ook het abo van zuster Vodafoon loopt nog door. Tot 18 juni was het antwoord "en of het zo voldoende tot tevredenheid geregeld was". Wat denkt U zelf, HN? Nee dus ... maar HN blijkt geen mails te lezen maar alleen maar autoreplies los te laten met " we reageren tussen de 2 to 5 dagen". Reageer daar liefst niet op want dan schuift die termijn gelijk weer 5 dagen verder naar achter.
In de periode tussen januari en juni heeft ook Vodafoon nog gebeld om eventueel te verlengen. "HN zegt U , dat is onze zustermaatschappij, " Ik zou het nog niet eens meer durven te zeggen. Maar goed.... €0,35 voor hun nieuwe "customer service" nummer...... tja.... ik wacht nog wel een paar dagen, want dan bellen ze mij, als het goed is, althans daar heb ik ook weer een mailtje over. Kan ik beter niet op reageren!
Zelf ben ik na behoorlijk lange tijd overgestapt van Vodafone naar hun "zusteronderneming" HollandsNieuwe.
24 maart zou de nummerportatie geregeld worden, maar helaas is dat nu nog niet gedaan. "Vergeten!" Intussen wel bijna 3 maanden dubbele kosten want ook het abo van zuster Vodafoon loopt nog door. Tot 18 juni was het antwoord "en of het zo voldoende tot tevredenheid geregeld was". Wat denkt U zelf, HN? Nee dus ... maar HN blijkt geen mails te lezen maar alleen maar autoreplies los te laten met " we reageren tussen de 2 to 5 dagen". Reageer daar liefst niet op want dan schuift die termijn gelijk weer 5 dagen verder naar achter.
In de periode tussen januari en juni heeft ook Vodafoon nog gebeld om eventueel te verlengen. "HN zegt U , dat is onze zustermaatschappij, " Ik zou het nog niet eens meer durven te zeggen. Maar goed.... €0,35 voor hun nieuwe "customer service" nummer...... tja.... ik wacht nog wel een paar dagen, want dan bellen ze mij, als het goed is, althans daar heb ik ook weer een mailtje over. Kan ik beter niet op reageren!
-
- verified
- Contacteer:
Re: HollandsNieuwe en Vodafone moeten zich diep schamen
Beste Henny,
Kun je ons per privebericht je gegevens toesturen? Dan gaan we direct contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Kun je ons per privebericht je gegevens toesturen? Dan gaan we direct contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
Ik heb reeds 6 keer een email verstuurd en een aanvraag mij te bellen waarop jullie keer op keer aangaven te zullen reageren. Mijn naam is correct zoals in de gebruikersnaam staat. Jullie hebben dus alles al, en is het nu aan jullie (HN) eens wat moeite te doen.
En je hebt zoals gevraagd ook al een pb gestuurd?
-
Zoals ik al aangaf in voorgaande bericht. Het lijkt wat overdreven halsstarrig, maar ik heb al meer dan voldoende contact opgenomen met HN, terwijl zij op geen enkele wijze die moeite nemen, zelfs niet telefonisch, muv autoreplies op mailberichten. Dan gaan ze vervolgens ook nog eens vragen via dit forum om mijn gegevens in een pb, terwijl ze over alle gegevens beschikken.
Na alles lijkt het me niet meer dan normaal dat men dan eerst bij zichzelf te rade gaat, en mij contacteert met de gegevens die men reeds in de klanten administratie en email heeft staan.
De vraag alleen al om een pb geeft al aan hoe slecht men daar dus blijkbaar de zaakjes op orde heeft.
Na alles lijkt het me niet meer dan normaal dat men dan eerst bij zichzelf te rade gaat, en mij contacteert met de gegevens die men reeds in de klanten administratie en email heeft staan.
De vraag alleen al om een pb geeft al aan hoe slecht men daar dus blijkbaar de zaakjes op orde heeft.
HennyKetting
Je hebt groot gelijk! Laat HN eerst zelf maar haar huiswerk doen en zorgen dat na een X aantal kontakten het probleem stante pede wordt opgelost.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
Je hebt groot gelijk! Laat HN eerst zelf maar haar huiswerk doen en zorgen dat na een X aantal kontakten het probleem stante pede wordt opgelost.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
Nee, ze willen u helpen, dat doet een webcare afdeling. Je kan wel alleen gaan lopen z**ken, maar iemand reikt de hand naar u uit en u geeft ze de middelvinger nu terug. Webcare heeft iets meer mogelijkheden dan een klantenservice of een mail Miep. Misschien ontgaat u het nut van webcare, maar ze proberen de schade te beperken, en dat kan in uw voordeel werken.HennyKetting schreef:Zoals ik al aangaf in voorgaande bericht. Het lijkt wat overdreven halsstarrig, maar ik heb al meer dan voldoende contact opgenomen met HN, terwijl zij op geen enkele wijze die moeite nemen, zelfs niet telefonisch, muv autoreplies op mailberichten. Dan gaan ze vervolgens ook nog eens vragen via dit forum om mijn gegevens in een pb, terwijl ze over alle gegevens beschikken.
Het feit dat ze niet gewoon uw forumnaam opzoeken in hun klantgegevens vind ik juist heel correct, dat ze vragen om wat meer gegevens om zeker te weten dat u bent wie u zegt dat u bent.
Als u lekker het bedrijf de grond in wilt trappen zal mij niets uit maken, ik ben tevreden over t-mobile, mij heeft u er iet mee, maar zoals u al aangeeft heeft tot nu toe niemand op uw mail of verzoeken gereageerd, hier reageren ze wel, en nu wilt u niet? Beetje raar.
Een bericht/topic op een forum hoeft geen oproep tot reageren van een webcare team te zijn. TS uit 'gewoon' zijn ongenoegen.
Ik vind dat het geen gemeengoed moet worden voor bedrijven om niet/nauwelijks/niet adequaat op telefoontjes/mails/brieven van klanten te reageren en ip daarvan het via pbtjes op een forum af te handelen.
Ik vind dat het geen gemeengoed moet worden voor bedrijven om niet/nauwelijks/niet adequaat op telefoontjes/mails/brieven van klanten te reageren en ip daarvan het via pbtjes op een forum af te handelen.
-
Het behoeft geen betoog dat mijn bericht slechts een wijze is van het tonen van mijn ongenoegen over de belabberde service van HN. Dat dan vervolgens een "webcare" blijkbaar dit forum en dus waarschijnlijk ook andere fora moet scannen op berichten betreffende HN maakt op mij geen sterke indruk.
Dit is op geen enkele wijze gez**k van mijn kant en ook de motivatie dat het opvragen van persoonlijke gegevens viaa een PB op welke wijze een soort van privacybescherming zou zijn, wijs ik pertinent van de hand, want mocht HN willen verifieren of ik ben wie ik beweer te zijn kunnen ze eenvoudig het telefoonnummer bellen wat geporteerd moet worden, of het tijdelijke nummer wat HN mij heeft toegewezen, of op een reguliere email, verstuurd via hun eigen website reageren. daar zijn overigens 7 verschillende berichten over een periode van 4 weken te vinden.
Ook mag dit in geen geval als een zogenaamde middelvinger gebaar opgevat worden, hoewel ik wel het idee heb dat juist het gebrek aan reageren van de kant van HN die kwalificatie dan ook zou kunnen opeisen. Maar laat ik er maar van uit gaan dat mijn geduld tenslotte gewaardeerd wordt en HN de er aan zichzelf houdt en doet wat het moet doen. Reageren op mails of aanvragen tot telefonisch contact via de door hen aanwezen middelen op hun webpagina's.
Dit is op geen enkele wijze gez**k van mijn kant en ook de motivatie dat het opvragen van persoonlijke gegevens viaa een PB op welke wijze een soort van privacybescherming zou zijn, wijs ik pertinent van de hand, want mocht HN willen verifieren of ik ben wie ik beweer te zijn kunnen ze eenvoudig het telefoonnummer bellen wat geporteerd moet worden, of het tijdelijke nummer wat HN mij heeft toegewezen, of op een reguliere email, verstuurd via hun eigen website reageren. daar zijn overigens 7 verschillende berichten over een periode van 4 weken te vinden.
Ook mag dit in geen geval als een zogenaamde middelvinger gebaar opgevat worden, hoewel ik wel het idee heb dat juist het gebrek aan reageren van de kant van HN die kwalificatie dan ook zou kunnen opeisen. Maar laat ik er maar van uit gaan dat mijn geduld tenslotte gewaardeerd wordt en HN de er aan zichzelf houdt en doet wat het moet doen. Reageren op mails of aanvragen tot telefonisch contact via de door hen aanwezen middelen op hun webpagina's.
-
Als ik een eigen bedrijf zou hebben, in welke branche dan ook, zou ik op dit soort fora's ook een account aanmaken.
Als bedrijf is het namelijk zeer belangrijk om te weten wat er over je bedrijf gezegt word, en zonodig kan je daardoor ook specefieke problemen oplossen. Ik kan niet begrijpen als er dan door iemand anders een reikende hand word gegeven zodat u uw ongenoegen kan melden deze zomaar afslaan. Ik kan begrijpen als Hollands Nieuwe nu zegt dat je het zelf maar moet regelen. Er is namelijk tegenwoordig een nummer wat u kunt bellen.
Ik zal nooit zeggen dat ik achter hun manier van werken sta, maar als ik een klacht had en er werd nu wel een helpende hand geboden wat oprecht overkomt, dan zou ik hem aanpakken! Maar dat is mijn mening! Kan maar gezegt zijn!
Groet B. Brouwer
Als bedrijf is het namelijk zeer belangrijk om te weten wat er over je bedrijf gezegt word, en zonodig kan je daardoor ook specefieke problemen oplossen. Ik kan niet begrijpen als er dan door iemand anders een reikende hand word gegeven zodat u uw ongenoegen kan melden deze zomaar afslaan. Ik kan begrijpen als Hollands Nieuwe nu zegt dat je het zelf maar moet regelen. Er is namelijk tegenwoordig een nummer wat u kunt bellen.
Ik zal nooit zeggen dat ik achter hun manier van werken sta, maar als ik een klacht had en er werd nu wel een helpende hand geboden wat oprecht overkomt, dan zou ik hem aanpakken! Maar dat is mijn mening! Kan maar gezegt zijn!
Groet B. Brouwer
-
HollandsNieuwe heeft vandaag gereageerd. Naar aanleiding van mijn email met verzoek mij telefonisch te benaderen, zoals het naar mijn mening ook hoort, al is het wat laat. De oplossing die men heeft aangeboden is niet geheel naar mijn idee, maar ik ben bereid het er mee te doen.
Ik wil dan ook nog wel even een constatering plaatsen.
Blijkbaar is het nodig dat consumenten met klachten deze via deze fora moeten ventileren in dit soort gevallen omdat er ander geen "helpende hand" wordt uitgestoken en dat wordt zelfs nog gewaardeerd ook. Wat inhoud dat iedereen die dit niet doet, lijdzaam af moet wachten tot er een keer gereageerd wordt.
Dit is geen klantenservice, maar een noodverbandje en zeker geen juiste of correcte handelswijze en een helpende hand in de vorm van een servicenummer van € 0,35 per minuut is ook niet bijzonder vriendelijk te noemen.
Case Closed
Ik wil dan ook nog wel even een constatering plaatsen.
Blijkbaar is het nodig dat consumenten met klachten deze via deze fora moeten ventileren in dit soort gevallen omdat er ander geen "helpende hand" wordt uitgestoken en dat wordt zelfs nog gewaardeerd ook. Wat inhoud dat iedereen die dit niet doet, lijdzaam af moet wachten tot er een keer gereageerd wordt.
Dit is geen klantenservice, maar een noodverbandje en zeker geen juiste of correcte handelswijze en een helpende hand in de vorm van een servicenummer van € 0,35 per minuut is ook niet bijzonder vriendelijk te noemen.
Case Closed
HennyKetting
Het is inderdaad juist, dat de prijs van het klantenservicenummer hooguit 0,05 ct per minuut zou mogen zijn (per slot is het slim om een klantvriendelijk beleid te voeren). De gehanteerde prijs van 0,35 ct.pm. is schandelijk hoog en nodigt naar mijn mening niet uit om bij deze provider klant te worden.
Maxiem.
Het is inderdaad juist, dat de prijs van het klantenservicenummer hooguit 0,05 ct per minuut zou mogen zijn (per slot is het slim om een klantvriendelijk beleid te voeren). De gehanteerde prijs van 0,35 ct.pm. is schandelijk hoog en nodigt naar mijn mening niet uit om bij deze provider klant te worden.
Maxiem.
Van deze berichten schrik ik behoorlijk. Zeker nu ik enkele dagen geleden via de Telegraaf op een aanbieding ben ingegaan om een 2-jarig abonnement af te sluiten bij HollandsNieuwe. Daarbij wordt een iPhone3 geleverd voor € 25,--. Na afsluiting blijkt dat de provider Vodafone is. Als ik jullie berichten lees twijfel ik of ik daar goed aan heb gedaan. Heeft iemand soms ook goede ervaringen?
Nellij
Op zoek naar bondgenoten/lotgenoten?
Zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1586270
Sukses, Maxiem.
Op zoek naar bondgenoten/lotgenoten?
Zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1586270
Sukses, Maxiem.
-
Wat ik merk Nellij is dat als je er vanuit gaat dat je niks krijgt bij een abonnement waarvoor je niks betaald, dat het dan allemaal goed gaat. Op het moment dat je enorm veel service verwacht maar jij betaald maar een schijntje van wat het moet kosten, tja dan krijg je allemaal klachten. Op het moment dat je de toestelhulp doet en alles goed invult tijdens het aanvragen dat er 50% van de klachten verminderd kunnen worden.Nellij schreef:Van deze berichten schrik ik behoorlijk. Zeker nu ik enkele dagen geleden via de Telegraaf op een aanbieding ben ingegaan om een 2-jarig abonnement af te sluiten bij HollandsNieuwe. Daarbij wordt een iPhone3 geleverd voor € 25,--. Na afsluiting blijkt dat de provider Vodafone is. Als ik jullie berichten lees twijfel ik of ik daar goed aan heb gedaan. Heeft iemand soms ook goede ervaringen?
Waar het op neerkomt, verwacht je niks, dan is alles wat je krijgt extra meegenomen. Ik wil je alleen wel kenbaar maken van het feit dat ondanks Hollands nieuwe op het netwerk van Vodafone zit, wel andere instellingen nodig heeft. Je kan deze vinden op: www.hollandsnieuwe.nl/toestelhulp
Succes!
-
Vodafone is geen slechte provider, alleen de dochteronderneming Hollandsnieuwe is belabberd slecht. Ook ik heb al eerder gezegd niet in te gaan op het verzoek om via een pb contact op te nemen met een webcare team, terwijl het via de reguliere wijze niet mogelijk bleek.
Mijn contract loopt gelukkig af per 18 juli a.s. en kan ik er weer op vertrouwen dat ik bereikbaar ben en een goede klantenservice en bereikbare klantenservice krijg. Een jaar alleen maar ellende met Hollandsnieuwe is voorbij en ik moet eerlijk zegggen, ik heb best wel verschillende providers gehad, maar Hollandsnieuwe is verreweg de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Mijn contract loopt gelukkig af per 18 juli a.s. en kan ik er weer op vertrouwen dat ik bereikbaar ben en een goede klantenservice en bereikbare klantenservice krijg. Een jaar alleen maar ellende met Hollandsnieuwe is voorbij en ik moet eerlijk zegggen, ik heb best wel verschillende providers gehad, maar Hollandsnieuwe is verreweg de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Ex-beheerder
Ik zou eigenlijk wel graag willen weten welke nieuwe provider je hebt uitgekozen.
Met collegiale groet, Maxiem.
Ik zou eigenlijk wel graag willen weten welke nieuwe provider je hebt uitgekozen.
-
T-mobile(op hoop van zegen)
Ex-beheerder
Ik ben de aktie van onze Youp van 't Hek nog niet vergeten!
Sterkte toegewenst.
Ik ben de aktie van onze Youp van 't Hek nog niet vergeten!
Sterkte toegewenst.
-
Jaarcontract bij HN loopt af op 18 juli, nu kunnen die losers niet eerder porteren dan 26 juli. Wederom 8 dagen langer ellende met HN. Deze week ook weer: midden in een gesprek werd de verbinding verbroken en was ik niet meer bereikbaar (zucht) Donderdag was ik in Berg en Dal bij Nijmegen, met Hollandsnieuwe geen verbinding, met T-Mobile wel verbinding.
Eerste contact gehad met T-Mobile over dit porteren. Snel contact, duidelijk antwoord en ze zijn bereikbaar....yes! Wat een openbaring, je kunt gewoon je eigen provider bellen zonder extra kosten.
Een ieder die een keuze moet maken, kies absoluut geen Hollandsnieuwe, het is allemaal bagger....verbinding, bereikbaarheid en service...geen cent waard, Voor niets wil ik nog niet aangesloten zijn bij deze waardeloze provider!
Eerste contact gehad met T-Mobile over dit porteren. Snel contact, duidelijk antwoord en ze zijn bereikbaar....yes! Wat een openbaring, je kunt gewoon je eigen provider bellen zonder extra kosten.
Een ieder die een keuze moet maken, kies absoluut geen Hollandsnieuwe, het is allemaal bagger....verbinding, bereikbaarheid en service...geen cent waard, Voor niets wil ik nog niet aangesloten zijn bij deze waardeloze provider!