Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die een iMac computer hebben EN spelen op Spelpunt en sinds twee dagen wanneer ze willen spelen op die site dan krijgen te lezen dat ze hun computer moeten upgraden naar Lion om te kunnen spelen op die site?
Ik wil namelijk niet gedwongen worden door welke afspraak dan ook gemaakt tussen sites en Apple om die Lion door mijn strot geduwd te krijgen, Lion heeft erg slechte recensies gekregen door de gebruikers en dus heb ik tot op heden nog geen upgrade genomen en werk nog steeds met OSX 10.6.8
Ben erg benieuwd of anderen dit ook zijn tegen gekomen en als dit zo is, stop ik gelijk met het spelen op deze site, ik zou dat een oneerlijke manier van zaken doen vinden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iMac en spelletjessite
Re: iMac en spelletjessite
Ik zou die slechte recensies van Lion wel eens willen zien, maar dit terzijde.
Heb je ook al eens een andere browser dan Safari geprobeerd? Bijvoorbeedl Firefox of Chrome.
Heb je ook al eens een andere browser dan Safari geprobeerd? Bijvoorbeedl Firefox of Chrome.
Geen idee meer waar ik dat gelezen heb, maar heb het gelezen, de mac zou er logger door worden, echte verbeteringen zouden er niet zijn. Hoe dan ook besloot ik te wachten op de versie na lion...geloof dat ie in juli uitkomt.
Ik gebruik 2 browsers Google Chrome, Firefox regelmatig...... en Safari met mate en op alle drie wil Java niet starten op die site.
Op alle drie kreeg ik na uitschakelen van Java te lezen dat ik moest upgraden naar Lion...tis me een raadsel.
Maar iig bedankt voor je reactie.
Ik gebruik 2 browsers Google Chrome, Firefox regelmatig...... en Safari met mate en op alle drie wil Java niet starten op die site.
Op alle drie kreeg ik na uitschakelen van Java te lezen dat ik moest upgraden naar Lion...tis me een raadsel.
Maar iig bedankt voor je reactie.
GJvdZ bij deze een van de commentaren over Lion
Turned my computer into a brick
Quite disappointed in this update. It has left my computer virtually useless.
Updated my OSX 10.7.3 Quad-Core Xeon Tower using the update, and now my computer won't boot. (And no, I did not have File Vault or any encryption on my machine)
Make sure you have a solid backup before running this "small" incremental update.
So after an hour of trying everything possible in Safe mode (Command-R), I grabbed a dusty old drive (with a backup of 10.6.4) from the closet. I dropped the drive back in the tower and downloaded the 10.7.4 combo dmg. Just to find out I can't run the installer on a system running 10.6 (nor through terminal). Ugh.
After 3 hours and counting (updated 10.6.4 to 10.6.8 to get the app store, and now re-downloading the 10.7.4 from the app store to try and reinstall over the previous install.
VERY ANNOYED. I was slow at installing 10.7.3 because many people were experiencing the same type of problem. But it was so buggy, that I was hoping this would fix the issues I was experiencing.
Turned my computer into a brick
Quite disappointed in this update. It has left my computer virtually useless.
Updated my OSX 10.7.3 Quad-Core Xeon Tower using the update, and now my computer won't boot. (And no, I did not have File Vault or any encryption on my machine)
Make sure you have a solid backup before running this "small" incremental update.
So after an hour of trying everything possible in Safe mode (Command-R), I grabbed a dusty old drive (with a backup of 10.6.4) from the closet. I dropped the drive back in the tower and downloaded the 10.7.4 combo dmg. Just to find out I can't run the installer on a system running 10.6 (nor through terminal). Ugh.
After 3 hours and counting (updated 10.6.4 to 10.6.8 to get the app store, and now re-downloading the 10.7.4 from the app store to try and reinstall over the previous install.
VERY ANNOYED. I was slow at installing 10.7.3 because many people were experiencing the same type of problem. But it was so buggy, that I was hoping this would fix the issues I was experiencing.
-
Spelpunt-Webcare
- Contacteer:
Beste Spelpunt Speler,
Wat ontzettend vervelend dat je niet bij ons kunt inloggen!
Indien je ons een mailtje stuurt via [email protected] dan kunnen we je de stappen mailen die je moet doen om er weer op te komen!
We hopen van je te horen,
Het Spelpunt Webcare Team
Wat ontzettend vervelend dat je niet bij ons kunt inloggen!
Indien je ons een mailtje stuurt via [email protected] dan kunnen we je de stappen mailen die je moet doen om er weer op te komen!
We hopen van je te horen,
Het Spelpunt Webcare Team