LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door snepke »

ciske schreef:
En gewoon dat beest gaat in mijn voortuintje zitten!!!
:?: Jij hebt geen voeten? Doen ze het nooit meer.
Wel de baas dan en niet de hond een trap verkopen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door ciske »

snepke schreef:
ciske schreef:
En gewoon dat beest gaat in mijn voortuintje zitten!!!
:?: Jij hebt geen voeten? Doen ze het nooit meer.
Wel de baas dan en niet de hond een trap verkopen.
:lol: Uiteraard.

graanvaarder
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2010 20:00

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door graanvaarder »

"Weitech Garden Protector WK-0052" dat is een produkt hawkwind en dat product weert o.a. een kat uit de tuin. Je bedoelt zeker dat dit topic op een verkeerd forum is geplaatst.... het forum heet.....Producten...Huishoudelijk apparatuur :lol:

hawkwind schreef:
@mafvogeltje

Sinds wanneer is een kat een huishoudelijk apparaat / ongedierte.
Sterkte mafvogeltje met je situatie.

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door hawkwind »

puma73 schreef:krijg je niet de bijval waar je op hoopte, de enige die zielig doet ben jij met je onzinnige laatste bijdrage.
O ja, en graag onderbouwen wat onzinnig is.
Alles wat ik verkondig is een waarheid als een koe (vies beest btw).

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door nevermind »

Eigenlijk zijn jullie allemaal zielige mensen.
Hoe weet je dat, ik en andere leden hebben helemaal niet gereageerd.
Dus onzinbericht.
Alles wat ik verkondig is een waarheid als een koe (vies beest btw).
Oh ja, ook nog profeet. :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ciske schreef:
Dus omdat u het nooit gezien heeft, gebeurt het natuurlijk niet. Nou ik heb het vaak genoeg gezien.
Waarom dan je mond niet open doen?? Dat is zo dom dat mensen niks zeggen. Laat me raden.....angst :mrgreen:

Nee het draait niet om de belasting, het draait om het feit dat je meer last hebt van katten dan van honden.
Ik zeg er niet altijd meer wat van, omdat het toch geen zin heeft. Hondeneigenaren die zo aso zijn dat ze de hond in een tuin laten schijten, kunnen alleen een grote bek opzetten als je er netjes wat van zegt en de volgende keer laten ze ze juist in je tuin schijten.

Een van de keren dat ik er wel wat van gezegd heb, was ik in de voortuin aan het werk. De baas in kwestie liet zijn hond gewoon zijn gang gaan in de voortuin van de buren. Ik zei er wat van en hij zette toch een grote bek op dat het zijn zaak wel niet was. Van boven had ik ook wel eens gezien dat diezelfde ook in onze tuin had gescheten. Nadat hij een grote slabek had opgezet liep ie weg. Ik pakte een schepje waar ik mee bezig was en schepte de stront op en gooide hem dat na, voltreffer en een opmerking ruim je zooi zelf op.

Het is nog steeds geen feit dat men meer last heeft van katten dan van honden, dan enkel uw mening.

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door karateb »

Een vangkooi halen bij het asiel en daar voedsel inleggen en die beestjes dan naar het asiel of naar de Chinees brengen dan was het probleem bijna opgelost, alleen kijken ze bij het asiel of het dier gechipt is. Ik vind dat je nog coulant bent mafvogeltje. Geld uitgeven omdat een stel asociale mafketels schijt heeft aan de wereld :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou ik ben type wat die hond een schop geeft,kan dat echt niet! nou ja lichamelijk niet eens :lol: :lol: maar man dat beest is me groot!!!!
maar ze heeft het nu wel door,het baasje...tuthola...
gebeurd dus niet meer,maar nu haalt ie het nog niet dus nu ligt het in het zijpad,leuk als je daar loopt en je let niet op,ga je zo op je plaat..
laat die hond gewoon op tijd uit!!


snap echt niet dat mensen het gewoon niet opruimen van de stoep...
grasveld oke..hier hebben we dan de poepescooper,die vanmorgen om 7,10 al bezig was..lekker werkje op je nuchtere maag,jak..

ja en de krolsche poes is er ook nog,ik kan niet eens boos worden...nou ja,ben wel geïrriteerd,maar...zou haar niks kunnen doen,dat ook weer niet..

oh ja wie zei dat nou over dat katte schrik,zo dat stinkt man! idd naar knoflook en werkt voor geen meter,
toen wij nog bordes hadden ,strooide we het ook lekker royaal aan beide kanten..FOUT,wij zaten binnen en de kat zat lekker in me tuin!!
wat klopt er niet aan het verhaal :lol: :lol:

Quannik
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jun 2012 20:59

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Quannik »

Wij hebben 22 jaar katten gehad en die kwamen nooit vrij buiten. Altijd afgeschermd zonder dat ze weg konden. Om meerdere redenen, om geen overlast aan andere mensen te geven en om ze geen ongeluk te laten krijgen.

Als je dieren hebt, hond of kat, die naar buiten kunnen moet je zorgen dat ze geen overlast veroorzaken. Jij vind het dier leuk, anderen misschien niet. En als je als baas van een hond je hond in de voortuin van een ander laat kakken ben je een hork.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door ciske »

Quannik schreef:Wij hebben 22 jaar katten gehad en die kwamen nooit vrij buiten. Altijd afgeschermd zonder dat ze weg konden. Om meerdere redenen, om geen overlast aan andere mensen te geven en om ze geen ongeluk te laten krijgen.

Als je dieren hebt, hond of kat, die naar buiten kunnen moet je zorgen dat ze geen overlast veroorzaken. Jij vind het dier leuk, anderen misschien niet. En als je als baas van een hond je hond in de voortuin van een ander laat kakken ben je een hork.

Het zou mooi zijn als iedereen zich zo zou opstellen. Was er ook geen gedoe over katten en honden.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@uannik( als ik het goed schrijf)

Goede instelling,even voorop gesteld ik hou erg van dieren , al heb ik ze zelf niet.

Als ik zelf al een hondje zou hebben,geen pony!!! Hondje dan zou ik er voor zorgen dat niemand last heeft.
Althans wattige macht ligt,maar dat is veel...

Hier ook smalle straat,allebei kanten auto,s je rijd 20 km...en dan nog wil er wel eens en hond hop voor springen,moet je dat baasje zien kijken,kan je niet uit kijken!! Nee hou je hond vast ...maar ja??

Ach het zijn allemaal lieve dieren....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Quannik schreef:Wij hebben 22 jaar katten gehad en die kwamen nooit vrij buiten. Altijd afgeschermd zonder dat ze weg konden. Om meerdere redenen, om geen overlast aan andere mensen te geven en om ze geen ongeluk te laten krijgen.

Als je dieren hebt, hond of kat, die naar buiten kunnen moet je zorgen dat ze geen overlast veroorzaken. Jij vind het dier leuk, anderen misschien niet. En als je als baas van een hond je hond in de voortuin van een ander laat kakken ben je een hork.
Super goede instelling !

Quannik
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jun 2012 20:59

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Quannik »

rozemarijntje schreef:@uannik( als ik het goed schrijf)

@Rozemarijntje, Het is Quannik, met een Q, maar @ mag ook hoor.

We houden zelf enorm veel van dieren, hebben nu geen katten meer. Maar dat wij van dieren houden wil niet zeggen dat iedereen ze leuk vind. (al kan ik dat laatste me eigenlijk niet voorstellen ;-) )

Quannik
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jun 2012 20:59

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Quannik »

Chocomelk schreef: Super goede instelling !
Ik vind het ook niet leuk als mensen zonder het van te voren te vragen hun hond meenemen als ze op bezoek komen. Nu hebben we geen katten meer, maar sommige mensen namen hun hond mee als als ze hier kwamen. Katen in de stress, blazen naar de hond natuurlijk. En of we dan de katten konden opsluiten in de slaapkamer. Nee dus. Hun huis, hun vrijheid en ik ging ze niet opsluiten omdat iemand een hond meenam.

Tenzij de katten zelf in de slaapkamer wilden, dan wel, maar niet opsluiten omdat andere mensen dat willen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hmm honden mee op bezoek nemen ! :shock:
Nee dat zou ik zelf ook niet erg leuk vinden dat men
ongevraagd een hond meeneemt op bezoek.

Maar dat zegt weer genoeg over het baasje van de hond.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door plumber »

Topic op zich vind ik prima niks mis mee.
Maar wat heeft dit met huishoudelijke apperatuur te maken.
Heb niks geen huishoudelijk appie die in wie dan ook zijn tuin schijt. :wink:

hop
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:55

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door hop »

@plumber

graanvaarder

Geregistreerd: 28 aug 2010 20:00
Berichten: 33

Antwoord met een citaat
Ongelezen bericht 24 jun 2012 18:01
"Weitech Garden Protector WK-0052" dat is een produkt hawkwind en dat product weert o.a. een kat uit de tuin. Je bedoelt zeker dat dit topic op een verkeerd forum is geplaatst.... het forum heet.....Producten...Huishoudelijk apparatuur :lol:

hawkwind schreef:
Citaat:
@mafvogeltje

Sinds wanneer is een kat een huishoudelijk apparaat / ongedierte.


Sterkte mafvogeltje met je situatie.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wil je geen katten en ander ongedierte meer in je tuin ?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou za je sterker zeggen chocomelk,mijn eerste fysio!! Die had een tekel....
Afijn ik moest 8 wk plat op bed en ze kwam dus aan huis,ja je gelooft het niet....neemt ze die tekel mee,die eerst even lekker hier aan de singel had staan graven ,toen mijn huis in en zo op me bed sprong...ja wat zeg je dan??
Tot man thuis kwam en die hond zag en zei zo wat is dat dan!!! Niet al te vriendelijk,tot hij de fysio zag oh zegt ie is hij van jou,ja zegt ze..oohh op zo,n toon nou lekker dan,,.heeft het gelijk niet meer gedaan.
Kan je toch niet maken!!!!!

Die hond nam ze altijd mee naar de praktijk.tot hij samen ging met de fysio die. Ik nu heb, zei een voorwaarde die hond komt de praktijk niet in....heeft ze een oude caravan gekocht en die elke dag voor de praktijk gezet,tja ach...
Ze werkt er nu niet meer,was echt niet wijs,vind dat je dat dus niet kan maken...bed kon gelijk verschoond worden,,,

Gesloten