LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen tele2 tele 2 lukt al een jaar niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
diderick

opzeggen tele2 tele 2 lukt al een jaar niet

Ongelezen bericht door diderick »

Ik heb voor mijn cafe altijd een aansluiting bij Tele2 gehad.
Na de dag van sluiting heb ik direct Tele2 gebeld om op te zeggen. Dit moest schriftelijk, dus heb ik direct een brief gestuurd met daarin de opzegging per datum 23 maart 2011.
Vervolgens zijn ze gewoon doorgegaan met rekeningen sturen. Ik heb ze meermalen gebeld om te vragen waarom dit nog steeds doorliep.
Hier kreeg ik alleen de reactie op dat ze niks hadden ontvangen. Vervolgens heb ik een aangetekende brief gestuurd met daarin dezelfde opzegging en dezelfde datum. Ook hierop is niet gereageerd.

Vele telefoontjes en enorme kosten aan brieven schrijven, bellen etc. krijg ik nog steeds iedere maand een nieuwe rekening van Tele2. Dit jaar is mijn boekhouding overgenomen door mijn zwager, en ook hij heeft opnieuw een brief opgesteld met noglaas het verzoek de lijn stop te zetten per datum 23 maart 2011. Dit is inmiddels ook weer 2 maanden geleden, en ik heb geen enkele reactie gehad. Nog steeds vallen de rekeningen in de bus. Inmiddels hebben ze ook al geruime tijd een incasso bureau op de zaak gezet, en inmiddels de deurwaarder die mij werkelijk schofterige brieven stuurt met het verzoek tot betaling, en ander beslaglegging op mijn loon en inboedel.

Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt, en vind het bij de beesten af dat Tele2 niets van zich laat horen, zelfs als je meermalen aangetekend brieven stuurt. Geen excuus, geen oplossing, en ook geen afzegging. In mei vorig jaar is het pand van mijn cafe gesloopt, en deze stond er toen niet eens meer. Maar nog steeds beweren ze dat ze me rekeningen kunnen blijven sturen voor een aansluiting waar ik al een jaar vanaf probeer te komen, in een pand dat niet eens meer staat, en in een cafe dat ik al bijna anderhalf jaar niet meer heb. het is van de gekken dat je er gewoon in genaaid kan worden door Tele2 die je alleen maar opjaagt, en niet eens een aansluiting ka stopzetten na zoveel tijd en moeite.

Ik adviseer iedereen dan ook nooit met dit bedrijf in zee te gaan, want service kennen ze niet, ze jagen je vreselijk op kosten, bezorgen je slapeloze nachten en hebben blijkbaar alleen maar analfabeten in dienst, want brieven lezen kunnen ze dus niet, laat staan iemand fatsoenlijk helpen of te woord staan. Ik hoop nog steeds op een wonder, maar waarschijnlijk gaan ze door tot aan de rechter. Pas dan zal aan het licht komen hoe nalatig Tele2 is geweest, want ik bouw een flinke map met dossiers op, en neem te telefoongesprekken inmiddels ook maar op, want iedere callcentermedewerker zegt wat anders. Er is me zelfs een keer telefonisch toegezegd door een meneer dat hij de aansluiting zou stopzetten, omdat hij het ook niet netjes vond hoe dit ging, maar we zijn inmiddels een jaar verder. Hoe kom ik ooit nog van Tele2 af? Geen idee. Het pand is weg, mijn bedrijf ook maar rekeningen gaan maar door. Wie heeft hier een oplossing voor? En nogmaals, ga nooit in zee met Tele2, want je hebt er de rest van je leven spijt van, en ze plukken je helemaal kaal. Als je ze belt doen ze alsof je dood bent, maar je brievenbus weten ze te vinden. Hun eigen brievenbus is denk ik direct verplaats naar de vuilstort want ze lezen niks.

Bij Tele2 teken je dus for life, maar dat weet je niet van tevoren. Jammer dat een veel te groot bedrijf als Tele2 niet op de vingers getikt wordt door de overheid om dit soort oplichters praktijken te stoppen. DOE HET NIET!!!

Tele2 Webcare

Re: opzeggen tele2 tele 2 lukt al een jaar niet

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste diderick,

Erg vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de facturen en over de afmelding van je abonnement. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een passende oplossing gekomen bent en dat je nog geen reactie hebt ontvangen naar aanleiding van eerder verzonden brieven. Graag wil ik voor je kijken hoe we alsnog een passende oplossing kunnen bieden. Daarvoor heb ik de volgende gegevens van je nodig: postcode/huisnummer, klantnummer en een telefoonnummer waar we je op kunnen bereiken. Zou je dit willen sturen naar [email protected] o.v.v. diderick/Tros Radar?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

adje1971

Ongelezen bericht door adje1971 »

Gaat humor worden voor ons: ze hebben ons middels incassobureau en gerechtsdeurwaarder voor de rechter gedaagd..... Aanklacht rammelt aan alle kanten, feiten zijn door Tele2 (aantoonbaar) verdraaid en verzwegen dus dat word lachen voor de rechter....

Tele2 Webcare

Hallo diderick,

Bedankt. Ik heb je gegevens ontvangen en ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen. Zodra ik meer weet dan laat ik het hier weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

diderick

Nou ik ben benieuwd. Inmiddels weer een week verder, en nog geen opzegging. Zo moeilijk zal het toch nietvzijn voor tele2?

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit is zo'n ernstig verhaal dat je een geschil aan kan spannen tegen Tele2 bij www.sgc.nl

Tele2 Webcare

Beste diderick,

Ik heb je een mail gestuurd betreft je contactgegevens. Zou je hier antwoord op kunnen geven via [email protected]? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste diderick,

De contactgegevens zijn binnen, bedankt voor de snelle reactie!
Mijn collega neemt z.s.m. contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste diderick,

Voor een volledige afhandeling van het probleem probeert mijn collega contact met je op te nemen. Na het laatste telefonisch contact heeft mijn collega je niet meer te pakken gekregen. Zou je je bereikbaarheid door willen geven via [email protected] o.v.v. diderick, zodat er contact met je opgenomen kan worden?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

geweldig9876

Ongelezen bericht door geweldig9876 »

Ik heb meer last gehad van malafide praktijken van Tele2. Tele2 reageert niet op aangetekende brieven. Danielle van Tele2 webcare loopt hier op TrosRadarforum als een wolf in schaapskleren rond en preekt als vos de passie. Ik raad niemand in mijn vriendenkring aan om Tele2 als provider te nemen. Ik ben helemaal klaar met Tele2.
Verder mag de hele Mobiele of vaste Telefoniewereld eens door iets of iemand op de schop genomen worden. Wie of wat kan die twijfelachtige wereld eens kontroleren en kwade elementen uitbannen of gewoon van de wereldbol de ruimte inschoppen.
Er wordt in die malafide wereld goudgeld verdiend over de ruggen van ons consumenten die zich moeilijk kunnen verdedigen.
Bij Tele2 heet het bloedhondincassobureau in opdracht van Tele2 zoiets als Interim Justitia. Ook al zo'n dief die goudgeld verdient aan de Tele2 malafide praktijken. Ik kan die TV-reklame van die zwarte schapen niet meer uitstaan. Danielle, het zijn niet jouw mogelijk goede bedoelingen die het hem doen. (Die vertrouw ik zo langzamerhand ook niet meer). Het is zoals Tele2 als slecht en onrechtvaardig en bijzonder lastig wordt beleefd door de klant die dit "gedoe" zat is, ook omdat hij het allemaal in zijn vrije tijd moet doen. Jij doet dit in je werktijd. Een zeer ongelijke situatie.

Een forum als TROS Radar probeert zulke praktijken wereldkundig te maken waarvoor ik TROS Radar wil bedanken.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

@Geweldig: Je slaat de spijker op zijn kop.

Heb je al gedacht aan het indienen van een geschil tegen Tele2 via http://www.degeschillencommissie.nl/kla ... =tele2&p=1 ?

Ik heb eergisteren 143 euro op mijn rekening gestort gekregen van KPN n.a.v. 18 euro die KPN mij weigerde terug te betalen. KPN wilde schikken in mijn SGC geschil met ze omdat ze toch kansloos waren. Geld is de enige taal die deze bedrijven verstaan. Helaas.

Geloof me, dit is de makkelijkste manier om je geld terug te krijgen van Tele2. Als je nog vragen hebt zal ik ze beantwoorden.

diderick

Beste Tele 2,

Zoals u inmiddels wel begrepen hebt ben ik niet altijd makkelijk te bereiken waar jullie altijd net bellen als ik dienst heb op mijn werk. Ik zal daarom ook maar even op deze manier reageren in de hoop dat jullie dit bericht wel lezen. Ik heb inmiddels begrepen dat alle incasso's zijn terug gedraaid, maar dan wel graag het volgende. Ik heb u al eerder gevraagd om een schriftelijke bevestiging naar mij te sturen waarin u aangeeft fouten te hebben gemaakt, en welke stappen u hebt genomen / gaat nemen om dit alsnog recht te zetten. Ik wil namelijk graag bewijs kunnen tonen aan uw lieve incasso bureau als deze onverwacht volgend jaar weer met nieuwe rekeningen komt. Deze door mijn reactie gevende medestanders op dit forum beschreven incasso bureau Intrum Justitia staat namelijk niet bepaald bekend om de goede afwikkeling en vriendelijke benadering naar betrokkenen, ook als deze in hun recht staan.

Indien u nog contact wil opnemen dan kan dat natuurlijk, maar misschien handig om eens op een andere tijd te bellen?

Mvg,
Diderick

p.s. Vervelend he, als je niemand te pakken krijgt en een zaak wil afhandelen en sluiten. Weet ik alles van na anderhalf jaar.

Tele2 Webcare

Beste diderick,

Wanneer je me per email laat weten op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent, kunnen we de belpoging herhalen. Mijn collega kan dan telefonisch de afhandeling met je bespreken en afspraken maken over de bevestiging. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten