LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio na aflopen contract nog steeds 1 jaar vast??

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ozbob

Oxxio na aflopen contract nog steeds 1 jaar vast??

Ongelezen bericht door ozbob »

Onlangs is mijn contract persiode van 5 jaar vast afgelopen, heb toen een briefje gehad dat het afliep en ander contract kon afsluiten.
Het blijkt echter volgens de Oxxio broeders bij uitblijven reactie stilzwijgend over te gaan in een jaar contract. Bij voortijdige ontbinding hiervan wordt 55 euro in rekening gebracht.
Klopt dat eigenlijk wel? ik ben namelijk nog steeds in afwachting van een offerte via de eigenhuis actie....

MAXIEM

Re: Oxxio na aflopen contract nog steeds 1 jaar vast??

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ozbob

Ook al zou het 155 euro kosten, dan nog zou ik opzeggen. Op het eind van de rit ben je ook dan nog naar mijn mening goedkoper uit bij de meeste andere leveranciers.

Maxiem.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

ozbob

Ongelezen bericht door ozbob »

Ik heb opgezegd, Eigenhuis had een loting waaruit twee leveranciers naar voren kwamen die een stuk voordeliger konden leveren.
Gezien ik voor 3 jaar vast had gekozen neem de nieuwe leverancier de kosten over. Ik neem aan dat deze wel de meest ergonomische oplossing kiest.
Ik weet het verdient niet de schoonheids prijs om er zo onderuit te komen :lol:

EnergieH

Ongelezen bericht door EnergieH »

Ozbob

Je maakt ons nieuwsgierig..
Als ik zo vrij mag zijn..Voor welke Energieleverancier heb jij gekozen..??..NLE/NEM..of..Electrabel..??..of evt. toch nog een andere...

Henk.

Gesloten