LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Maxisun?
-
Iemand ervaring met Maxisun?
Ik heb gisteren (d.d. 20 mei 2004) een reis geboekt naar Turkije bij Maxisun (http://www.maxisun.nl). Zij zijn aangesloten bij de ANVR en het SGR, dit heb ik tevens nagekeken op de website van het ANVR. Maar nu zou ik graag ervaringen willen horen van mensen die al eens op reis zijn geweest met deze organisatie.
Re: Iemand ervaring met Maxisun?
Kijk ook eens op de site (forum) van www.wereldwijzer.nl
Staan dacht ik wel wat reactie,s op en anders vraag je het daar even op het Turkije forum van die site.
Succes ermee.
Staan dacht ik wel wat reactie,s op en anders vraag je het daar even op het Turkije forum van die site.
Succes ermee.
ik heb ooit bij een kleine touroperator gewerkt welke ook turkije in hun programma hadden. hier hadden wij te maklen met onze incoming agent litoral travel turkije (de eigenaar van maxisun).
Deze litoral travel presteerde het om van de 10 klanten, 8 ervan in een ander hotel te plaatsen zonder dat het bedrijf waar ik gewerkt heb ervan af wist.
Mijn ervaring met Turkse touroperators is dat het van die snelle jongens zijn die over lijken gaan en maar een doelstelling hebben hoe verdienen we zo snel mogelijk heel veel geld. Een advies boek een turkije reis altijd bij een degelijke Nederlandse touropertor zoals Neckermann , tui , sudtours, etct etc dan weet je ten eerste zeker dat je in een betrouwbare airline zit en dat je waar krijgt voor je geld.
Het meestal zo bij die turkse jongens dat ze bij alles zijn aangesloten zoals het anvr en sgr maar als het te heet onder hun voeten wordt dan laten ze de hele zaak vliegen zoals Impekstur, kat reizen, etc, etc en dan sta je nog met lege handen.
Deze litoral travel presteerde het om van de 10 klanten, 8 ervan in een ander hotel te plaatsen zonder dat het bedrijf waar ik gewerkt heb ervan af wist.
Mijn ervaring met Turkse touroperators is dat het van die snelle jongens zijn die over lijken gaan en maar een doelstelling hebben hoe verdienen we zo snel mogelijk heel veel geld. Een advies boek een turkije reis altijd bij een degelijke Nederlandse touropertor zoals Neckermann , tui , sudtours, etct etc dan weet je ten eerste zeker dat je in een betrouwbare airline zit en dat je waar krijgt voor je geld.
Het meestal zo bij die turkse jongens dat ze bij alles zijn aangesloten zoals het anvr en sgr maar als het te heet onder hun voeten wordt dan laten ze de hele zaak vliegen zoals Impekstur, kat reizen, etc, etc en dan sta je nog met lege handen.
-
Reisje: daar had ik al gekeken en zelfs een bericht gepost of mensen ervaringen met deze touroperator hadden. Maar daar zijn nog geen reacties op gekomen.
Okè dan. Het was ook maar een suggestie hoor! Misschien dat je hier dan wat reactie,s zal krijgen. Je ziet wel, er reageerd meteen al iemand, dus het word gelezen.
Nogmaals succes hoor!
Nogmaals succes hoor!
-
Dank je wel. Hoop iig op goede ervaringen na het verhaal gelezen te hebben van hansie8
Ik heb het gelezen. Daarom dacht ik dat er al wat reactie,s waren, maar dus niet. Jammer. Maar kan nog wel toch?
Ach, komt vast wel goed. Dan lezen wij jou reactie,s toch tegen die tijd!
Ach, komt vast wel goed. Dan lezen wij jou reactie,s toch tegen die tijd!
-
Hansie8: Blijkbaar is er een heleboel veranderd sinds jij met Litoral Travel hebt gewerkt want alles is echt perfect verlopen. Uitstekende host ter plaatse (Jan, deze had ook al voor Neckermann en Oad gewerkt in Turkije). Reisbescheiden had ik op tijd in huis en transfer van en naar hotel is ook perfect verlopen. Zou zo weer met Maxisun op vakantie gaan !
Heerlijk toch DutchDevil dat het toch goed verlopen is? Goeie reklame voor ze. Het kan dus wel! Bedankt voor je mededeling over julie ervaring!
Reisje.
Reisje.