| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nooit meer kopen bij Otto
Nooit meer kopen bij Otto
Midden mei een speelgoedwinkeltje besteld bij Otto,met een levertijd van 14 dagen.Veel voor een webwinkel,maar goed. Op 31 mei bericht gekregen van Otto middels brief en rekening overzicht. de winkel is naar u onderweg. Tot dusver alles goed. Op 14 juni maar eens gebeld, geschreven en een klacht ingedient, waar blijft de bestelling. Niemand die wat wist. Een erg onduidelijke dame aan de telefoon die weinig tot niets wist. Mailtjes die doorgestuurd werden, maar daarna tot op heden niet beantwoord. Op 20 juni toch maar weer eens gebeld, En weer geen duidelijk antwoord, waar is die bestelling ergens. Via Mijn Otto niet te volgen. Tot maandag 25 juni, ineens zie ik op Mijn Otto dat de winkel op één of ander wonderbaarlijke manier weer retour is bij Otto. Nooit bij mij geweest. Ondertussen al wel extra kosten vanwege de retour zending. Nu kan die weer na mij gezonden worden, maar weer met een levertijd van 14 dagen, terwijl dat ding in het magazinjn staat. Ben benieuwd hoe Otto levert, met paard en wagen of via Afrika. 
Re: Nooit meer kopen bij Otto
Ik zou de bestelling annuleren. Als je zolang op iets moet wachten dan zou het voor mij niet meer hoeven. En voor alle zekerheid een aangetekende brief dat je nooit het keukentje ontvangen heb en ook niet heb teruggestuurd en dat je niet betaald.