Vesting Finance , een incassobureau, wil mij voor de rechter slepen voor een rekening die KPN aan hen heeft overgedragen. Het gaat om een abonnement dat ik niet heb. KPN heeft inmiddels toegegeven dat er helemaal geen gebruik gemaakt is van dit abonnement maar ik moet wel betalen, omdat ik het niet beëindigd heb.
Ik vrees dat ik soms wat slordig ben en ik heb het al een hele tijd gewoon betaald omdat het automatisch wordt afgeschreven.
Het ging om iets wat ik ooit een maand gratis op proef had en binnen de termijn weer heb ingeleverd.
Wat kan ik hier nu tegen doen. Noch KPN noch Vesting Finance is voor rede vatbaar. Ik heb inmiddels zo'n tien aangetekende brieven verstuurd. Na een half jaar gaf KPN eindelijk toe dat er geen gebruik is gemaakt van de rekening, maar ik moet wel betalen.Zelf wil ik het onterecht betaalde geld terug hebben.
Wat kan ik het beste doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalen voor KPN abonnement dat ik niet heb
-
Re: Betalen voor KPN abonnement dat ik niet heb
brammetjebram schreef:Vesting Finance , een incassobureau, wil mij voor de rechter slepen voor een rekening die KPN aan hen heeft overgedragen. Het gaat om een abonnement dat ik niet heb. KPN heeft inmiddels toegegeven dat er helemaal geen gebruik gemaakt is van dit abonnement maar ik moet wel betalen, omdat ik het niet beëindigd heb.
Ik vrees dat ik soms wat slordig ben en ik heb het al een hele tijd gewoon betaald omdat het automatisch wordt afgeschreven.
Het ging om iets wat ik ooit een maand gratis op proef had en binnen de termijn weer heb ingeleverd.
Wat kan ik hier nu tegen doen. Noch KPN noch Vesting Finance is voor rede vatbaar. Ik heb inmiddels zo'n tien aangetekende brieven verstuurd. Na een half jaar gaf KPN eindelijk toe dat er geen gebruik is gemaakt van de rekening, maar ik moet wel betalen.Zelf wil ik het onterecht betaalde geld terug hebben.
tja ik denk dat je de pineut bent, over hoeveel geld gaat het ?
Wat kan ik het beste doen?
-
- Contacteer:
Heb je hier bewijs van?brammetjebram schreef: Het ging om iets wat ik ooit een maand gratis op proef had en binnen de termijn weer heb ingeleverd.
Ontvangstbevestiging, inleverbewijs, melding van beeindiging of wat dan ook?
Overleg dat dan.
Houd er rekening mee dat Vesting een niet al te goede reputatie heeft (gebruik de zoekfunctie maar).
Zoek alle papieren bij elkaar - en neem contact op met de rechtsbijstand of het juridisch loket voor advies.
-
Geen bewijs van het inleveren, dat werd wel genoteerd op een lijst waar ik bij stond, maar wel heeft de KPN zelf erkend dat het nooit is gebruikt., maar ik moet wel betalen. Ik ga er in ieder geval mee verder...
Heb je geen bewijs gekregen, papiertje of zo, dat je alles hebt ingeleverd. Het op een lijst noteren is erg vaag. Zonder bewijs wordt het moeilijk en denk ik dat je gewoon moet betalen.