LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door shamyrah »

Zet angst en bedenkingen om in daden

Ieder die denkt ach het helpt toch niet, misschien is weer demonstreren wel overkill, misschien luisteren ze toch weer niet, kortom ach wat zijn wij hulpeloos

Mensen doe iets, verzet je, kom ook langs in Amterdam en het helpt wel. Alle kleine beetjes helpen.
Dat geldt voor iedere gedupeerde, jong of oud.
Doe het voor jezelf en mede-gedupeerden en dat zijn er nog al wat.

Tegen dergelijke maatschappijen en een soms lakse regering is het stap voor stap.

Piet ik kom in ieder geval één dag. :twisted:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Jeroen,

Op de eerste plaats ben ik niet Jean de Zwaan, en is dit door minstens 5 mensen al eerder bevestigd worden (incl. de Tros!) dus dat je dat nu nog denkt geeft wel aan hoezeer je probeert net te doen of ik een oplichter ben.

Daarbij heb ik niks tegen dhr. Koremans maar hoef ik het toch ook niet steeds met hem eens te zijn, vrienden hebben toch ook wel eens meningsverschillen; is toch heel normaal.

Los van je spellingsfouten is het maar de vraag of ik geen krediet heb, wie beoordeelt dat en wat zijn daarvoor de maatstaven?

Heb nog géén inhoudelijke reacties gehad op het geen wat ik geschreven had namelijk dat de vele demonstraties ook averechts kunnen gaan werken en mensen er zich aan gaan irriteren.

Laten we het gewoon bij de inhoudelijke discussie houden…

m.v.g. justice man

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Justice man,

Je moet hier op dit forum geen onwaarheden lopen vertellen!
Verder verbaast het me dat u nu met veel lof over de CGA praat terwijl u in eerdere berichten toch min of meer aangaf dat de CGA een lachertje was en dat ze toch niks concbipss zouden bereiken.
Waarom nu deze ommezwaai?
Ik heb alle berichten van Piet gevolgd maar wat je hierboven vermelde is absolute onwaarheid.
Om dat aan te tonen verzoek ik je de passage waarin Piet dit verteld heeft hier op dit forum te laten zien.

Het ziet er naar uit dat je nog niet veel veranderd bent sinds je hier op dit forum verscheen onder tig aliassen en ook de daarbij evenzo vele malen dat je werd gebanned op dit forum.
Als je hier op dit forum op deze manier blijft doorgaan om mensen in een kwaad daglicht te plaatsen dan zit de volgende banning er al weer aan te komen want ook de redactie zou je wel eens nauw lettend in de gaten kunnen houden. Ik vraag mij af waarom je nog niets hebt geleerd van de lessen van het verleden. Terzake doende opmerkingen zal niemand je kwalijk nemen maar aan stellingmakerij en mensen in een verkeerd daglicht stellen is absoluut geen behoeft op dit forum.
Dus laat ons de informatie zien waarbij Piet zijn waardering uit zou spreken voor de CGA!!!!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste bezoeker,

Als u eerst eens bewijst dat ik dit jaar naast de naam “justice man 007” nog andere berichten heb gepost onder andere namen dan wil ik best die passages opzoeken.
Daarbij hoef ik niet alles te bewijzen wat ik zeg, daar de mensen die twijfelen eraan zelf ook zaken kunnen nazoeken.

m.v.g. justice man

(en de TROS Radar houdt iedereen goed in de gaten; u en mij dus ook)

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door ad »

Vandaag, 21 mei een mailtje gehad van Payback met de oproep om op 26 en 27 mei te komen demonstreren.
Ik sta volledig achter de initiatieven van Piet en Payback om aandacht te vragen voor de aandelenlease-ellende.
Vorig jaar was ik bij de de demonstraties in Amsterdam en Den Haag.

Ben het echter wel met Justice man eens dat een tweede demonstratie in twee weken tijd wel wat veel van het goede is. Vraag me af of de media weer interesse hebben.
Bovendien is een week te kort om veel mensen te mobiliseren.
Het ware beter om wat meer tijd uit te trekken.

Groet,

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door leida »

Geplaatst op 27 Mar 2004 19:28 door justice man 007


--------------------------------------------------------------------------------

Beste mevrouw Blok,

bent u de vrouw van de beroemde heer L. Blok?

Zo ja; zou u dan eens contact met me willen opnemen?

m.v.g.

justice man 007

(e-mail: [email protected])

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dat zei ik dus al Ad, initiatief is prima, maar 2 x 2 dagen demonstreren in 2 weken tijd, en dan ook slechts 1 week van te voren bekendmaken…..

Zou me verbazen als de opkomst hoger is dan de afgelopen week, maar wens de demonstranten en initiatiefnemers het beste toe!

m.v.g. justice man

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Jusitce man,

Een bijzonder slecht verweer van jou betreffende jouw ongenuanceerde en laag bij de grond gerichte aantijgingen.
Beste bezoeker,

Als u eerst eens bewijst dat ik dit jaar naast de naam “justice man 007” nog andere berichten heb gepost onder andere namen dan wil ik best die passages opzoeken.
Daarbij hoef ik niet alles te bewijzen wat ik zeg, daar de mensen die twijfelen eraan zelf ook zaken kunnen nazoeken.
Maar het ergste vind ik nog de kwetsende en een slag onder de gordel veroorzakende opmerking van je waar ik mij bijzonder boos over maak en waarbij je laat zien dat je nog geen steek veranderd bent nadat je hier 2 jaar geleden op het forum kwam als Wobbe de Vries die letterlijk iedereen schoffeerde als medewerker van SpaarSelect.
Maar ben ervan overtuigd dat u tegen een betaling wel een paar pay-back mensen u gelijk laat geven om uw overtrokken acties om weer 2 dagen te gaan demonstreren na vorige week door te zetten en met hand en tand te verdedigen!

Hou durf jij als snotneus dhr. Koremans - waarvan ik van tientallen mensen heb vernomen dat deze man op een tomeloze manier zich inzet - daarbij zichzelf en zijn gezin volledig wegcijferend - zonder enig eigen belang, de gedupeerde op een fantatische wijze bijstaat, zo in een kwaad daglicht te plaatsen. Hier doe je dhr. Koremans een groot onrecht mee aan, sterker nog, zolang je niet kan bewijzen dat dhr. Koremans de bovengenoemde uitspraak heeft gedaan dan is dat pure laster.
Indien je niet van plan bent om deze informatie hier op dit forum te plaatsen dan zal ik de Redactie verzoeken om jouw in ieder geval hierover tot de orde te roepen. Zo ga je niet met mensen om ook al ben je duizend maal Wobbe de Vries.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Op de teentjes getrapt bezoeker (is vervelend hè als niet iedereen het met uw grote voorbeeld dhr. Koremans eens is hè?!

m.v.g. justice man

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door trudy »

Justice man

Piet Koremans stond beide Aegon-dagen van 8.00 uur 's morgens tot de laatste minuut om 18.00 uur de hele dag op zijn benen in de brandende zon. Zelf was ik er beide dagen een dagdeel(tje). Viel niet mee.

Plus de hele organisatie vooraf.
Met zijn medewerkers voor alle demonstratie-spullen gezorgd. Met iedereen gesproken die daar behoefte aan had.

Ik betrapte mijzelf erop dat ik ongelooflijke bewondering voor deze man opvatte. Zo zijn er niet meer veel te vinden.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Laten we niet reageren op wat juistice allemaal weer bralt.!
Dan gaat de lol er meteen af voor hem.
Zonde van ieders tijd om op zulke onbenullen te reageren.

Wij zetten ons in voor de goede zaak en staan volledig achter Piet en
komende postactie/demo bij Dexia A'dam.

Er zullen er velen komen.ZEKER WETEN !!!!

mvg Rob
allen goed weekend.

ps.meld U aan!!!!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Kijk en dit is nu datgene wat ik bedoel, zodra iemand een andere mening toegedaan is dan wat zat Dexia fout en wat hebben ze er ons ingeluisd en Piet en pay-back is top dan moeten ze je meteen negeren en gaan ze zoeken naar argumenten zodat je niks meer zegt.
Soms vind ik het wel prettig en goed voor de discussie als personen als Dubio en Leidia eens vanuit de optiek van de Dexia bank hun verhaal doen en de belangen uitlegt van Dexia.
Nogmaals ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar hierdoor worden de verhalen wel niet steeds eentonig, maar blijven ze meer realistischer.
Het valt ook niet mee, wanneer je op het punt staat je auto en/ of huis te moeten verkopen om de schuld aan Dexia te voldoen en dan nog helder en zakelijk en objectief moeten blijven denken.
Maar om alleen lovend te zijn over mensen die andere napraten vind ik maar zielig.

Heb liever een discussie waarin 2 partijen over en weer antwoorden en hun mening omtrent actuele zaken geven, en niet dat er alleen maar geschoten mag worden naar Dexia en iedereen die daar achter staat geheel of gedeeltelijk en dat ze niks mogen terugzeggen.

m.v.g. justice man

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Karel »

Ik begin zo lanzamerhand erg over m'n nek te gaan wat justice man hier loopt te schreeuwen.
Is blijkbaar vergeten dat hij veel mensen diep in de ellende heeft gestort toen hij nog voor spaarselect werkte.
Blijkkbaar hebben bepaalde mensen absolute geen enkel moraal.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door trudy »

Heeft Justice man voor Spaarselect gewerkt? Of is dit niet waar.

Dan heeft hij toch een opleiding genoten van hoe de producten aan de man te brengen?

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Hollander »

Toch heeft Justice man wel gelijk: discussie is op dit forum vaak ver te zoeken. Je mag alleen maar zeggen wat een ander ook vindt, en bij een beetje een andere mening wordt je uitgekotst.

Kennelijk is vrijheid van meninguiting volgens velen op dit forum niet gewenst.

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Trudy,

Ja. Op onderstaande link kan je de topic die hier over gaat, lezen.

http://www.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=1491

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door shamyrah »

Mensen deze topic gaat over de op handen zijnde oproep tot demonstratie bij Dexia in Amterdam

Verhef het alleen het schrijven in dit forum niet tot kunst alleen

Komop zeg

Wie kan de mooiste redeneringen verzinnen om van alles te verzinnen over het nut of geen nut van een dergelijke demonstratie.
Kom gewoon volgende week en praat er niet alleen over.
Waar gaat het over zeg.

Het gaat over gedupeerden, zoals ik en misschien jullie, beperk je dan tot het onderwerp.

Rob, Piet en vele anderen een pluim en graag tot volgende week.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Shamyrah,

Toppie jouw reactie(s).

kom komende week naar Dexia A'dam.

Samen strijden tegen dit onrecht !!!!!!!!!!!!!!

Kom en meld je aan !!!!!!!!!!!!!!!!
mvg Rob

goed weekend allen.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Bezoeker,

Bedankt voor de tip. Was me in die tijd (eind nov. 2002) nog niet bewust van wat voor product die WVD was en ook dit forum heb ik eerst maanden later ontdekt.

Wanneer ik die berichten van die ex-SS-medewerkers lees, krijg ik het Spaans benauwd. Dan nog diegene (andere SS-medewerker) die zegt dat het allemaal niet waar is. Heeft die persoon dan geen geweten?

En deze Wobbe dan? Heeft 3 jaar voor SS gewerkt. Wist dus wat voor bedrijf dit is, wat voor producten hij aan de man/vrouw moest brengen en is nu brieven aan het schrijven voor gedupeerde SS-klanten? Gewetenswroeging gekregen? Heeft hij zich als getuige opgegeven bij Mr. Rompelberg, die hier om vroeg?

Heb heel veel moeite met dit verhaal. Hoe krom is krom?

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Is juistice nu wel of niet ex-ss-medewerker?????????//

Wie geeft uitsluitel en heeft bewijs?(aantoonbaar).

Want dan ga ik er vol tegenaan?


(liefst per email).

Rob.

Gesloten