Dat is knap, aangezien KPN helemaal niet weet wat mijn kooppakket is..Na activatie van de smartcard wordt uw kooppakket omgezet in een huurabonnement en ontvangt u uw aankoopbedrag retour op uw eerste of tweede factuur. U kunt hierdoor optimaal gebruik maken van de service die KPN te bieden heeft.
Overigens praten we nu weer over het activeren van een extra smartcard en niet over een bestaande smartcard.. Deze werkt nog gewoon.
Even precies gekeken wat er staat:
Dit betekent dat als ik een smartcard bij KPN bestel ( alleen een kaart, geen apparatuur ) dat deze meteen geactiveerd is. Daarnaast koop ik een CI module ( of losse ontvanger ) elders en kan gewoon tv kijken. Ik betaal dan alleen de huur van de extra smartcard.. Niets activatie en dus ook geen apparatuur die KPN zichzelf toe denkt te eigenen.Wanneer u de tv-ontvanger en Smartcard bij KPN hebt besteld, dan is de Smartcard al geactiveerd. U kunt direct beginnen met het aansluiten van uw ontvanger volgens de stappen van de handleiding.
Dat wordt anders als ik elders een 'KPN-pakket' koop ( dus smartcard en ontvangers in 1 als pakket ). Maar dan heb ik ook te maken met een pakket met pakketvoorwaarden.