Aangezien ik niet meer kan inloggen op het forum van T-mobile lijkt het mij handig om mijn verhaal ook te doen op andere fora. Dit topic maakte ik gisteren aan:
https://forum.t-mobile.nl/betaling-426/ ... en-174746/
Het is echt dramatisch. Eerst word ik asociaal te woord gestaan aan de telefoon en nu kan ik plotseling niet meer inloggen op de site, omdat mijn abonnement/prepaid er niet voor geschikt is.Hallo allemaal,
Het begon allemaal in december toen ik mijn abonnement wilde verlengen (met nummerbehoud!) Bij deze verlenging mocht ik een telefoon uitkiezen en dat heb ik ook gedaan (iPhone 4). De iPhone werd geleverd en tot zover ging alles goed.
De problemen begonnen met het activeren van de nieuwe simkaart, want dat lukte niet vanwege een fout op de site van T-mobile. Ik belde naar de klantenservice en die beweerde dat ik een nieuwe simkaart nodig had vanwege een storing. Tevens kwam ter sprake dat ik blijkbaar een tweede abonnement had afgesloten. Dit zou gewijzigd worden en mijn nummer zou ik behouden. Daarnaast zou mij een nieuwe simkaart toegestuurd worden en de volgende dag ontving ik deze. Het activeren lukte wederom niet, maar dit keer was de klantenservice in staat om mijn simkaart op afstand te activeren. Alles leek opgelost, met nadruk op leek.
In mei kreeg ik plotseling een dubbele factuur en aangezien ik niet het goedkoopste abonnement heb, werd er een groot bedrag extra afgeschreven. Daardoor heb ik alweer contact op moeten nemen met de klantenservice en na een lang gesprek vertelde een mevrouw mij dat ze alles op zou lossen. Mijn tweede abonnement zou beëindigd worden en mijn geld zou ik terugkrijgen. Nou, mooi niet dus.
In juni herhaalde alles zich doodleuk. Na een uur bellen met de klantenservice werden mij mooie toezeggingen gedaan, dezelfde als de vorige keer. Tevens kreeg ik een nieuwe simkaart. Elke keer zeggen ze dat het niet meer zal gebeuren, maar in feite wordt er werkelijk niets voor mij gedaan.
Vandaag kreeg ik een SMS waarin stond dat ik morgen tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds de nieuwe simkaart moest gebruiken/activeren, maar op 23 juni had ik dit al gedaan, omdat de meneer van de klantenservice vertelde dat ik hem gelijk in gebruik moest nemen.
Ik heb n.a.v. het SMS'je voor de derde keer met de klantenservice gebeld (30 minuten), maar de hoorn werd er brutaal opgegooid, omdat het de beste mevrouw waarschijnlijk te heet onder de voeten werd.
Daarna heb ik nog een keer gebeld (13 minuten wachttijd, 50 minuten lang gesprek). Ik zou de volgende maand (juli) 100% korting krijgen, maar daarnaast ook een afrekening. Dat wil dus zeggen dat ik geen extra factuur krijg, maar wel de normale factuur (zoals het dus hoorde te zijn). Kortom, de te veel betaalde €140 zie ik nooit meer terug, aldus de T-Mobile klantenservice. Bovendien moet ik maar afwachten of het tweede abonnement daadwerkelijk is beëindigd door de heren en dames van T-mobile en of de toezeggingen worden omgezet in werkelijkheid.
Ik ben al negen jaar klant bij T-mobile, maar problemen zoals deze heb ik nog nooit gehad. Inmiddels kun je niet meer spreken van een vergissing, maar eerder van diefstal. Ik hoop dat T-mobile mij op dit forum wél kan helpen, want aan de telefoon krijg ik enkel onnozellingen aan de lijn die er toch niets van bakken.
Groet,
Een hevig teleurgestelde T-mobile klant.
Wat vinden jullie dat ik moet doen om mijn centen terug te krijgen en het 2e abonnement definitief te laten stoppen?
Alvast bedankt,