volgende week komt onze nieuwe keuken. We hebben nog geen achterwand erbij besteld. We hebben lang gekeken naar glas, omdat we iets straks wilden.
Nu zagen we dat er ook Bokmerk op de markt is (aluminium met kunststof en teflon coating, verkrijgbaar in vele kleuren).
Dit lijkt ons wel iets. We kunnen echter nergens iets lezen over de ervaringen met dit product en of dit wel duurzaam is. Weet iemand iets meer?
En qua prijsklasse, moeten we dan in dezelfde orde denken als van een glazen achterwand?
bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bokmerk achterwand keuken of glas?
Re: bokmerk achterwand keuken of glas?
Neem eens contact op met een bedrijf die het levert en plaatst en vraag naar een paar referenties waar dit geplaatst is en of u een kijkje zou mogen gaan nemen. Een degelijk bedrijf is doorgaans trots op haar werk.
Dan kunt u tevens een vrijblijvende prijsopgave vragen.
Dan kunt u tevens een vrijblijvende prijsopgave vragen.
Er lijkt maar een leverancier te zijn, dus die lijkt me niet echt objectief.
ik hoor graag gebruikerservaringen....
Als u referenties opvraagt, kunt u die gaan bekijken en daar navraag doen naar de gebruikservaringen.kwijs schreef:Er lijkt maar een leverancier te zijn, dus die lijkt me niet echt objectief.
Op deze website zijn bijvoorbeeld de dealers van dit product te bekijken:
http://www.bokmerk.nl/relaties
Daar kunt u wellicht ook meer informatie inwinnen.
Mogelijk komen er nog wel wat mensen voorbij in het topic die er wel ervaring mee hebben of gebruikers die in de keukenbranche zitten, die zijn er wel op het forum.
Hier heb ik een ervaring gevonden:
Ha, ik wilde je net Bokmerk aanraden! Wij hebben superlang gezocht en uiteindelijk daarvoor gekozen. We hebben ook een offerte van ze binnen en het valt me niet tegen (maar ik weet niet wat jullie budget is...).
Ik weet toevallig dat die man nu op vakantie is, daarom zul je nog geen antwoord hebben. Over 2 weekjes is hij zeker weer terug, want dan hebben wij een afspraak met hem
edit: voor ruim 2 vierkante meter zouden we inclusief alles (productie, transport, montage-uurloon, materialen, BTW, etc) net iets meer dan 900 euro kwijt zijn. Toch wel flink aan de prijs als je alles doorrekent (maar wij vinden het het waard; een glaswand is ook zeker zo duur).
Mooi spul en weer eens iets heel anders die Bokmerk achterwand.
Aandachtspunten:
De bokmerk achterwand is wat bovenstaande 3 punten niet vergevingsgezind!
We hebben er zelf ook één sinds kort en zijn er erg blij mee.
Aandachtspunten:
- De muren dienen goed recht / waterpas te zijn
Het werkblad dient goed aan te sluiten tegen de muur (max 3mm speling)
Het werkblad dient kaarsrecht te zijn.
De bokmerk achterwand is wat bovenstaande 3 punten niet vergevingsgezind!
We hebben er zelf ook één sinds kort en zijn er erg blij mee.