LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HollandsNieuwe en Vodafone moeten zich diep schamen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bbrouwer81

Re: HollandsNieuwe en Vodafone moeten zich diep schamen

Ongelezen bericht door bbrouwer81 »

Ex-beheerder schreef:Jaarcontract bij HN loopt af op 18 juli, nu kunnen die losers niet eerder porteren dan 26 juli. Wederom 8 dagen langer ellende met HN.
Heb je wel optijd je opzegging doorgegeven aan T-mobile? 1 maand van te voren minimaal?

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Met nummerbehoud dus dat lijkt me duidelijk. Echter de boeven van Hollandsnieuwe hebben mijn aflopend jaarcontract nu alvast verlengd met een maand tot 18 augustus. Overigens zonder mijn toestemming en de nieuwe provider heeft met nummerbehoud de opzegging geeffectueerd, dus geen betalingsplicht meer mijnerzijds.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ex-beheerder

Zo zie je maar weer, klant worden is geen probleem. Ex-klant worden is blijkbaar vrijwel onmogelijk bij dit bedrijfje.

Met collegiale groet, Maxiem.

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Klanten die niet meer betalen hebben ze ook niet veel aan. :mrgreen:

bb.kleinjan

Ongelezen bericht door bb.kleinjan »

Sinds 16 okt 2012 heb ik een toestel en sim only bij Hollandsnieuwe afgesloten bij de Bellcompany in Roosendaal (NB) voor helaas 2 jaar. Tot nu toe slechte bereikbaarheid, service verschrikkelijk slecht d.w.z. via servicelijn bijna niet bereikbaar. De medewerkers nemen (gewoon) niet of nauwlijks de telefoon op, waarschijnlijk ben ik niet de enige die een klacht heb. Als er problemen zijn omtrent de bereikbaarheid van de provider dan moet dit opgelost worden, vind ik. Waar is anders een servive-/klanten bureau voor.
Afgelopen wo. 28/11 toch na lang bellen een medewerker van Hollandsnieuwe aan de lijn gehad om m'n klacht kenbaar te maken en deze te melden. Want elke keer (gesprek) na zo'n 30 sec wordt de verbinding spontaan afgebroken en dat is natuurlijk héél erg vervelend. Dus toen ik dit melde, werd doodleuk verteld door een medewerker van Hollandsnieuwe dat hij zelf geen abonnement van Hollandsnieuwe had en ook nooit zal nemen vanwege de slechte bereikbaarheid.
Dit zegt helaas genoeg hoe deze club de klachten en werkwijzen opneemt voor z'n eigen klanten....
Als ik van hun diensten géén gebruik meer wilt maken, dan moest ik 23mdn x 19.50 euro = 448.50 betalen en dan was de zaak afgehandeld. Dit vind ik een schande en heb het niet geaccepteerd.
Ik heb ook aangeven om dit probleem de "bereikbaarheid" op te lossen van hun kant en dan gewoon bij
Hollandsnieuwe te blijven. Maar daar konden ze geen duidelijk antwoordt opgeven.....
Mijn vraag aan jullie en aan Radar is dan ook, kunnen jullie misschien hier iets mee...?

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Met vriendelijk groet,
Bert Kleinjan

Gesloten