| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] siematic prijs advies.
siematic prijs advies.
Laatst gewijzigd door supertip op 10 jul 2012 22:49, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: siematic prijs advies.
De K S 2 ?
Ik heb natuurlijk de offerte niet maar zo gezegd, de sl-101 greeploos .
fijn....veel forums doorgestpit en dan toch nog bij DMG naar binnenlopen. Hoe stom kun je zijn?
Dank u wel voor uw ongenuanceerde opmerking, daar komen we echt verder mee.pedro714 schreef:fijn....veel forums doorgestpit en dan toch nog bij DMG naar binnenlopen. Hoe stom kun je zijn?
Binnenlopen is nog niet kopen.
Wil hem wel uitrekenen maar dan heb ik offerte nodig.. Dat andere merk is Signia waarschijnlijk.
Apparatuur is belangrijk, welk merk , welk type. 5 apparaten Baumatic heb je bv al voor een 1800 euro en 5 apparaten Miele voor 5500 euro
Apparatuur is belangrijk, welk merk , welk type. 5 apparaten Baumatic heb je bv al voor een 1800 euro en 5 apparaten Miele voor 5500 euro
Laatst gewijzigd door supertip op 10 jul 2012 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou Super Tip, ik heb de keuken uit laten rekenen, in dit geval alleen de kasten van Siematic.Als wij deze kasten zouden verkopen dan is de prijs 6815 en hier zit dan nog een paar procent onderhandelingsruimte in. Klepkasten van 75 bestaan niet, dus dat geeft een meerprijs. De prijs van Signia zal een 20 % lager.
liggen
Plaatmateriaal is overigens 1.9 i.p.v.1.6
liggen
Plaatmateriaal is overigens 1.9 i.p.v.1.6
Dankje Pfffff voor je bijdrage, verder weinig reacties hier dus we verlaten het radar topic maar