Tendel schreef:@ Newmikey
citaat : Een "test"? Wat voor test zou dàt wel niet mogen wezen als je daarmee in luttele minuten je stabiliteit, soepelheid van gewrichten en bloedsomloop kan meten? Vraagt Newmikey zich af?
Ik heb nooit geschreven dat een test met Energetix sieraden, je bloedsomloop kan meten, dat is door jou verzonnen.
Zo letterlijk als je het nu zegt heb je het inderdaad niet gezegd. Maar je hebt het wel zodanig gesuggereerd, net zoals die Duitser minister die achter de sieraden zou staan. Want dit was jouw oorspronkelijke bericht waarin je sprak over een test:
Daarmee wek je toch overduidelijk de schijn van. Natuurlijk wel met die woorden dat je nergens op de pakken bent, maar toch.Tendel schreef:@ Chocomelk. Alvorens ik tot aanschaf ben overgegaan krijg je eerst testen ter plekke, dus geen gladde verkooppraatjes. Je merkt gelijk dat je lichaam reageert op je stabiliteit, op je soepelheid van gewrichten etc..Dus eerst doe je een test zonder een sieraad en dan met. Het resultaat is ongelooflijk. Wat een verschil.
Nu zou je kunnen zeggen dat het een truc is van de verkoper.
Het frappante is dat je ter plekke zelf met een sieraad op iemand anders, een willekeurige voorbijganger ( in mijn geval mijn wederhelft die echt nergens in gelooft) zelf uitvoert. Verbazingwekkend.
Dat is wat ik bedoel, test het eerst zelf voordat je hier een mening neerschrijft.
Bijzonder walgelijke methode van iets aanprijzen. Elke keer het net niet zeggen, maar bijna en dan in een context dat iedereen tot een bepaalde conclusie komt.
We hebben echter nog steeds geen bewijs van jouw beweringen ontvangen. En ook horen we je nu ineens niet meer over die Duitse minister, waarmee jij probeerde te pronken, maar die uiteindelijk iets heel anders beoogde dan hier ons probeerde wijs te maken.
Het wordt steeds meer drijfzand, die grond waarop jouw uitspraken rusten.