op 3 november heb ik mijn telefoon naar de tmobile shop gebracht zodat hij teruggestuurd wordt.
op 10 november heb ik de telefoon teruggekregen op mijn huisadres met de vermelding dat er een software update is gedaan. hier heb ik natuurlijk niks aan, en zoals verwacht hielden de oude klachten direct weer aan.
ik heb op 10 november telefonisch contact gehad met de klantenservice dat de telefoon het nog steeds niet doet. deze mevrouw is uiterst onbeleefd en vermeld mij dat het niet haar probleem is.
op 12 november ben ik weer naar de tmobile shop gegaan en heb ik mijn verhaal uitgelegd aan een medewerker van de tmobile shop in utrecht. het systeem lag er toen uit dus heeft hij handmatig aantekeningen gemaakt zodat het maandag ingevoerd kon worden en mijn telefoon opgestuurd kon worden. ik heb duidelijk aangegeven dat de telefoon naar hetzelfde adres teruggestuurd moet worden zoals bij mijn eerste bezoek ook aangegeven. dat zou in orde komen.
29 november heb ik gebeld omdat ik mijn telefoon nog steeds niet heb ontvangen. ik ben teruggebeld door de reparatieservice van tmobile op 29 november dat mijn telefoon de 18e al is opgestuurd naar TIEL! (een uur rijden wel te verstaan) terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat het naar amsterdam moet.
op 29 november ben ik de telefoon op gaan halen en ontvang ik doodleuk een brief met: uw toestel is onherstelbaar defect. verder geen aanwijzingen wat er verder gebeurt, welke stappen ondernomen moeten worden of wat dan ook.
in de ochtend van 30 november heb ik gebeld naar de klantenservice. ik heb hier 20 minuten in de wacht gestaan en alsnog kan de medewerker geen sympathie tonen en dreigt zelfs me niet verder te helpen omdat ik vind dat het lang duurt. hij vraagt mijn imei nummer (wat al bekend moet zijn in hun systeem) en zegt vervolgens doodleuk dat ik niet gemachtigd ben. ik heb mijn code (waarmee ik gemachtigd ben) in het begin van ons gesprek al opgenoemd. uiteindelijk maak ik hem weer duidelijk: ik heb die code, natuurlijk ben ik wel gemachtigd! ik word doorverbonden met de reparatieservice, deze mevrouw zet me weer in de wacht en spreekt ondertussen met de reparateur zelf.
uiteindelijk komt deze mevrouw terug met de mededeling dat de reparateur het zelf ook niet weet en dat er een onderzoek gestart moet worden. ik word binnen 5 werkdagen teruggebeld.
ik ben zeer ontevreden, ik heb mijn blackberry bold 9780 sinds maart (of later zelfs) 2011. hij is niet eens een jaar oud!
ik ben nu al 4 weken bezig om de toestel te laten repareren. hij valt sowieso onder de garantie. hij is nooit gevallen of blootgesteld aan vocht of wat dan ook.
t-mobile is zeer klantonvriendelijk!! alleen de medewerkers van de shop zijn gelukkig beleefd, meelevend en willen je echt helpen.
de medewerkers van de klantenservice zijn voornamelijk zeer onvriendelijk!!
het is steeds maar wachten en wachten. uiteindelijk gebeurd er iets en blijkt dan dat ik daar niks aan heb!
t-mobile is schandalig bezig. ik ben al jarenlang een trouwe klant (zakelijk nog wel!!!) en dit is de manier waarop je behandeld wordt...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile: toestel onherstelbaar defect
Re: t-mobile: toestel onherstelbaar defect
ik heb ook deze blackberry bold 9780 , en ook dezelfde problemen.
ook deze mensen willen mij niet helpen ze hebben hem maar terug gestuurd met een brief erbij dat die defect is , ik stuurde hem op zonder krassen en kreeg hem terug met krassen. die mensen daar zijn echt grof
ook deze mensen willen mij niet helpen ze hebben hem maar terug gestuurd met een brief erbij dat die defect is , ik stuurde hem op zonder krassen en kreeg hem terug met krassen. die mensen daar zijn echt grof
Jullie, en velen met mij, hebben hetzelfde probleem alleen had ik het met mijn iPhone4.
Een paar jaar geleden had Kassa het probleem van de "zogenaamde waterschade aan iPhones" van T-Mobile aan de kaak gesteld. T-Mobile lijkt op dezelfde voet verder te zijn gegaan.
Onlangs kreeg ik mijn iPhone4 terug van de T-Mobile reparatie-afdeling met de mededeling dat hij was gevallen of bekneld was geraakt en reparatie viel buiten de garantie. Na op internet diverse forums gelezen te hebben werd het mij duidelijk dat ik niet de enige was met een "gevallen" iPhone.
Ik had mijn iPhone op de lader aangesloten en na een half uur zag ik dat het scherm wit was geworden met een heleboel strepen. Mijn toestel is nog nooit gevallen of bekneld geraakt. Ik heb mijn toestel laten bekijken door mensen van Apple en die bevestigen dat deze niet is gevallen maar dat er een ander probleem is dat eenvoudig gemaakt kan worden.
Ik heb T-Mobile benaderd maar ze geven niet thuis. Ze willen hem wel omruilen voor 236,25 euro waar ik niet mee akkoord ga.
Nu heb ik bedrijven gevonden op internet die IPhone's repareren. Een van die bedrijven is http://www.iphoneservice.nl/. Een prima bedrijf dat niet openlijk inspeelt op dit probleem maar bij de referenties valt te lezen dat meer mensen met hun door T-Mobile geweigerde toestellen naar dit bedrijf zijn gegaan en dat het probleem zeker niet lag aan valschade. Dit kan toch niet?!
Zijn er mensen die ook dergelijke ervaringen hebben? Is het uiteindelijk goed opgelost of hebben jullie via een andere weg je toestel kunnen laten repareren en/of de kosten vergoed gekregen?
Een paar jaar geleden had Kassa het probleem van de "zogenaamde waterschade aan iPhones" van T-Mobile aan de kaak gesteld. T-Mobile lijkt op dezelfde voet verder te zijn gegaan.
Onlangs kreeg ik mijn iPhone4 terug van de T-Mobile reparatie-afdeling met de mededeling dat hij was gevallen of bekneld was geraakt en reparatie viel buiten de garantie. Na op internet diverse forums gelezen te hebben werd het mij duidelijk dat ik niet de enige was met een "gevallen" iPhone.
Ik had mijn iPhone op de lader aangesloten en na een half uur zag ik dat het scherm wit was geworden met een heleboel strepen. Mijn toestel is nog nooit gevallen of bekneld geraakt. Ik heb mijn toestel laten bekijken door mensen van Apple en die bevestigen dat deze niet is gevallen maar dat er een ander probleem is dat eenvoudig gemaakt kan worden.
Ik heb T-Mobile benaderd maar ze geven niet thuis. Ze willen hem wel omruilen voor 236,25 euro waar ik niet mee akkoord ga.
Nu heb ik bedrijven gevonden op internet die IPhone's repareren. Een van die bedrijven is http://www.iphoneservice.nl/. Een prima bedrijf dat niet openlijk inspeelt op dit probleem maar bij de referenties valt te lezen dat meer mensen met hun door T-Mobile geweigerde toestellen naar dit bedrijf zijn gegaan en dat het probleem zeker niet lag aan valschade. Dit kan toch niet?!
Zijn er mensen die ook dergelijke ervaringen hebben? Is het uiteindelijk goed opgelost of hebben jullie via een andere weg je toestel kunnen laten repareren en/of de kosten vergoed gekregen?
ik vind dit rond uit grof , in je telefoon heb je toch zoon stukje waaraan je kan zien of die in aanraking is geweest met water of vocht? ik stuurde hem op toen was dat stukje wit , en toen die terug kwam was die gekleurd hoe bedoel je lullig
-
Guardian72
- Contacteer:
Dus, heb je het toestel opengemaakt?xMereell schreef:ik vind dit rond uit grof , in je telefoon heb je toch zoon stukje waaraan je kan zien of die in aanraking is geweest met water of vocht? ik stuurde hem op toen was dat stukje wit , en toen die terug kwam was die gekleurd hoe bedoel je lullig
Vervalt dan niet automatisch de garantie?
Zowiezo vind ik de verhalen vochtschade nogal vaag.
Het lijkt erop dat dergelijke telefoons dus alleen in het droge seizoen in de Sahara of in Death Valley gebruikt kunnen worden, maar in Nederland met een soms wat hoge luchtvochtigheid doen ze het al snel niet meer.
Veel betalen - weinig krijgen..
Toch maar weer kijken of ik een Nokia 6310 kan vinden of zo.
bij een blackberry zit die strip bij de accu dus kan je hem zien
-
marijkeposthumus
ik heb exact hetzelfde. mijn samsung galaxy ace werkte al meteen niet goed. het probleem zat hem in de speaker, werd mij gezegd.
1e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
2e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
3e keer opgestuurd voor reparatie ... exact hetzelfde probleem als de eerste twee keren, maar nu valt het buiten de garantie! ik kan wel een nieuw toestel uitkiezen bij een nieuw abonnement...?! ik wil geen nieuw abonnement!
ik ben toen naar de t-mobile winkel gegaan waar de medewerkster mij vertelde dat mijn mobiel helemaal niet kapot is, dat het niet waar is dat de speaker uitvalt, en dat ik het er maar mee moet doen.
overdonderd droop ik af.
een paar dagen erna toen ik de huisartsenpost moest bellen, met toch wel spoed... valt de speaker wéér uit!
vandaag kreeg ik een telefoontje dat ik een vervangend ( 2e hands! ) toestel kon krijgen in ruil voor mijn kapotte mobiele telefoon.
ik wil geen 2e hands mobiele telefoon. ik heb betaald voor een werkende samsung galaxy ace maar die heb ik niet gekregen. ik heb recht op een nieuw, goed werkend, toestel!
1e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
2e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
3e keer opgestuurd voor reparatie ... exact hetzelfde probleem als de eerste twee keren, maar nu valt het buiten de garantie! ik kan wel een nieuw toestel uitkiezen bij een nieuw abonnement...?! ik wil geen nieuw abonnement!
ik ben toen naar de t-mobile winkel gegaan waar de medewerkster mij vertelde dat mijn mobiel helemaal niet kapot is, dat het niet waar is dat de speaker uitvalt, en dat ik het er maar mee moet doen.
overdonderd droop ik af.
een paar dagen erna toen ik de huisartsenpost moest bellen, met toch wel spoed... valt de speaker wéér uit!
vandaag kreeg ik een telefoontje dat ik een vervangend ( 2e hands! ) toestel kon krijgen in ruil voor mijn kapotte mobiele telefoon.
ik wil geen 2e hands mobiele telefoon. ik heb betaald voor een werkende samsung galaxy ace maar die heb ik niet gekregen. ik heb recht op een nieuw, goed werkend, toestel!