LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Ow wat ben ik klaar met Eneco
Nadat vorig jaar de meters defect waren (ze draaiden dubbel constant) dus teveel berekend door Eneco
Afspraak was nieuwe meters gekregen en na 3 mnd tussenstand doorgeven en dat zouden ze berekenen via een programma wat dan het jaarverbruik zou zijn intussen 7mnd (na de nieuwe meters) verder diverse keren contact opgenomen
Nu administratiekosten in rekening gebracht terwijl er vorige maand werd gezegd dat ik de rekening moest negeren dus verscheuren dat hun wel contact zouden opnemen voor een tussentijdse meterstand intussen alweer 2 maanden verder weer een nota+ admin kosten gekregen
Ik ga nu na ruim 8 maanden discussies en troubles wat eigenlijk simpel te verhelpen is voor Eneco maar naar de rechtsbijstand.
Dus Eneco is leuk en aardig zolang er niets gebeurt met je meters want dergelijke klachten kunnen ze gewoon niet netjes afhandelen
Jammer Eneco dat het op zo'n manier moet
Nadat vorig jaar de meters defect waren (ze draaiden dubbel constant) dus teveel berekend door Eneco
Afspraak was nieuwe meters gekregen en na 3 mnd tussenstand doorgeven en dat zouden ze berekenen via een programma wat dan het jaarverbruik zou zijn intussen 7mnd (na de nieuwe meters) verder diverse keren contact opgenomen
Nu administratiekosten in rekening gebracht terwijl er vorige maand werd gezegd dat ik de rekening moest negeren dus verscheuren dat hun wel contact zouden opnemen voor een tussentijdse meterstand intussen alweer 2 maanden verder weer een nota+ admin kosten gekregen
Ik ga nu na ruim 8 maanden discussies en troubles wat eigenlijk simpel te verhelpen is voor Eneco maar naar de rechtsbijstand.
Dus Eneco is leuk en aardig zolang er niets gebeurt met je meters want dergelijke klachten kunnen ze gewoon niet netjes afhandelen
Jammer Eneco dat het op zo'n manier moet
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Beste fietten,
Ik lees in uw bericht dat uw energiemeter vorig jaar kapot was. We hebben afgesproken na drie maanden het energieverbruik opnieuw te bekijken. Toch ontvangt u weer een nota met administratiekosten. Ik kan me voorstellen dat u een oplossing wilt en teleurgesteld bent in de gang van zaken. Graag kijk ik met u mee naar een oplossing. Daarom vraag ik u om uw contactgegevens en klantnummer te mailen via [email protected]. Ik neem dan contact met u op om samen naar een passende oplossing te kijken.
Ik zie je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Ik lees in uw bericht dat uw energiemeter vorig jaar kapot was. We hebben afgesproken na drie maanden het energieverbruik opnieuw te bekijken. Toch ontvangt u weer een nota met administratiekosten. Ik kan me voorstellen dat u een oplossing wilt en teleurgesteld bent in de gang van zaken. Graag kijk ik met u mee naar een oplossing. Daarom vraag ik u om uw contactgegevens en klantnummer te mailen via [email protected]. Ik neem dan contact met u op om samen naar een passende oplossing te kijken.
Ik zie je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
gisteren nog opgebeld en hoop hiermee dat het nu eens opgelost is zoniet dan zullen verdere gerechtelijke stappen noodzakelijk zijn
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Dit zijn fouten die hoeven niet gemaakt te worden. Helaas gebeuren ze bij ieder bedrijf.
Ik vind het alleen jammer dat je Eneco niet je gegevens wilt sturen. Je roept wel dat je gister gebeld hebt, dat zullen er meer zijn dan alleen jou. Ze willen je nu helpen aan een oplossing, grijp die kans! Je kan rechtsbijstand inschakelen dan zul je tot dezelfde oplossing komen als wat Eneco voor je kan doen. Geld voor je tijd en energie zul je toch niet krijgen.. Ik zou zeggen grijp die kans naar de rechtsbijstand grijpen kan altijd nog.
Ik vind het alleen jammer dat je Eneco niet je gegevens wilt sturen. Je roept wel dat je gister gebeld hebt, dat zullen er meer zijn dan alleen jou. Ze willen je nu helpen aan een oplossing, grijp die kans! Je kan rechtsbijstand inschakelen dan zul je tot dezelfde oplossing komen als wat Eneco voor je kan doen. Geld voor je tijd en energie zul je toch niet krijgen.. Ik zou zeggen grijp die kans naar de rechtsbijstand grijpen kan altijd nog.
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Ik heb Eneco via hier wel vaker mijn gegevens gestuurd maar daar gebeurde ook niets mee helaas en iemand zo al meer dan 8 maanden laten aanmodderen dat moet gewoon niet kunnen en daarvoor al 2 maanden van kastje naar de muur gestuurd worden omdat onze meters dubbel liepen en niemand wist wat we moesten doen.
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Beste fietten,
Als de energiemeter defect is en zoals in uw geval beide telwerken draaien, kan Eneco dit probleem helaas niet oplossen. Dit is een taak van de netbeheerder. Omdat u aangeeft dat het probleem is opgelost en we na een aantal maanden opnieuw naar het verbruik zouden kijken, kom ik graag met u in contact. Ik hoop uw gegevens alsnog tegemoet te zien.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Als de energiemeter defect is en zoals in uw geval beide telwerken draaien, kan Eneco dit probleem helaas niet oplossen. Dit is een taak van de netbeheerder. Omdat u aangeeft dat het probleem is opgelost en we na een aantal maanden opnieuw naar het verbruik zouden kijken, kom ik graag met u in contact. Ik hoop uw gegevens alsnog tegemoet te zien.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 23 mei 2012 21:44
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Eneco heeft een klanten forum leg daar je klacht eens neer via radar schiet denk ik weinig op. Ben daar zelf lid van geworden en binnnen 2 dagen een bevredigend antwoord en zo te lezen als daar ben je niet tevreden kan je blijven reageren op het forum zodat het uit eindelijk toch opgelost word.
Ik denk dat je via dat forum een heel kort lijntje met eneco heb
Ik denk dat je via dat forum een heel kort lijntje met eneco heb
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Beste fietten,
Ik zie dat iemand onder het onderwerp van dit topic een mail heeft gestuurd. Hierdoor ging ik er vanuit dat dit een reactie van u was. Ik begrijp dat dit niet het geval is.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Ik zie dat iemand onder het onderwerp van dit topic een mail heeft gestuurd. Hierdoor ging ik er vanuit dat dit een reactie van u was. Ik begrijp dat dit niet het geval is.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Laatst gewijzigd door Eneco mdw op 04 jul 2012 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Is dat waar wat Eneco schrijft Fietten ?fietten schreef:Pardon ??
(zo te zien aan je reactie van niet)
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
@chocomelk
Nee ik weet ook niet waar hij dit nu weer vandaan haal!
Ten 1ste heb ik nooit gemaild dus weet niet waar hij dit vandaan haal met te zeggen bedankt voor uw mail??
Nee ik weet ook niet waar hij dit nu weer vandaan haal!
Ten 1ste heb ik nooit gemaild dus weet niet waar hij dit vandaan haal met te zeggen bedankt voor uw mail??
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Sorry, maar hier zakt mijn broek vanaf. U zet een klacht op het forum, vervolgens worden u door eneco handvatten aangereikt maar gaat die niet gebruiken, alleen even bellen en daarna klaagt u dat het nog niet is opgelost. Denk niets bijzonders over eneco (goed of slecht) maar als u geen gebruik maakt van....tja, zoiets heet dan: eigen schuld, dikke bult. Waarom geen toestemming geven om de meter te laten ijken. Dat is toch de meest voor de hand liggende oplossing om het probleem boven tafel te krijgen? Zo lust ik nog wel een paar "klachten". Als u wel contact had gezocht op de aangeboden manier en daarna nog geen oplossing was, dan zou ik u begrijpen, nu niet.fietten schreef:@chocomelk
Nee ik weet ook niet waar hij dit nu weer vandaan haal!
Ten 1ste heb ik nooit gemaild dus weet niet waar hij dit vandaan haal met te zeggen bedankt voor uw mail??
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Fietten
Kom op Fietten...niet zo halsstarrig...gewoon even mailen..!!..
http://[email protected]
Henk.
Of een PBtje naar de Eneco mdw ...
Kom op Fietten...niet zo halsstarrig...gewoon even mailen..!!..
http://[email protected]
Henk.
Of een PBtje naar de Eneco mdw ...
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Ben ik mee bezig met pb-enEnergieH schreef:Fietten
Kom op Fietten...niet zo halsstarrig...gewoon even mailen..!!..
http://[email protected]
Henk.
Of een PBtje naar de Eneco mdw ...
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Dus de [email protected] leg je gewoon naast je neer? Snap er de ballen niet (meer) van.
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Daar heb ik al eens contact mee gehad maar nooit respons gehad heb nu contact met Mike en we zien wel verdertenormin schreef:Dus de [email protected] leg je gewoon naast je neer? Snap er de ballen niet (meer) van.
Onze meter is al 7 maanden geleden vervangen nadat er een paar monteurs aan de deur waren geweest en dus Ijken heeft nu geen zin meer en was volgens Eneco en ook stedin niet nodig omdat het probleem duidelijk was/is
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Ik heb inmiddels contact met fietten. Binnen twee dagen geef ik haar weer een reactie. Als we tot een oplossing zijn gekomen, laat ik het jullie hier ook nog even weten!
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Nou Mike, je doet goed je best. Was dat maar net zo goed als mijn eneco op de siteEneco mdw schreef:Ik heb inmiddels contact met fietten. Binnen twee dagen geef ik haar weer een reactie. Als we tot een oplossing zijn gekomen, laat ik het jullie hier ook nog even weten!
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Beste tenormin,
Ik snap wat u bedoelt. Op dit moment zijn we hard bezig een aantal punten op het vernieuwde Mijn Eneco te optimaliseren. Op het forum op onze eigen website, vindt u hier mee informatie over! Daarnaast wordt feedback van onze klanten ook erg gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Ik snap wat u bedoelt. Op dit moment zijn we hard bezig een aantal punten op het vernieuwde Mijn Eneco te optimaliseren. Op het forum op onze eigen website, vindt u hier mee informatie over! Daarnaast wordt feedback van onze klanten ook erg gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 23 mei 2012 21:44
Re: Eneco ze snappen hun zelfgemaakte afspraken niet meer...
Het enige minpuntje wat ik op het forum mee maak dat ik telkens opnieuw een wachtwoord moet aanmaken maar verders perfect en snel geholpen