LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile komen garantie niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marijkeposthumus

t-mobile komen garantie niet na

Ongelezen bericht door marijkeposthumus »

november 2011 heb ik een abonnement bij t-mobile met telefoon ( samsung galaxy ace ) afgesloten. mijn samsung galaxy ace werkte al meteen niet goed. het probleem zat hem in de speaker, werd mij gezegd.
1e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
2e keer opgestuurd voor reparatie ... nog steeds defect terug gekregen
3e keer opgestuurd voor reparatie ... exact hetzelfde probleem als de eerste twee keren, maar nu valt het buiten de garantie! ik kan wel een nieuw toestel uitkiezen bij een nieuw abonnement...?! ik wil geen nieuw abonnement!

(overigens werd mij bij de 2e keer opsturen al gezegd dat wanneer hetzelfde probleem zich 3 keer voordoet, ik recht heb op een nieuwe mobiele telefoon.)

ik ben toen naar de t-mobile winkel gegaan waar de medewerkster mij vertelde dat mijn mobiel helemaal niet kapot is, dat het niet waar is dat de speaker uitvalt, en dat ik het er maar mee moet doen.

overdonderd droop ik af.

een paar dagen erna toen ik de huisartsenpost moest bellen, met toch wel spoed... valt de speaker wéér uit!

vandaag kreeg ik een telefoontje dat ik een vervangend ( 2e hands! ) toestel kon krijgen in ruil voor mijn kapotte mobiele telefoon.

ik wil geen 2e hands mobiele telefoon. ik heb betaald voor een werkende samsung galaxy ace maar die heb ik niet gekregen. ik heb recht op een nieuw, goed werkend, toestel!

MAXIEM

Re: t-mobile komen garantie niet na

Ongelezen bericht door MAXIEM »

marijkeposthumus

Laat je niet overdonderen. Je hebt na 3 reparatiepogingen gewoon recht op een nieuw vervangend toestel met dezelfde specificaties en in dezefde prijsklasse. Willen ze dat niet, dan zou ik t-mobile schriftelijk, aangetekend in gebreke stellen en het kontrakt wegens wanprestatie hunnerzijds vanaf de ingangsdatum van het kontrakt vernietigen. Willen zij ook dat niet, dan kun je een klacht indienen bij de GeschillenCommissie Telecommunicatie. in Den Haag.

Sukses, Maxiem.

Gesloten