LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
roos79
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2012 20:56

Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door roos79 »

Het topic bestaat niet meer?
Waarom?

haverkampje
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 okt 2010 22:49

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door haverkampje »

Het zal toch niet zo zijn, dat Radar gemanipuleerd is door Giant?
Dat zou wel heel erg triest wezen.
Een hele trits ontevreden rijders.
Waarin Giant ook nog eens uitblonk in niet communiceren.
Kom op Radar geef hier eens een eerlijke reactie op.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door tenormin »

haverkampje schreef:Het zal toch niet zo zijn, dat Radar gemanipuleerd is door Giant?
Dat zou wel heel erg triest wezen.
Een hele trits ontevreden rijders.
Waarin Giant ook nog eens uitblonk in niet communiceren.
Kom op Radar geef hier eens een eerlijke reactie op.
Kan het me nauwelijks voorstellen dat de redactie deze klacht heeft verwijderd, edoch, zeker weet men dit niet. Het zou inderdaad prettig zijn te lezen het waarom verwijdering, tenzij .....??

Rob fiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 jul 2011 21:49

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Rob fiets »

Dit forum zit stiekem helemaal vol met censuur en heeft tros/radar het helemaal niet zo voor met de consumenten maar alleen met hun kijk cijfers.

Arie54
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:36

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Arie54 »

Een forumbezoeker stuurde mij een privé bericht; hieronder het antwoord.


Ik zie nu dat het gehele onderwerp schokkende aandrijving Giant Twist Go gestart door Ruud Beumer is verdwenen.
Het was zeker al 65000 maal bekeken.
Ik had hierop enkele postings staan maar kan het dus niet meer kopieëren en plakken als antwoord.

Kort en goed: mijn fiets is naar Giant Lelystad geweest op uitnodiging van Marcel van Ingen van Giant. Mijn dealer -L. Pot in Staphorst- heeft de verzending geregeld. (oktober 2011)

Na de 1e keer kwam mijn fiets zeer slecht terug vond de fietsenmaker en in overleg is de fiets toen weer naar Giant verzonden.
Daarna kreeg ik een 100% goede fiets met vloeiende aandrijving terug.
Ik ben zeer tevreden en heb dat ook op het forum laten weten. Helaas lijkt dat nergens meer leesbaar te zijn?

Aan de motor is iets veranderd - ratelt ook niet meer in vrijloop- en de oude Versie 1 software is opnieuw geplaatst en afgeregeld. Daarna reed ik in plaats van 50 km weer 70 km per accu -eco- zonder een schokje of inhouden!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
Vriendelijke groet,
Arie

@Trosradar: kunt u reageren op het feit dat een onderwerp wat 'speelt' kennelijk zomaar verdwijnt? Graag uw reactie want dit wekt bevreemding op

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Arie54 schreef:
@Trosradar: kunt u reageren op het feit dat een onderwerp wat 'speelt' kennelijk zomaar verdwijnt? Graag uw reactie want dit wekt bevreemding op
Op deze manier zal u geen antwoord krijgen, wat u kan doen is de moderatie een pb sturen.

Arie54
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:36

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Arie54 »

Chocomelk schreef:
Arie54 schreef:
@Trosradar: kunt u reageren op het feit dat een onderwerp wat 'speelt' kennelijk zomaar verdwijnt? Graag uw reactie want dit wekt bevreemding op
Op deze manier zal u geen antwoord krijgen, wat u kan doen is de moderatie een pb sturen.
Ook dat heb ik al gedaan.
Daarnaast een email naar de redactie: [email protected]

Groet,
Arie

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door tenormin »

Arie54, hoop dat je antwoord krijgt, hou er wel rekening mee dat het én weekend én vakantietijd is :lol:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door crazyme »

Arie54 schreef:
@Trosradar: kunt u reageren op het feit dat een onderwerp wat 'speelt' kennelijk zomaar verdwijnt? Graag uw reactie want dit wekt bevreemding op
[/quote]

Het kan natuurlijk ook een foutje zijn geweest. Na een weekend moet er zoveel troep worden geruimd op dit forum. Een keertje verkeerd klikken en het topic is weg.

Arie54
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:36

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Arie54 »

in het cache geheugen via Google is nog wel wat te vinden over dit actuele onderwerp.
De reactie van Radar zal vast wel komen; even afwachten

Groet,
Arie

Arie54
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:36

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Arie54 »

Voorbeeld uit cache geheugen

Re: schokkende aandrijfas giant twist go - 07 aug 2010 17:56
Behalve op de site: http://www.fietsactief.nl/ lijkt het me verstandig om ook hier te melden dat wij eind mei ook een Giant Twist Go Single gekocht hebben. Ook die “tikt en schokt” in het voorwiel of de motor en het irriteert ons mateloos, temeer omdat de vorig jaar gekochte Giant Twist Comfort CS Lite (met identieke motor) volstrekt smetteloos loopt. Omdat volgens de leverancier de fabrikant (inmiddels) wel op de hoogte is, (storing in de besturingssoftware en er wordt aan gewerkt), was ik even hoopvol. Na de berichten van Samsnor 26-07 en Graffiti 30-07 over de “nieuwe” drivers ben ik echter een stuk minder enthousiast. Met de wet Koop en Garanties de fiets terugbrengen (Graard 03-08) lijkt me ook een gedoe, de leverancier ziet je al komen.
Ik wacht nog maar even met de eerste servicebeurt, ben wel erg benieuwd hoe het Petra vergaat.

m.v.g. Cas.

dolf1942
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2012 16:57

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door dolf1942 »

In mei 2011 heb ik en nieuwe giant twist go gekocht, € 2099.oo ondanks de negatieve ervaring op diverse forums.
Ik heb speciaal voor deze fiets gekozen om redenen zijn 2 accus en dat ze mooi weg zijn gewerkt
Ook deze fiets schokte af en toe tijdens het fietsen.
In mei van dit jaar moest mij fiets voor en jaarlijkse service beurt.
Bij het af geven van de fiets heb ik geen bijzonderheden vermeld.
[Het schokken was ik al aan gewend]
Toen ik mijn fiets savonds weer op haalde vertelde de monteur dat hij ook maar even de motor had gemodivizeerd,
De nieuwe onderdelen werden gratis door de inporteur aan geleverd.
Veder wil ik nog op merken, dat als ik normaal fiets [gem 15 km per uur]
Ik zeker 60 km op een accu kan rijden
Veel fiets pleizier

Arie54
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:36

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Arie54 »

dolf1942 schreef:In mei 2011 heb ik en nieuwe giant twist go gekocht, € 2099.oo ondanks de negatieve ervaring op diverse forums.
Ik heb speciaal voor deze fiets gekozen om redenen zijn 2 accus en dat ze mooi weg zijn gewerkt
Ook deze fiets schokte af en toe tijdens het fietsen.
In mei van dit jaar moest mij fiets voor en jaarlijkse service beurt.
Bij het af geven van de fiets heb ik geen bijzonderheden vermeld.
[Het schokken was ik al aan gewend]
Toen ik mijn fiets savonds weer op haalde vertelde de monteur dat hij ook maar even de motor had gemodivizeerd,
De nieuwe onderdelen werden gratis door de inporteur aan geleverd.
Veder wil ik nog op merken, dat als ik normaal fiets [gem 15 km per uur]
Ik zeker 60 km op een accu kan rijden
Veel fiets pleizier
Hallo Dolf,

Fijn om te lezen dat er ook fietsenmakers zijn die weten hoe het kan en dit ook ongevraagd doen. Klant tevreden en die vertelt het weer door...
Bij mijn fiets is hetzelfde gebeurd; een modificatie aan de motor en software versie 1 teruggeplaatst.
Loopt als een zonnetje en het accubereik is ook veel groter geworden.

Groet,
Arie

PS. van Trosradar kreeg ik op mijn vraag waarom een actueel topic verdwijnt een standaard antwoord; de moderator verdiept zich kennelijk er niet in. Dit ondanks dat 68.000 bezoekers het onderwerp hadden bekeken.

Petra Okhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2010 13:11

Re: Giant topic verdwenen?(schokkende aandrijfas giant twist go)

Ongelezen bericht door Petra Okhuizen »

Voor het eerst in hele lange tijd besloot ik om zomaar weer eens op dit forum te gaan kijken naar de topic: 'schokkende aandrijfas giant twist go'. Tot mijn verbazing bleek die helemaal verdwenen te zijn.
Ik wilde toch nog eens van me laten horen, helaas komt het er zo snel niet meer van wanneer je eenmaal tevreden bent met je fiets.
Want tevreden ben ik. Ongeveer een half jaar geleden mocht mijn fiets weer eens terug naar de dealer. Die zou er vervolgens een 4e generatie van de driver inplaatsen. Volgens hem zou daarmee alle problemen verholpen zijn. De Giant-fabriek had er inmiddels al een tijdje ervaring mee en dat zou tot grote tevredenheid van de klanten zijn. Een half jaar geleden kregen sommige dealers (volgens mijn dealer dan) de geheel nieuwe software om het ook zelf te kunnen doen. Ik was uiteraard zeer sceptisch, dit was immers al mijn 4e driver.
Maar wat schetst mijn verbazing: geen schokken/inhoudingen meer en ook geen geratel meer in de vrije uitloop. Ik dacht nog: de problemen komen vast weer terug na een tijdje. Maar nee hoor, de fiets was goed en is nog steeds goed.
Zo hoort een fiets te fietsen, na een jaar vol met ellende kreeg ik eindelijk voor het eerst plezier in mijn fiets.
Dat had ik dan ook eerder moeten melden hier, maar, zoals gezegd: het komt er niet zo snel meer van, men vergeet de ellende dan weer snel.
Zo te lezen is nog niet iedereen even tevreden. Dat is jammer. Want Giant heeft er nu een oplossing voor en ik neem aan dat ondertussen ook alle dealers op de hoogte zijn van deze 4e generatie driver en hoe ermee om te gaan?
Ik hoop dat het voor iedereen in orde komt en wens jullie een mooie (na)zomer toe, met veel fietsplezier!

Groetjes, Petra

Gesloten