LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autostoelhoezen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Calimero_1969

Autostoelhoezen

Ongelezen bericht door Calimero_1969 »

Hallo, mijn vader bereikt in december een magische leeftijd en terwijl hij niks hoeft voor zijn verjaardag gaan wij dat uiteraard toch doen 8) ; ik weet dat hij schapenvachten autostoelhoezen wil, nu zijn er nog maar 2 die echte verkopen in nederland, http://www.autostoelhoezen.nl/20,9466,0 ... Antraciet/
daar staat bij 100 % echt, maar dat heb ik vaker gehoord en dan bleek de helft nep te zijn, hoe kom ik er nu achter of ze echt zijn ook al garandeerde de dame het aan de telefoon
en ; deze zijn zeker echt; http://www.schapenvacht.nl/autostoelhoezen maar daar ben ik niet zeker van de juiste maat, wat zouden jullie doen en hoe kom ik er bij de eerste site achter of ze echt 100 % schapenwol zijn ?

graag advies, bedankt !

crazyme

Re: Autostoelhoezen

Ongelezen bericht door crazyme »

Weet je wel hoe warm het is ?

En jij denkt aan schapenvachten ?

en dan noem ik mijzelf crazy :lol:

Calimero_1969

die zijn juist koel in de zomer :P

LadySwitch

Ongelezen bericht door LadySwitch »

Misschien kun je contact opnemen met schapenvacht.nl en vragen of de vachten ook in de betreffende auto passen. Ik neem aan dat ze daar wel ervaring mee hebben...

En inderdaad die vachten zijn heerlijk in de auto, zowel met warm als met koud weer :)

Calimero_1969

Hoi, ja heb ik al gedaan alleen die hebben de hoes niet zover over de rug naar beneden, mijn gevoel zegt schapenvel .nl maar bij die andere is de rug ook bedekt maar zou het wel 100% echt zijn bij hun anders mogen ze dat er toch niet bij zetten ?

:?:

Thanks !

LadySwitch

Ongelezen bericht door LadySwitch »

Als iets niet echt is mogen ze het ook niet verkopen als zijnde echt... Maar mogen en doen zit nog wel eens een wereld van verschil in :wink: Misschien een idee om ze te bestellen en te bepalen of ze echt zijn en anders weer terugsturen. Ook wil een prijsvergelijking nog weleens iets duidelijk maken. Ik weet niet wat dergelijke stoelhoezen kosten, maar stel (is een voorbeeld) dat een echte normaal gesproken ruim 100 euro is en zij bieden ze aan voor 25-50 euro, dan zou ik het er niet op gokken dat ze echt zijn...

Calimero_1969

per 2 bij autostoelhoezen.nl 190 en die andere zijn 249, die duurste worden handgemaakt en hebben ook geen rugbedekking.
en de andere in een fabriek ws. in het buitenland, er staan in; buitenkant lambswolle en binnenkant synthetisch, de vrou aan de telefoon zei dat ze echt waren, labeltje opgezocht en omdat ze ook goed tegen reumatische klachten werken enz. ze niet "als echt" zou mogen verkopen, verschil dus, handmatig, en machinaal..

Gesloten