DIT BEDRIJF DOET AAN DIEFSTAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een vervroegde verlenging gedaan omdat mijn vorig toestel schade had heb daar zelfs 70 euro voor moeten betalen..
nu had ik 261 minuten over van me relaxed 200 wat het oudere abbo was.. had daar van 64 minuten verbruikt en dus zou ik resterend 197 minuten overhouden
deze minuten heb ik echter niet meer terug gekregen.. want nu heb ik ineens relaxed 25 terwijl ik om een verlenging vroeg en niet om een wijziging..
Kostenoverzicht Duur/aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 29,25
Relax 200 '06 06.06.12 t/m 06.06.12 -0,66
Relax 25 '10 06.06.12 t/m 06.06.12 0,68
Relax 25 '10 07.06.12 t/m 06.07.12 21,01
web'n'walk Plus 06.06.12 t/m 06.06.12 -0,41
web'n'walk Standard 06.06.12 t/m 06.06.12 0,27
web'n'walk Standard 07.06.12 t/m 06.07.12 8,36
Gebruikskosten buiten bundel Relax 25 '10 t/m 06.06.12 0,00
Gebruikskosten buiten bundel Relax 200 '06 t/m 05.06.12 4,65
Servicenummers 7:43 min. 4,65
Kortingen/overige kosten -6,53
100% korting w'n'w Standard 06.06.12 t/m 06.06.12 -0,27
100% korting w'n'w Standard 07.06.12 t/m 06.07.12 -8,36
Kosten papieren factuur 2,10
Subtotaal 27,37
BTW 19% 5,20
Totaal € 32,57
Uiterste betaaldatum is 21 juni 2012. Betaalt u via internet bankieren vermeld dan altijd uw klantnummer.
Bundelinformatie exclusief BTW
Bundelinformatie Periode Vorig tegoed Verbruikt Nieuwe Periode Ingekocht Nieuw tegoed
Min 200 07.05.12 t/m 05.06.12 261:22 min 64:25 min 07.06.12 t/m 06.07.12 0:00 min 0:00 min
Relax 25 06.06.12 t/m 06.06.12 € 0,68 € 0,29 07.06.12 t/m 06.07.12 € 21,01 € 21,40
heb dus gelijk contact gehad met de klantenserverice en kreeg daar idd te horen dat de resterende beltegoed/minuten gewoon komt te vervallen terwijl je hier al voor het BETAALD dat noem ik DIEFSTAL!!!!
!!!!!!! LAAT DIT BEDRIJF JE NIET VERDER BESTELEN.!!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
Gaap... topic 174894954 over dit onderwerp...
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
Gevalletje voorwaarden niet gelezen. Leuk ook, dat je je eigen fout in de schoenen van T-Mobile wil schuiven.
Ben je ervan op de hoogte dat er iets is als laster en smaad? Het zal leuk zijn als T-Mobile je daarvoor aanklaagt.
Ben je ervan op de hoogte dat er iets is als laster en smaad? Het zal leuk zijn als T-Mobile je daarvoor aanklaagt.
-
belkostenwijzer
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
Beste deaderror,
Dit staat inderdaad aangegeven in de voorwaarden van T-mobile. Wij zijn wel van mening dat dit van tevoren gezegt mag worden. Er is hier helaas niks meer aan te doen tenzij je nog binnen je 7 werkdagen bedenktijd zit. Alleen dan mag je dit terug draaien!
Groet Belkostenwijzer.nl
Dit staat inderdaad aangegeven in de voorwaarden van T-mobile. Wij zijn wel van mening dat dit van tevoren gezegt mag worden. Er is hier helaas niks meer aan te doen tenzij je nog binnen je 7 werkdagen bedenktijd zit. Alleen dan mag je dit terug draaien!
Groet Belkostenwijzer.nl
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
En die voorwaarden ga je akkoord mee bij een verlenging, daar teken je ook voor. Dat u de mening bent toegedaan dat dit gezegd mag worden, vind ik ook, maar het blijft een mening en daar heb je helaas geen recht op. En die bedenktermijn gaat alleen op bij een koop op afstand. Daar de klant vervroegd heeft verlengd en nu in is gegaan, lijkt er al wel op dat de 7 dagen wel voorbij zijn.belkostenwijzer.nl schreef:
Dit staat inderdaad aangegeven in de voorwaarden van T-mobile. Wij zijn wel van mening dat dit van tevoren gezegt mag worden.l
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
het blijft gewoon een smerige oplichtende bedrijf..
ik heb nog nooit eerder gehoord dat je als klant met abbo dat je moet betalen als je hulp zoekt bij hun eigen klantenservice ..
en dan zetten ze je gewoon in de wacht met als gevolg dat "per ongeluk" de verbinding verbreekt.. en als ze er niet uit komen gooien ze het op dat je onder bewindvoering valt en dat ze je niet verder mogen helpen..
>> heb dit uitlaten zoeken alleen bij een wijziging in het contract dien je goedkeuring van de bewindvoering te krijgen alle overige onderwerpen horen ze je gewoon te helpen.. <<
maar het geld terug krijgen van die andere vervelend medewerkers kan je wel vergeten..
ik vind het gewoon schandalig dat men hier geld voor vraagt gewoon een vervelend bedrijf...
en ze verbannen je gewoon van hun forum omdat ik dit gemeld hebt op het forum blijkbaar mag het niet ..
TMOBILE = WEG ER MEE !!!! smerige oplichters ...
ik heb nog nooit eerder gehoord dat je als klant met abbo dat je moet betalen als je hulp zoekt bij hun eigen klantenservice ..
en dan zetten ze je gewoon in de wacht met als gevolg dat "per ongeluk" de verbinding verbreekt.. en als ze er niet uit komen gooien ze het op dat je onder bewindvoering valt en dat ze je niet verder mogen helpen..
>> heb dit uitlaten zoeken alleen bij een wijziging in het contract dien je goedkeuring van de bewindvoering te krijgen alle overige onderwerpen horen ze je gewoon te helpen.. <<
maar het geld terug krijgen van die andere vervelend medewerkers kan je wel vergeten..
ik vind het gewoon schandalig dat men hier geld voor vraagt gewoon een vervelend bedrijf...
en ze verbannen je gewoon van hun forum omdat ik dit gemeld hebt op het forum blijkbaar mag het niet ..
TMOBILE = WEG ER MEE !!!! smerige oplichters ...
Re: TMOBILE DOET AAN DIEFSTAL
U vind het belachelijk dat u moet betalen voor een klantenservice? Onder welke steen heeft u gelegen? Bij bijna iedere, misschien wel alle, providers betaald u voor het bellen met hen. T-mobile is nog 1 van de goedkoperen hierin, hier kost het uitsluitend je reguliere belminuten.
Daarnaast waren je belletjes nergens voor nodig geweest, je hebt namelijk zelf de voorwaarden niet gelezen, en gaat daar nu over klagen, je wist immers dat je een verlenging had gedaan, en in de communicatie met hen zal denk ik wel een soort abonnement en een ingangsdatum staan.
Daarnaast, u had een abonnement waar je tegoed altijd weg was na 2 maand, het abonnement wat u nu heeft, blijf je je tegoed meenemen.
Daarnaast waren je belletjes nergens voor nodig geweest, je hebt namelijk zelf de voorwaarden niet gelezen, en gaat daar nu over klagen, je wist immers dat je een verlenging had gedaan, en in de communicatie met hen zal denk ik wel een soort abonnement en een ingangsdatum staan.
Daarnaast, u had een abonnement waar je tegoed altijd weg was na 2 maand, het abonnement wat u nu heeft, blijf je je tegoed meenemen.
