LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Rakkertjes1
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2012 09:17

Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Ongelezen bericht door Rakkertjes1 »

Afgelopen zaterdag heb ik een bestelling geplaatst bij Albert, met daarbij o.a. 4x Axe Deospray excite voor € 0,99. Ik heb hiervan via email een bestel bevestiging gekregen, Axe Deospray excite € 3,99 en onderaan bij de kortingen 4x € 3,- korting, dus € 12,- voordeel. Een mooie aanbieding in de zg € 0,99 akties.
Heel toevallig moest ik deze ochtend nog iets veranderen aan mijn bestelling en het viel mij ineens op dat het totaal bedrag veel hoger was geworden t.o.v. de bestelling zoals ik die zaterdag had geplaatst.
Tot mijn verbazing zag ik dat de bestelling was aangepast, niet door mij en de korting van 4x € 3,- voor de Axe Deospray excite was verwijderd uit de totaal afrekening.
Albert.nl heeft dus zonder mij daarover te informeren mijn bestelling veranderd voor € 12,- in mijn nadeel. Dit kan toch niet? Ik zou dit anders pas gezien hebben bij levering, ALS ik het dan al zou zien tussen al die boodschappen.

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Ongelezen bericht door WillemLW »

Voordat u het hier vraagt. Heeft u zelf al Albert gebeld en wat is hun reactie / aangeboden oplossing? Mvg.

nicolko1978
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 okt 2009 11:02

Re: Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Ongelezen bericht door nicolko1978 »

volgens mij geldt de bonus aanbieding van Albert bij de levering. Dus als je zaterdag besteld hebt was die bonus aanbieding nog actief maar op afleverdatum niet meer.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik heb even voor je in de voorwaarden zitten neuzen,dit staat er

De aanbiedingen die op de sites worden vermeld, gelden alleen voor bestellingen die binnen de periode waarvoor de aanbieding geldt worden bezorgd.

dus?helaas....

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Wijziging bestelling bij Albert door Albert

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Wat natuurlijk logisch is. Je hebt het zaterdag besteld en wou je bestelling een halve week later weer veranderen. Aanbiedingen zijn tijdelijk, ook online, anders is het einde zoek.

Gesloten