LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Full Media Service
Re: Full Media Service
Mail bewaren + op stick opslaan + uitprinten en bewaar het achter slot en grendel voor minstens 5 jaar.
Re: Full Media Service
heb echter vandaag 2 betalingen gekregen van elk 255€
Heb wel boekje gehad maar heb dit nooit niet willen hebben, nooit geen betaling gekregen of niets.
Nu heb ik toch wel schrik dat dit verder gaat komen als ik niet betaal.
Weten jullie een oplossing???
Heb al gebeld naar het intrum nl kantoor die de betalingen doet maar die gingen doorgeven dat ik niet wil betalen.
Heb nooit papieren gekregen
Geef tips wat ik kan doen, dit betaal ik NOOIT!!!!!!!!!!!!!!
Heb wel boekje gehad maar heb dit nooit niet willen hebben, nooit geen betaling gekregen of niets.
Nu heb ik toch wel schrik dat dit verder gaat komen als ik niet betaal.
Weten jullie een oplossing???
Heb al gebeld naar het intrum nl kantoor die de betalingen doet maar die gingen doorgeven dat ik niet wil betalen.
Heb nooit papieren gekregen
Geef tips wat ik kan doen, dit betaal ik NOOIT!!!!!!!!!!!!!!
Re: Full Media Service
Die tips staan toch al in dit topic?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 jul 2012 11:11
Re: Full Media Service
en deze mensen zij weer bezig maar dan op naam van aboklantesevice.nl waneer worden dezen oplichter gestopt!!!!!!!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Full Media Service
opgelichttt schreef:en deze mensen zij weer bezig maar dan op naam van aboklantesevice.nl waneer worden dezen oplichter gestopt!!!!!!!
Deze website bestaat niet.
Spelfoutje?
Re: Full Media Service
Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar uca klantenservice, brusselseweg 704, 6219 maastricht. Die is terug gekomen met melding naam onbekend.
het email adres [email protected] is blijkbaar ook niet meer in gebruik want mijn email kwam gewoon terug.
het email adres [email protected] is blijkbaar ook niet meer in gebruik want mijn email kwam gewoon terug.
Re: Full Media Service
Beste mensen,
A-bode is weer actief. Mijn vrouw vertelde dat er een man voor de deur stond om een tijdschrift over dieren aan te bieden. Doordat hij vol enthousiasme zijn verhaal deed is zij (heel stom) hier ingetrapt en heeft een klein briefje ondertekend, met rekeningnr. Zij kon het lidmaatschap binnen 8 dagen vrijblijvend opzeggen door het tijdschrift en het kleine briefje retour te sturen. Dit heeft zij gedaan met begeleidend schrijven.
aangezien mijn vrouw dit pas een paar dagen later aan mij vertelde, ben ik meteen gaan zoeken op internet en kwam ik op dit forum uit. Schrok me kapot..wat voor ellende hebben we dadelijk aan onze broek hangen. Ik heb net meteen een mail verstuurd naar A-bode om nogmaals via mail op te zeggen en heb ook het dossiernummer bij de KVK na gecheckt en deze komt 2 keer voor. Bij de één staat vermeld dat ze zijn uitgeschreven uit het handelsregister door faillissement en bij de ander staat ook de status faillissement. Zijn er misschien mensen die ook kort geleden zijn benaderd door dit bedrijf en is er misschien iemand die mij kan adviseren wat ik nog meer kan doen voordat we dadelijk aan een abbonnement vast zitten waar ik niet op zit te wachten ?
A-bode is weer actief. Mijn vrouw vertelde dat er een man voor de deur stond om een tijdschrift over dieren aan te bieden. Doordat hij vol enthousiasme zijn verhaal deed is zij (heel stom) hier ingetrapt en heeft een klein briefje ondertekend, met rekeningnr. Zij kon het lidmaatschap binnen 8 dagen vrijblijvend opzeggen door het tijdschrift en het kleine briefje retour te sturen. Dit heeft zij gedaan met begeleidend schrijven.
aangezien mijn vrouw dit pas een paar dagen later aan mij vertelde, ben ik meteen gaan zoeken op internet en kwam ik op dit forum uit. Schrok me kapot..wat voor ellende hebben we dadelijk aan onze broek hangen. Ik heb net meteen een mail verstuurd naar A-bode om nogmaals via mail op te zeggen en heb ook het dossiernummer bij de KVK na gecheckt en deze komt 2 keer voor. Bij de één staat vermeld dat ze zijn uitgeschreven uit het handelsregister door faillissement en bij de ander staat ook de status faillissement. Zijn er misschien mensen die ook kort geleden zijn benaderd door dit bedrijf en is er misschien iemand die mij kan adviseren wat ik nog meer kan doen voordat we dadelijk aan een abbonnement vast zitten waar ik niet op zit te wachten ?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jul 2015 11:06
Re: Full Media Service
Beste
Ik zelf woon in België heb zelf al sinds 2011 problemen met dit bedrijf A-bode.
Nu heb ik ook gezien dat ze een faillissement hebben.
En dat dit de reden zal zijn dat ik nu in plaats van 1 maal per jaar een brief krijg van een incasso bureau de 3 de brief al in de bus heb. En verwijzen ze naar dit bedrijf MEDIAQ MARKETING B.V.
Heb al gezien via internet dat er nog zijn met dezelfde problemen.
En bij deze doe ik een oproep aan iedereen die met dit bedrijf problemen hebben om samen de handen in elkaar te slaan en een gezamenlijke klacht neer te leggen.
Groeten
Ik zelf woon in België heb zelf al sinds 2011 problemen met dit bedrijf A-bode.
Nu heb ik ook gezien dat ze een faillissement hebben.
En dat dit de reden zal zijn dat ik nu in plaats van 1 maal per jaar een brief krijg van een incasso bureau de 3 de brief al in de bus heb. En verwijzen ze naar dit bedrijf MEDIAQ MARKETING B.V.
Heb al gezien via internet dat er nog zijn met dezelfde problemen.
En bij deze doe ik een oproep aan iedereen die met dit bedrijf problemen hebben om samen de handen in elkaar te slaan en een gezamenlijke klacht neer te leggen.
Groeten
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Full Media Service
Als je geen rechtsgeldig abonnement hebt afgesloten en hen dat ook al aantoonbaar hebt laten weten dan hoef je helemaal niets te doen en hoef je dus ook niet de handen ineen te slaan. Als je nogmaals een aanmaning krijgt en je weet wie de curator in deze zaak is dan zou je die nog op de hoogte kunnen brengen van de situatie en hem verzoeken het bedrijf de communicatie te laten staken. En verder wacht je gewoon rustig af.titovandamme schreef:Ik zelf woon in België heb zelf al sinds 2011 problemen met dit bedrijf A-bode.
Even snel opgezocht, curator is:
mr. H.L.M. Houben Postbus 1750, 6201 BT Maastricht
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Full Media Service
Is dit gebeurd ná 10 maart 2015?Denny80 schreef:Mijn vrouw vertelde dat er een man voor de deur stond om een tijdschrift over dieren aan te bieden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jul 2015 11:06
Re: Full Media Service
Toen we de eerste brief in 2012 van een incasso bureau kregen hebben we A-bode gecontacteerd plus het incasso bureau. Met de vraag laat ons een contract zien dit gebeurde echter nooit tot dit jaar 2015 plots duikt er briefje op waar ons adres op staat en een handtekening die op dat van mijn vrouw trekt op de plaats voor overschrijving. Zij is er van overtuigd nooit getekend te hebben.De Econometrist schreef:Als je geen rechtsgeldig abonnement hebt afgesloten en hen dat ook al aantoonbaar hebt laten weten dan hoef je helemaal niets te doen en hoef je dus ook niet de handen ineen te slaan. Als je nogmaals een aanmaning krijgt en je weet wie de curator in deze zaak is dan zou je die nog op de hoogte kunnen brengen van de situatie en hem verzoeken het bedrijf de communicatie te laten staken. En verder wacht je gewoon rustig af.titovandamme schreef:Ik zelf woon in België heb zelf al sinds 2011 problemen met dit bedrijf A-bode.
Even snel opgezocht, curator is:
mr. H.L.M. Houben Postbus 1750, 6201 BT Maastricht
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Full Media Service
Maar hebben jullie dan wel ooit dat blad ontvangen? En is dat briefje vóór of ná 10 maart 2015 gestuurd?titovandamme schreef:Met de vraag laat ons een contract zien dit gebeurde echter nooit tot dit jaar 2015 plots duikt er briefje op waar ons adres op staat en een handtekening die op dat van mijn vrouw trekt op de plaats voor overschrijving. Zij is er van overtuigd nooit getekend te hebben.
Alleen al het feit dat de zaak al 4 jaar loopt maakt dat ikzelf in ieder geval een dagvaarding zou riskeren en nooit zou betalen. Als ze zo lang de tijd nemen is er per definitie is mis aan hun kant.