| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling gedaan bij Hollands Nieuwe
-
Tweebuiken
Bestelling gedaan bij Hollands Nieuwe
Ik heb dinsdag 10 juli bij Hollandse Nieuwe een bestelling gedaan voor een 275 abbo met een iphone 3gs. Ik heb betaald en mocht een bezorgmoment kiezen. Ik heb dat gedaan voor donderdag 12 juli in de middag. Donderdag ochtend krijg ik netjes een mailtje van Reviva over hoelaat de bestelling zou aankomen. Rond een uurtje of 12 krijg ik een telefoontje met een prive nummer, een vrouw aan de lijn : Ja uw bestelling kan niet worden afgeleverd en de koerier belt u terug. Dus ik wachten en wachten maar geen telefoontje van de koerier. Ik heb een nieuwe afspraak via de site gemaakt voor zaterdag 14 juli. Ik vond het al raar dat ik geen bevestigingsmail gehad heb. Ik hele zaterdag weer gewacht maar geen pakketje. Ik vind dit erg raar en vraag mij ook af of het probleem bij Hollandse Nieuwe ligt of bij Reviva. Ik heb weer een nieuwe afspraak voor aankomende dinsdag gemaakt (17 juli) en ga dus maar weer wachten.
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Bestelling gedaan bij Hollands Nieuwe
Beste Tweebuiken,
Wat vervelend om te horen dat de bezorging mis loopt. Kun je ons je contactgegevens en de gegevens van je bestelling in een privébericht sturen? Dan kunnen wij na gaan waar het mis gaat en contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Wat vervelend om te horen dat de bezorging mis loopt. Kun je ons je contactgegevens en de gegevens van je bestelling in een privébericht sturen? Dan kunnen wij na gaan waar het mis gaat en contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.