jill1234 schreef:
Het gaat mij er vooral om dat het allemaal heel ondoorzichtig is. Er zijn hier op trosradar forum heel veel verhalen van mensen waarbij het gratis of tegen een klein bedrag is aangepast, er zijn ook verhalen van mensen die de volle mep moeten betalen en er zijn verhalen van mensen waarbij de initialen geen probleem waren. Het is toch niet raar dat ik hierdoor een beetje terughoudend ben om bij voorbaat 4x110 euro te betalen?
Hoe zo ondoorzichtig. Ook op de site van Ryanair staat duidelijk dat de namen overeen moeten komen met het paspoort.
Dit staat boven de invul velden bij het boeken van een ticket:
Passagiersgegevens - Alle passagiersnamen moeten overeenkomen met de namen in het paspoort/geaccepteerde reisdocument
Daarna komen de vakjes en wordt gevraagd om "voornaam" wat hier ondoorzichtig aan is en wat jou doet besluiten om initialen in te vullen ontgaat me.
Ik hoop dat initialen genoeg zijn, maar heb wel gehoord van mensen die wel vanaf Eindhoven konden vertrekken, maar inderdaad niet terug konden omdat bij de terugvlucht wel moeilijk werd gedaan. Maar je kunt er op gokken, en wie weet gaat het goed. Zou wel prettig zijn als we dat dan ook nog horen, nadat je hebt genoten van de zon op Lanzarote