LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kelvin

Scarlet

Ongelezen bericht door Kelvin »

Hoi,

Wie heeft ervaring met Scarlet.
Beloven ze wat ze doen o.a die 100 belminuten gratis ?

Het is alleen voor vaste telefonie

coolcom

Re: Scarlet

Ongelezen bericht door coolcom »

Hallo,

Zie mn bijdrage in de lijst onder het kopje PRETIUM TELECOM, dit geldt ook voor jouw vraag.

Succes

liesbeth B

Ongelezen bericht door liesbeth B »

Ben ook benaderd door Scarlet, ben hier in 1e instantie op ingegaan
Bij nader inzien en goed de voorwaarden te hebben doorgelezen, heb ik direct gebeld om ht contract ongedaan te laten maken, zoals ze hebben gezegd. Ze kunnen je met je persoonlijke gegevens doen wat ze willen en dat idee staat mij niet aan Ik ben er zonder problemen vanaf gekomen

me-myself

Ongelezen bericht door me-myself »

ben sinds een kleine maand ook aan het bellen via scarlet, zoals het er nu uitziet gaat het allemaal wel lekker. moet alleen nog even de afrekening afwachten kan dan beoordelen wat het is. heb vorige keer contact gehad met iemand die bij tele2 werkte en hij noemde wel wat verschillen op maar kon niet echt grote verschillen vinden. kwam hier op neer dat tele2 wel voordeliger was. dus moet ff in de gaten houden. wat betreft opzeggen, dat is geen probleem he. is in no-time gedaan.

me-myself

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Scarlet en Tele2 zijn ook van hetzelfde moederbedrijf, dus ja logisch dat er niet erg veel verschillen zijn.

betweter

Ongelezen bericht door betweter »

Scarlet en T2 zijn NIET van hetzelfde moederbedrijf!
Scarlet heeft destijds Onetel overgenomen, misschien dat je denkfout daar vandaan komt Kevvin.

freddie

Ongelezen bericht door freddie »

Het is mij niet zo goed bevallen het bellen met scarlet.
Op zich ging het bellen wel, maar de rekeningen stonden mij niet aan.
Ik kreeg regelmatig rekeningen met daarbij nog naheffingen van kleine bedragen die ze vergeten waren op mijn rekening te zetten, heel vaag allemaal.
Ik ben overgestapt op acn, heb nu aantal rekeningen gehad nou die zijn echt heel duidelijk en ik kan zelfs onbeperkt gratis bellen met mijn vrienden en familie. Ik ben blij dat ik ben overgestapt. :D

Gesloten