LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basic Fit Alkmaar en alle ander in nederland

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
carmenag100
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:56

Re: Basic Fit Alkmaar en alle ander in nederland

Ongelezen bericht door carmenag100 »

Ook ik heb een aanmaning van Basic Fit gehad. Via mijn werk kreeg ik een abonnement bij Healht City in Rotterdam Kralingen aangeboden. Ik ben een aantal keren bij Healht City in Zoetermeer geweest omdat ik overal bij Health City in Nederland kon sporten op het abonnement van Rotterdam Kralingen. Healht City Zoetermeer bestaat niet meer en heeft een andere naam, Basic Fit. Nu krijg ik een aanmaning van Basic Fit of ik 73 euro wil dokken. Een beetje raar als het al per 1 juni opgezegd is. Nooit niet dus, brieven worden rechtstreeks naar mijn advocaat doorgestuurd.

Ik heb niets met Basic Fit in Zoetermeer te maken, ik had mijn abonnement bij Health City Rotterdam. Om me van mijn goede kant te laten zien heb ik het 0900 nummer gebeld, na lange tijd wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Die aangaf dat ik een opzegbrief moest vragen bij Health City. Het abonnement loopt automatisch door bij Basic Fit Zoetermeer. Healht City gebeld hier waren mijn gegevens niet te vinden. Ik word over 3 weken terug gebeld omdat diegene die er meer van weet op vakantie is We wachten af maar
ik vraag me af of Health City hier ook niet mee te maken heeft. Zijn er meer mensen die slechte ervaring hebben met Health City in Rotterdam Kralingen?

Zoals ik al eerder aangaf wordt post van Basic Fit meteen naar mijn huisadvocaat doorgestuurd en zijn er meer mensen die een gerechtelijke produre tegen Basic Fit willen beginnen hoor ik dat graag

Gesloten